پهپاد کمان۲۲ که شباهت زیادی به طراحی پهپاد پردیتور آمریکایی دارد و از نظر ظاهری هم به پهپاد شاهد ۱۲۹ شبیه است، به‌طور جدی علیه گروه‌های شورشی در سوریه مورد آزمایش قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم فوتبال سپاهان از تصویر رضا اسدی ستاره بازی اول خود برای طراحی پوستر دربی اصفهان استفاده کرده است.
عقرب دریایی ۲ متری Pterygotus australis دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد است که آن را از خویشاوندان مدرن خود متمایز می کند. ساختار بدن آن با یک اسکلت بیرونی دراز و تکه تکه، زائده های مفصلی و یک جفت پنجه بزرگ و تهدیدآمیز مشخص می شد. این ترکیب صفات، آن را به یک شکارچی مهیب تبدیل کرد که قادر به گرفتن و تسخیر طعمه خود بود.
سال‌هایی کمی دورتر فک‌های خزری بسیار ارزشمند بودند، البته ارزشی که به قیمت جانشان تمام می‌شد؛ آن‌قدر که به‌خصوص در مناطق شمال دریای خزر مردم فصل آمد وشد فک‌ها را به‌خوبی می‌دانستند تا سالانه ده‌ها هزار از آنها را شکار کنند. فک‌ها اهل سفرند. نمی‌توان گفت ایرانی‌اند یا روس یا قزاق یا ترکمن. تمام دریاچه پهناور خزر خانه آنهاست.
استتار کاربردی‌ترین مزیت تنوع طرح و رنگ در پروانه‌هاست. درخت، سنگ، برگ سبز یا خشکیده، خاک و هرچیز دیگری مثل اینها؛ پروانه‌ها بسته به شرایط زندگیشان، می‌توانند شبیه هر کدامشان باشند؛ آن‌قدر شبیه که حتی با دقت زیاد هم نشود تفکیکی بین این حشره و محیط اطرافش قائل شد؛ خصوصیتی که به‌ویژه نجات‌بخش پروانه‌های ماده از دست شکارچی آنهاست.
کارآگاهان پس از تحقیقات ابتدایی از طعمه‌های گرفتار شده در نقشه فریبکارانه مرد شیاد تجسس‌های میدانی را آغاز کردند و با استفاده از دوربین‌های مداربسته در نزدیکی بانک و اداره تأمین اجتماعی تصویر مرد جوان را به دست آوردند و جالب اینکه متهم برای اجرای نقشه‌اش در خیابان‌ها و بانک‌های شمالی تهران سوژه‌هایش را شناسایی کرده بود.
سگ های قوی می توانند با صاحبان همگام باشند و به عنوان محافظ خانواده عملکرد خوبی داشته باشند. تا زمانی که آنها مجبور نباشند جنبه قوی خود را نشان دهند، هر یک از این سگ های شکاری عضلانی می توانند بهترین دوست شما باشند.
شکارچیان سگ خرسی که نوعی حیوان گوشتخوار بین خرس و سگ محسوب می‌شوند، در نوع و اندازه‌های مختلفی مانند گربه و گورکن وجود داشته‌اند و بخش گسترده‌ای از جانوران دوره میوسن اروپا (23 تا 5.3 میلیون سال پیش) را تشکیل می‌دادند.
ببر، بزرگترین گربه‌سان جهان و شکارچی باشکوه جنگل‌ها در راس هرم غذایی ایستاده است اما این دلیل نمی‌شود که مراقب پشت سرش نباشد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که احتمال بیشتری دارد که گونه‌های دانکلئوستئوس در مقایسه با دهان‌های بازشان بدن کوتاه‌تری داشته باشند، با نسبت‌هایی بین اندازه سر و اندازه بدن که با آنچه در کوسه‌های امروزی می‌بینیم مطابقت ندارد.
تصویر شکاری رهگیر F-۱۴ A تامکت با کد رجیستر ۶۰۷۹ آخرین تامکت تحویلی شرکت گرومن امریکا به نیروی هوایی ایران بود که در پایگاه "خاتم" اصفهان مستقر شد.
این سامانه در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و تعداد قابل توجهی از به نیروی زمینی سپاه پاسداران تحویل شد. سامانه پیروز علاوه بر اهداف زمینی قابلیت شکار بالگرد‌ها در ارتفاع پست نیز دارد.
برای این مطالعه، محققان به بیش از ۱۰۰ هزار تصویر منفرد هابل پرداختند که توسط بیش از ۱۰ هزار دانشمندی که روی پروژه شکارچی سیارک هابل کار می‌کردند جمع‌آوری شده بود.
اگر کوسه‌ها داستان ترسناک بگویند قطعا هیولای داستانی چیزی جز نهنگ قاتل نخواهد بود، ترسناک‌ترین شکارچی تمام اقیانوس‌ها.
کمپر توضیح می‌دهد: «افرادی که می‌خواهند رفتار کوسه‌ها را مطالعه کنند، باید شجاعت این را داشته باشند که از نزدیک با این ماهی‌های شکارچی آشنا شوند. در نتیجه، بسیاری از غواصان کوسه به دنبال برخورد نزدیک تری با کوسه‌ها هستند تا اینکه آن‌ها را از پشت میله‌های فولادی ضخیم مشاهده کنند. آن‌ها می‌خواهند درباره حیوانی که اغلب برداشت‌های غلطی از رفتارشان شده است و تعداد کمی از افراد در مورد آن‌ها چیزی می‌دانند، بیشتر بیاموزند.»
پایگاه ششم شکاری بوشهر که با نام پایگاه هوایی شهید یاسینی نیز شناخته می‌شود، یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش ایران است.
پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین نیروی هوایی ارتش را دارد.
این پرنده بومی مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر زمین است و در زمره همه‌چیز خواران دسته‌بندی می‌شود. در رژیم غذایی این پرنده همه چیز از میوه و دانه‌های خوراکی تا مار، حشرات و حیوانات کوچک به چشم می‌خورد.
ویتنی می‌گوید: «واتچریا با جمجمه بزرگی که با دندان‌ها و اندام‌های قوی و درشت پر شده است مشخص می‌شود. "این شکارچی راس محیط خود بود که شامل انواع مختلف ماهی ها و کوسه های باستانی و همچنین سایر چهارپایان اولیه کوچکتر بود."
کیهان نوشت: در پرونده محسن شکاری به‌موجب ادله موجود در پرونده، فیلم‌ها و تصاویر ضبط‌شده، اقرار مرتکب و شهادت شهود، نامبرده به قصد جان مردم، آنجا که می‌گوید رفتیم تا مأمور بزنیم- قمه را کشیده و موجب ایجاد ناامنی در خیابان شده به‌نحوی‌که کسبه از ترس مغازه‌ها را بسته و مردم نیز از ترس محل را ترک می‌کنند.
به گفته دانشگاه شیکاگو، کروکودیل‌ها به اندازه کافی ترسناک هستند، اما حدود ۱۱۰ میلیون سال پیش، بسیار ترسناک‌تر بودند. سارکوسوچوس برای اولین بار در نیجر، آفریقا کشف شد و به دلیل جثه بزرگ، دندان‌های تیز و فک قدرتمندش، یک شکارچی برتر بود.
ببر سیاه گونه‌ای جدید از ببر نیست در حقیقت این ببر فقط به دلیلی خاص رنگی متفاوت از سایر هم‌گونه‌هایش پیدا کرده است.
در مجموع، ۷۵۰ دندان کوسه از عمق ۵.۴ کیلومتری اقیانوس بیرون کشیده شد که متعلق به طیف وسیعی از گونه‌های شکارچی بودند.
محمدرضا تاجیک گفت: امروز، حال و احوال تدبیرگران ما مثل حال و حالت شکاری می‌ماند که از شکارچی خود ایده و تصویر و تعریفی ندارد و تنها از رهگذر تجربه تمامیت و کلیت ناشناخته شکارچی می‌تواند شناختی نسبت بدان حاصل کند. آشکار است که چنین شرایطی، به تعبیر دریدا، شرایط فقدان تصمیم و تدبیر است، شرایط ظاهر شدن کلید‌ها در نقش قفل است، شرایط انفعال و وانهادگی است،

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ