تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با هدف توسعه شبکه فناوری دانشگاه تهران منعقد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با توجه به تهدیدات شناسایی شده در حوزه سلامت، سوانح یکی از اولویت های ما است و ضروری است شبکه تحقیقات سوانح و سوختگی ایجاد شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شبکه ملی اطلاعات در حال حاضر ۶۳ درصد رشد داشته و تا پایان سال این رشد به ۷۵ درصد می رسد.
فناوری پردازش در لبه شبکه همراه اول (MEC) در الکامپ ۲۰۲۳ بر روی شبکه همراه اول و با پیاده‌سازی یک بازی محبوب برای عموم رونمایی شد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، اعلام کرد: بیست و ششمین شبکه تحقیقاتی کشور به مسئله بررسی انواع مسمومیت‌ها در کشور اختصاص می‌یاید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به فعالیت ۳۰ مرکز تحقیقاتی فقط در حوزه قلب و عروق، بر ضرورت شبکه سازی مراکز تحقیقاتی قلب و عروق با محوریت انستیتو قلب شهید رجایی تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا پایان سال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند۔
معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد در اواخر خرداد خبر داد.
رتبه آزمایشگاه فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تحقیقات التراسونیک) به رتبه فعال شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتقا یافت.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از پایداری وضعیت شبکه ارتباطی در روستای «درز» شهرستان لارستان پس از وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری امروز در این منطقه خبر داد.
نشست تخصصی «نقشه راه توسعه مخابرات نسل پنجم باند میلیمتری»، در دومین روز ششمین کنفرانس بین‌المللی فناوری‌های امواج میلی‌متری و تراهرتز (MMWaTT)، با حضور سرپرست معاونت بخش شبکه ایرانسل برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از شرایط عادی و کاملا پایدار شبکه ارتباطی استان پس از زلزله امشب خبرداد.
شبکه فن‌بازار ملی تور علم و فناوری ترکیه را ۲۲ تا ۲۸ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع اینترنت نیست، از اتصال و تجمیع پیام رسان‌های داخلی تا دهه فجر خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به پروژه شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت اشاره کرد و گفت: پیشرفت این پروژه در یک سال گذشته به حدود ۶۰ درصد رسیده است.
تمام اخبار و اطلاعات خارج از کشور در چین به شدت سانسور شده و تمام اطلاعات داخلی به شدت کنترل می‌شوند. افسران پلیس یونیفرم‌پوش در دفاتر شرکت‌های بزرگ فناوری چین و نیروهای شبه نظامی در هر محوطه دانشگاهی مستقر هستند. خنده‌دار بود که رسانه‌های دولتی چین در تلاش برای مرتبط دانستن اعتراضات با «رسانه‌های غربی» بود رسانه‌هایی که تقریبا به طور کامل در چین مسدود شده‌اند و امکان دسترسی به آن یا وجود ندارد و یا بسیار دشوار است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات افزایش یافته و حداکثر تا سال ۱۴۰۳ این طرح را به سرانجام نهایی می‌رسانیم.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: در ماه‌های اخیر با راه‌اندازی کامل شبکه ملی اطلاعات به‌هیچ‌وجه قطعی اینترنت را شاهد نبودیم .
رئیس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی گفت: شبکه پارک‌های علم ‌و فناوری اتحادیه اقیانوس هند به پیشنهاد سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تشکیل شد.
پیشنهاد ایجاد شبکه پارک‌های علم و فناوری بین المللی کشورهای عضو اتحادیه حاشیه اقیانوس هند در راستای تبادل نظر و همکاری‌های فناوری و انتقال تکنولوژی به تصویب رسید.
با ایجاد شبکه مویرگی تجارت و مبادلات فناوری، زمینه برای ورود توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به بازار بین‌المللی فراهم شد.
کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد در اوایل سال آینده میلادی درباره آنکه آیا شرکت های فناوری بزرگ باید بخشی از هزینه های شبکه  مخابراتی اروپا را تقبل کنند، رایزنی می شود.
دبیر شبکه فن بازار ملی ایران گفت: در ۵ ماه نخست امسال، بازار فناوری به گردش مالی ۶۴۰ میلیارد ریالی رسیده است.
سرپرست مدیریت تجهیزات شرکت مترو تهران از دست‌یابی به فناوری تولید ریل سوم برای شبکه مترو کلانشهرهای کشور خبر داد.
با همکاری شبکه تبادل فناوری، در قالب تفاهم نامه ای از ظرفیت فناوری‌نانو در توسعه‎ پتروشیمی استفاده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ