رهبر جنبش حماس در خارج با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی خطری اقتصادی و امنیتی برای امت اسلامی و عربی است، فرزندان امت را به حمایت مالی و تسلیحاتی از خیزش و مقاومت ملت فلسطین دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مشعل المپیک پاریس طور خاصی طراحی شده که طراح آن در این باره توضیحاتی داد.
در فاصله یک سال تا برگزاری المپیک و پارالمپیک 2024 پاریس از مشعل این بازی‌ها رونمایی شد.
رییس فدراسیون فوتبال به طور واضح درباره علل تاخیر در ورود VAR به ایران صحبت کرد. او جزییات راهم بر زبان آورد.
رهبر جنبش حماس در خارج ضمن تجلیل از عملکرد قهرمانانه مقاومت در جنین، حمایت امت از پایداری و مقاومت ملت فلسطین را ستود.
حدود ١١ هزار دونده، در حمل مشعل بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس مشارکت دارند.
هم‌زمان، از «توافق موقت» یا «کم در برابر کم» سخن گفته می‌شود که ایران تاکنون با آن موافقت نکرده است؛ اما روشن است که اگر «نه برجام» عملی باشد، تضمینی برای «نه بحران» وجود ندارد و مشکل با توجه به افزایش سطح غنی‌سازی در ایران و وجود خطوط تماس بین دو طرف در سوریه و عراق و ماجراجویی‌های اسرائیل می‌تواند از کنترل خارج شود. اجتناب از بحران را شاید بتوان دلیل مخالفت آمریکا با صدور قطع‌نامه‌ای علیه ایران در جلسه آژانس در مارس گذشته دانست.
مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که گازهای مشعل این مجموعه به‌منظور کاهش آلایندگی‌های موجود و برای حفظ محیط زیست عسلویه در آینده نزدیک در قالب مزایده فروخته می‌شوند.
رئیس حماس در خارج اعلام کرد که نبرد با صهیونیست‌ها به اوج رسیده و صهیونیست‌ها تلاش دارند که پیروز این نبرد باشند.
رئیس حماس در خارج در مراسم یادبود شهید خضر عدنان در دوحه تصریح کرد که غزه به اسم اتاق عملیات مشترک مقاومت انتقام خون این شهید را گرفت.
فرمانده‌کل سپاه گفت: جهاد قهرمانانه و شهادت افتخارآمیز "شهید غیرت" حمیدرضای عزیز را می‌ستایم و بر ملت ایران و جوانان پهلوان این سرزمین که یکپارچه و مصمم پرچم "معروف" و "دفاع از ناموس" را در میهن اسلامی و در این ماجرا به اهتزاز درآوردند، درود می‌فرستم.
فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت شهادت شهید غیرت "حمید رضا الداغی" تاکید کرد: شکوه غیرت و مشعل غیرتمندی در دفاع از ناموس در جامعه ایرانی و پرفروغ تر از همیشه روشن است.
هنیه در سخنان خود به تشریح ظلم و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ۷۵ سال گذشته، حملات و تجاوزات مکرر علیه سرزمین و مقدسات فلسطین از جمله حملات اخیر علیه مسجد الاقصی پرداخت.
خالد مشعل گفت: آرام‌سازی اوضاع یعنی اینکه فلسطینیان در برابر حق خود سکوت کرده و دست از مقاومت بکشند تا عرصه برای اشغالگران اسرائیلی خالی شود و آن‌ها هر کاری خواستند انجام دهند.
مخالفت خلبانان اسرائیلی با هدایت هواپیمای حامل نتانیاهو، موجب شده سفر وی در روز پنج شنبه هفته جاری به ایتالیا، با اما و اگرهای جدی روبرو شود.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که امت اسلامی و عربی باید اختلافات داخلی خود را با گفتگو و برادری کنار بگذارد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که عادی سازی روابط تل آویو و ریاض به درگیری اعراب و اسرائیل پایان می دهد و مشکل فلسطین را حل خواهد کرد.
به نظر می‌رسد رئیس کمیته ملی المپیک ایران کمی خوش‌بینانه به این شرایط نگاه کرده است. اول اینکه در گذشته هرگز از سوی مسئولان ورزش ایران عنوان نشده که مسئله مسابقه‌ندادن با ورزشکاران اسرائیلی خواست دولت است یا ارتباطی با دولت دارد؛ چه‌بسا که اگر چنین اعترافی صورت می‌گرفت، کل ورزش ایران تعلیق می‌شد. حتی برای مثال، در همین ماجرای دادگاه سعید ملایی، یکی از بند‌های دفاعیه طرف ایرانی این بود که مردم ایران از لحاظ اعتقادی و مذهبی اسرائیل را قبول ندارند و ورزشکاران هم از آنجا که از مردم جدا نیستند، به خواست و اعتقاد خودشان از مسابقه‌دادن با ورزشکاران اسرائیلی سر باز می‌زنند و دولت یا مسئولان دولتی نقشی در این ماجرا ندارند.
محمو خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک ایران که به تازگی به سوئیس سفر کرده جزئیات جالبی از دیدارش با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک شرح داد.
خالد مشعل از رهبران حماس عصر امروز یکشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد تاسیس حماس که در شهر صیدا لبنان برگزار می شد، به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی کرد.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که بزرگداشت روز همبستگی با ملت فلسطین، فرصتی جدید برای تاکید بر حقوق ملی و تاریخی ما است.
فرمانده کل سپاه در پیامی به‌مناسبت شهادت سردار مهدی ملاشاهی و بسیجی جواد کیخا جهانتیغی در جنایت تروریستی مزدوران استکبار جهانی تأکید کرد: شهدا مشعل‌های بیداری و آگاهی‌بخشی نسل جوان هستند.
رئیس جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی توسط نظامیان رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تنها زبان زور را می فهمد.
رئیس حماس گفت: روابط با ایرانی‌ها هیچ زمانی قطع نشد و هنوز ادامه دارد، حمایت ایران از حماس علیرغم شرایط سختشان هنوز برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ