یادشان می رود جایگاهشان را مدیون مردم هستند، نه نهادهای قدرت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس فردا در ۲۵ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
منابع خبری از انفجاری در افغانستان خبر دادند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.
بورس فردا در ۱۶ مردادماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس امروز در ۲۱ تیرماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند.
طرح پژوهشی «شناسایی، گردآوری و مستندسازی داده‌های ۱۰ گونه زبانی در خطر استان سیستان و بلوچستان» انجام شد.
به طور مشخص هر پنج سانتی‌متر افزایش سایز دور ران با کاهش ۱۸ درصدی خطر مرگ زودرس مرتبط است، زیرا سایز ران، شاخصی برای میزان عضله‌ای است که فرد حمل می‌کند نه چربی.
برگزارکنندگان تجمع باید حداکثر بیست و حداقل پنج روز کاری پیش از برگزاری تجمع، تقاضای خود را در سامانه مخصوص ثبت کنند. آن‌ها باید اسامی برگزارکنندگان، هدف تجمع، مکان و تاریخ و ساعت تجمع، تعداد تخمینی تجمع‌کنندگان، اسامی سخنرانان، متن قطعنامه و فهرست لوازم و تجهیزات مورد استفاده را اعلام کنند.
بورس فردا در ۱۰ اردیبهشت ماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
عبدالمطهر محمدخانی نوشت: خطر ریزش گود و کج‌شدن برج میلاد بعد از ۱۰ سال برطرف شده است.
90 دقیقه حساس پیش از دربی در انتظار پرسپولیس است و آنها با 10 بازیکن در آستانه محرومیت از جدال با استقلال با نگرانی بزرگی برابر مس کرمان قرار خواهند گرفت.
بیرانوند، گولسیانی، امیری، عمری، ترابی، هنانوف، نعمتی، اسدبیگی، سرلک و رفیعی اگر در بازی با پرسپولیس مس کرمان کارت زرد دریافت کنند، دربی را از دست خواهند داد.
بورس فردا دوشنبه ۱۵ اسفندماه در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس امروز کاهشی بود. بورس فردا در سومین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
منابع خبری در سوریه از فرو ریختن یک ساختمان مسکونی در شهر حلب خبر دادند که تاکنون ۱۰ کشته برجا گذاشته است.
بورس فردا در ۲۷ دی ماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می‌توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا در هجدهمین روز دی ماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
امروز مطالبی همچون افت دلار توافقی با معامله حدود ۲۰ میلیون اسکناس، پیش بینی بورس فردا | شاخص بورس به کدام سمت می‌رود؟، امید به صعودی شدن قیمت بیت کوین، خبری مهم برای سهامداران کچاد، مجمع حپارسا ۱۴۰۱ | چه میزان سود تقسیم شد؟، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
منابع خبری اعلام کردند که در پی وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی در نزدیکی شهر لیون فرانسه دستکم ۱۰ تن از جمله پنج کودک جان خود را از دست دادند.
بورس دیروز رشد چشمگیری شد و شاخص کل افزایشی بود. بورس امروز در آخرین روز هفته در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد نیز دیده می شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از رفع خطر ۱۰ ساختمان ناایمن پایتخت خبر داد.
بورس امروز یکشنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بورس آخرین روز معاملاتی هفته نیز قرمزپوش شد و شاخص کل کاهشی بود. بورس فردا در آخرین روز مهرماه در حالی آغاز خواهد شد که این ده خبر می توانند بر روی آن تاثیرگذار باشند. در بین این ده خبر نیز عرضه اولیه یک نماد در روز شنبه دیده می شود.
در مطالعه‌ای که بیش از ۳۷۰۰ مرد و زن برای بررسی همین موضوع در فنلاند شرکت داشتند، مشخص شد بسیاری از آنان نیم‌ساعت به‌ طور وظیفه‌شناسانه ورزش می‌کردند اما پس از آن تقریبا بدون توقف، ۱۰، ۱۱ یا حتی ۱۲ ساعت دیگر در روز می‌نشستند. نتایج این بررسی نشان داد قند خون، کلسترول و چربی همگی آنان بالا بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ