معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از استقرار ۶۵ واحد فناور دانشگاه علوم توانبخشی خبر داد و گفت: محور اصلی کار سازگار کردن محیط زندگی معلولین و سالمندان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تفاهم نامه سه جانبه‌ حول محور حمایت از توسعه فناوری و تجاری سازی داروهای راهبردی در درمان سرطان و بیماری های ایمنی به امضا رسید.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور با محصولات فناوری بومی خبر داد و گفت: از دانش بنیان های ICT حمایت همه جانبه می کنیم.
دبیر ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از تدوین برنامه‌ای ویژه در جهت محرومیت زدایی خبر داد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی در نظر دارد در جهت توسعه زیست بوم فناوری و به کارگیری فناوری‌های بنیادی و پزشکی بازساختی گام بردارد.
یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از بومی‌سازی و توسعه فناوری حفاری، استحصال از میادین نفتی و گازی را ارتقا بدهد.
سرپرست ستاد آب اقلیم و محیط زیست معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به ضرورت توسعه و بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط با حفاری و استحصال آب‌های ژرف در کشور تاکید کرد.
یزد- معاون سازمان انرژی اتمی گفت: برای توسعه فناوری هسته‌ای با هیچ کشوری سر شوخی نداریم و معتقدیم جنجال نظام سلطه در این زمینه با هدف سلب رفاه و امنیت از ملت ایران انجام می‌شود.
راهبردهای خاص «مرتبط سازی آموزش، پژوهش و صنعت»، «انتقال و توسعه فناوری» و «ارتقاء جایگاه شرکت های دانش‌بنیان» می تواند به اجرای بهتر شعار سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» کمک کند.
پارک فناوری پردیس اعلام کرد در حاشیه نمایشگاهی در کیش، ابزارهای قانونی توسعه فناوری صنعت پتروشیمی بررسی شد.
«نخستین رویداد ملی توسعه فناوری و نوآوری امید استان هرمزگان» با هدف حمایت و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها برای توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی و میگو ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، طی حکمی، عماد احمدوند را به عنوان «سرپرست ستاد ویژه توسعه فناوری نانو» منصوب کرد.
چهل‌ و هشتمین نشست مجازی بروکرهای فن‌بازار ملی ایران معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۲۹ دی‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می شود.
با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور، سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست این معاونت منصوب شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهور گفت: توسعه فناوری نانو با مدلی کارآمد و هوشمند ضروری است.
رئیس موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران (نیماد)، دکتر زهره افتخاری را به عنوان سرپرست مدیریت فناوری نیماد منصوب کرد.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد سند ملی توسعه علوم و فناوری نانو تصویب شد.
سند ستاد توسعه علم و فناوری در حوزه نانو در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی و به تصویب رسید.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بر توسعه کمی و کیفی صندوق‌های پژوهش و فناوری تاکید کرد.
در قانون جهش تولید دانش‌بنیان به موضوع اختصاص اراضی شناسایی شده جهت توسعه زیرساخت‌های فیزیکی پارک‌های علم و فناوری اشاره شده است.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران با ستاد توسعه فناوری نانو تفاهم نامه ای در راستای توسعه محصولات و اکتشافات علمی جدید منعقد کردند.
طرح توسعه بهره‌برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
طرح توسعه بهره‌برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با هدف توسعه شبکه فناوری دانشگاه تهران منعقد شد.
قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ