علی فراقی گفت: دخالت دولت در بازار سرمایه با تغییر عوامل بنیادی همیشه مانع شکل گیری روندهای صعودی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در نشستی خبری شرکت کرد و گفت همه تیم‌ها در سری آ باید مقابل قانون شرایطی یکسان و برابر داشته باشند.
معاون اول قوه قضائیه در مورد موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: در وجوب شرعی و سیاسی حجاب شکی وجود ندارد. حجاب واجب شرعی و سیاسی است. تعجم از کسانی است که ادعای علم دارند و گاهی در حوزه و دانشگاه مطرح می‌کنند که حجاب حریم خصوصی است و حاکمیت نباید دخالت کند، اما این گونه نیست.
اراکی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین صددرصد سیاسی بودند و ائمه ما هم صددرصد سیاسی بودند و اگر کسی بگوید که حوزه از سیاست جدا است می‌داند که دروغ می‌گوید و مع ذلک چیزی را که درست نیست برای مردم بیان می‌کند.
پزشکیان گفت: اگر کشور‌های دیگر هم قانون بنویسند که هرکس وارد کشور آن‌ها شود نباید حجاب داشته باشد آنوقت ما نمی‌گوییم آزادی و حقوق بشر کجا رفت؟ چطور وقتی دیگران قانون بنویسند که مثلا این کار را انجام دهند می‌گوییم آزادی را بهم ریختند، ولی وقتی خودمان کاری می‌کنیم آن را عین آزادی و حقوق بشر می‌دانیم.
عباس عبدی نوشت: نمی‌دانم که دخالت در بازار ارز فردایی جزو اختیارات بانک مرکزی بوده یا خیر. اگر جزو اختیارات آنان بوده، طبعا حکم صادره باید نقض شود. ولی فرض می‌کنیم که این تصمیم در صلاحیت مقامات بانک نبوده است و مرتکب تخلف یا جرم شده باشند. در این صورت این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا این اقدام فقط از طرف آقای سیف و معاونش رخ داده یا پیش و پس از آن‌ها هم وجود داشته است؟
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
به رغم جست و جو، اسیدپاشی به خانم‌های بی‌حجاب، اصلاً سابقه‌ای در دوران امام (رض) ندارد. هرچند تغییری در موضع نمی‌‎دهد، ولی اگر آقای «باهنر» نسبت به این موضوع اطّلاعی دارند؛ با ذکر تاریخ و مدرک معتبر اعلان کنند. بنا بر این، انتساب دخالت و دستورِ آزادی افرادی که به خانم‌ها - به خاطر بی‌حجابی یا هر علّت دیگری - اسید پاشیده بودند، به آیت‌الله «موسوی خوئینی»، درست نیست. گوینده اگر دلیل و مدرکی ارائه نکند، علاوه بر این که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد؛ لازم است از مخاطبان مصاحبه‌اش، بابت گزارش نادرست عذرخواهی کند.
آن جاهایی که منطقه الفراغ است و واقعاً حکم صریحی نیست، اینجا میل و حرف مردم رعایت شود و جاهایی که مردم حق دخالت دارند، آنجا محدود نشود و به گونه‌ای نشود که اراده مردم کمرنگ شود. برای مثال در دو انتخابات اخیر مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم، به نظرم خیلی خوب عمل نشد و خیلی افراد صرفاً به دلیل انتقاد، رد صلاحیت شدند
در اغلب موارد دختر و پسر صلاح زندگی خود را یک چیز می‌دانند، اما والدین معتقدند که فرزندشان توانایی تصمیم‌گیری درست را ندارد و صلاح خودش را نمی‌داند و همین اختلاف نظر نسلی باعث کشمکش‌های فراوانی بین دو طرف می‌شود. البته باید یک نظارت کلی روی رفتار‌های فرزندتان در هر سن و سالی داشته باشید، اما دخالت در تمام تصمیم‌هایش، توصیه نمی‌شود.
فرسودگی شغلی نوعی آسیب روحی و روانی است که اگر با اقدامات پیشگیرانه مهار نشود؛ عموما بدون دخالت درمانگر حرفه‌ای قابل درمان نخواهد بود.
براساس شواهد جمع‌آوری‌شده توسط بازرسان، منصوری با آندره‌آ کوزولینو، نماینده پارلمان اروپا که گمان می‌رود او نیز بخشی از شبکه پانزری باشد، ملاقات کرده است. اگر دخالت سرویس امنیتی مراکش اثبات شود، یعنی این رسوایی تا بالاترین سطوح دولت مراکش گسترش می‌یابد.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: «شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!» نادران چند روز پیش اعلام کرد که از نمایندگی مجلس استعفاکرده است.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این میزان از تحقق برنامه‌های توسعه به معنای آن است که اگر کار را رها می‌کردیم خود به خود ۲۵درصد اهداف محقق می‌شد، حتی شاید اگر دخالت نمی‌کردیم بیش از اینها می‌شد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس بدانند باید بین رسانه‌های خود و امنیتشان یکی را انتخاب کنند و اگر در ایران دخالت کنند، تاوان آن را می‌پردازند.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: فکر نمی‌کردم که وقتی به فدراسیون برمی‌گردم به دو سه دهه قبل برگردم! انگار به سال 1995 میلادی برگشته‌ام.
اگر قرار باشد، هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس، سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
اگر قرار باشد هر تنش نظامی و سیاسی در اقصی نقاط دنیا منجر به دخالت در چینش مسابقات مهم فوتبال شود، از این پس سرنوشت تورنمنت‌های مهم بیرون از زمین چمن تعیین خواهد شد یا اینکه فدراسیون جهانی مقابل این زیاده خواهی خلاف اساسنامه اش می‌ایستد و پاسخی قاطع به این خواسته‌های پوچ می‌دهد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ناپدید شدن سردیس سرلشکر شهید، ولی الله فلاحی تیمسار فلاحی، گفت: آنچه که مطلع هستیم این موضوع به عنوان یک سرقت قلمداد می‌شود و هر مجموعه‌ای اگر قصد تعمیر و یا دخالتی در خصوص سردیس‌ها داشته باشد باید هماهنگی‌های لازم را با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.
به عقیده علی کفاشیان اگر رئیس فدراسیون فوتبال به برخی توصیه ها عمل نکند، اذیت خواهد شد!
وزیر کشور گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه‌های رسمی مجوزی را صادر کردند، رویداد به طور طبیعی برگزار شود و مشکلی هم وجود ندارد، اما اگر در حین برگزاری مشکلی وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می‌کنند.
کارشناس اقتصادی گفت: پرداخت سودهای مانده از سال‌های گذشته شرکت‌ها از جمله دغدغه‌های سهامداران بوده است که با پیگیری و تاکید رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار قرار شد از طریق سامانه سجام به سهامداران پرداخت شود.
اگر در جریان اصلاح نظام یارانه‌ای، کالا برگ الکترونیک،‌ در دستور کار دولت قرار بگیرد، این‌گونه نیست که کارتی جداگانه و یا کوپن به مردم ارائه شود بلکه همان کارت بانکی، صرفا برای خرید کالاهای اساسی شارژ خواهد شد.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره دخالت و فشار برخی مجلسی‌ها در انتصابات گفت: بهترین روش این است که شورای نگهبان در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت این مساله یک بیانیه رسمی بدهد که اگر نماینده‌ای در این زمینه دخالت کند ما ردصلاحیت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ