برای این مطالعه، محققان به بیش از ۱۰۰ هزار تصویر منفرد هابل پرداختند که توسط بیش از ۱۰ هزار دانشمندی که روی پروژه شکارچی سیارک هابل کار می‌کردند جمع‌آوری شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت ارتباطات عراق طی بیانیه‌ای اعلام کرد طرح توسعه فیبر نوری پیچیده، پرهزینه و زمان‌بر بوده و به‌همین دلیل دولت این کشور قصد دارد اینترنت ماهواره‌ای را در عراق راه‌اندازی کند.
طالبان به هیچ بخشی از تعهدات خود عمل نکرده است. طالبان مدعی است که در دو سال گذشته بارندگی کم بوده و امکان پایبندی به این تعهد را از دست داده است. اما نقشه‌های ماهواره‌های هوایی ایران نشان می‌دهند که طالبان دروغ می‌گویند. یعنی آب کافی وجود دارد. حتی آب بند‌های جدیدی نیز نصب شده و آب از مسیر رسیدن به ایران منحرف می‌شود. این آب حق ایران است
این ماهواره‌ها می‌توانند آن ماهواره‌هایی را که در صورت فلکی بزرگ استارلینک قرار دارند ردیابی کنند و مکانی امن برای چین در فضای مدار پایین فراهم کنند.
زارع‌پور در رابطه با خطر ورشکستگی اپراتور‌ها در راستای فعال شدن اینترنت ماهواره‌ای عنوان کرد: تعداد مشترکین و کاربران اینترنت ماهواره‌ای در تمام دنیا، یک درصد کل کاربران اینترنت هم نمی‌شود و این اینترنت برای شرایط ویژه و خاص است.
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی ارتباطی و لوازم جانبی تهران با استناد به گفته‌های یک مقام مسئول، دیش‌های اینترنت ماهواره‌ای استارلینک فعال در ایران را ۸۰۰ عدد اعلام نمود و خاطرنشان کرد که به‌علت قاچاق این تجهیزات، این رقم مدام بالاتر رفته و امکان استفاده از آن روز به روز راحت‌تر خواهد شد!
ایران و روسیه در زمینه‌های طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی، توسعه زیرساخت‌ها به صورت مشترک و برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی، سند همکاری امضا کردند.
طبق توافق ایران و روسیه و امضای سند مهمی در زمینه توسعه همکاری‌های مشترک، طرفین بر طراحی و ساخت مشترک ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی و ایجاد زیر ساخت‌ها توافق کردند.
از پرتاب ماهواره‌های تصویری گرفته تا ساخت ماهواره‌های ردیاب و البته ارتباطات ماهواره‌ای از طریق استارلینک، ماسک را به یک بازیگر کلیدی در مهم‌ترین تلاش‌های پنتاگون تبدیل کرده است.
سردار شاکرمی بیان کرد: برای تقویت رسانه ای در حوادث اخیر بودجه های کلانی در نظر گرفته شده بود، دشمن از روش های مختلف و رسانه ها به دنبال عملیات روانی است و در همین ارتباط میلیاردها تومان اعتبار گذاشته است.
ثروتمندترین کارآفرین جهان و صاحب شرکت ماهواره‌ای «اسپیس‌ایکس» ضمن هشدار درباره هر گونه تعرض به امنیت روسیه، گفت که شبه جزیره کریمه بخش جدایی ناپذیر خاک روسیه و کلید امنیت آن است.
اینترنت ماهواره‌ای استارلینک با هدف فراهم کردن ارتباط ماهواره‌ای به مناطق دورافتاده راه‌اندازی شده و طرحی جاه‌طلبانه از اسپیس ایکس برای راه‌اندازی مجموعه‌ای از ماهواره‌ها است.
سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران اهمیت مرکزکنترل و اهمیت عملیات ماهواره‌های سنجشی را تشریح می‌کند که در این فیلم می‌بینید.
کرج- نخستین مرکز کنترل و عملیات ماهواره‌های سنجش از دور صبح شنبه با عنوان ساختمان خیام در سازمان فضایی ایران در ماهدشت افتتاح شد.
چندی پیش ایلان ماسک خبر داد که می‌تواند سرویس اینترنت ماهواره‌ای‌اش را در ایران راه‌اندازی کند. اما آیا این سرویس پیش از این موفق بوده و اصلا می‌تواند در کشور ما فعالیت کند؟
با این وجود، بدون هر سه مورد ضروری یعنی ترمینال ها، دسترسی به شبکه ماهواره‌ای و ایستگاه زمینی طرح این ادعا که استارلینک در ایران «فعال شده است» اساسا بی‌معنی می‌باشد.
سایت رسمی استارلینک در چندین ISP ایرانی فیلتر شده است.
ایلان ماسک، مالک شرکت استارلینک، روز سه‌شنبه گفت که برای معافیت از تحریم‌های ایران و راه‌اندازی اینترنت استارلینک ایران اقدام خواهد کرد. استارلینک تنها فرستنده اینترنت ماهواره‌ای جهان است.
ایلان ماسک سرویس استارلینک را مورد آزمایش قرار داد که برهمین اساس هزاران ماهواره در جو زمین قرار می‌گیرند. این شرکت هوافضا اولین دسته از ماهواره‌های استارلینک را در ماه می‌سال ۲۰۱۹ وارد مدار کرد. تاکنون بیش از سه هزار ماهواره برای پوشش اینترنت توسط استارلینک به فضا فرستاده شده و مجوز پرتاب ۱۲ هزار ماهواره را از کمیسیون ارتباطات فدرال گرفته اند و در نهایت قرار است با ۴۲ هزار ماهواره تمام نقاط کره زمین به اینترنت متصل شوند و به گفته ایلان ماسک این اتفاق حداکثر تا ۱۸ ماه دیگر رقم خواهد خورد!
ایران با ایجاد زیر ساخت‌های علمی کشور توانست علاوه بر طراحی و ساخت ماهواره به سمت پرتاب آنها نیز پیش برود که این امر با توسعه پایگاه‌های فضایی محقق شد.
وزیر ارتباطات گفت: توافق شده است ماهواره‌های خیام ۲، خیام ۳ و خیام ۴ بر پایه همین همکاری‌های بین‌المللی در داخل ایران تولید شود.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این راه را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع گردد.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، یادآور شد: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
سالاریه با اشاره به همکاری اخیر ایران با کشور روسیه برای دسترسی به ماهواره‌های سنجشی با دقت بالا، گفت: ما این مسیر را ادامه خواهیم داد و در سال‌های آینده قرار است ماهواره‌هایی با دقت بالاتر تولید، پرتاب و مدارگذاری شود تا نیاز کشور مرتفع شود.
مشخص نیست وضعیت عرفان باقری در استقلال چگونه است و چرا باید برای تماشای بازی‌های دوستانه در ورزشگاه‌ها حاضر شود. به نظر می‌رسد او همچنان دنبال فرصتی است تا از استقلال جدا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ