الاهلی که احمد نوراللهی را در ترکیب اصلی خود دارد با پیروزی برابر بنی یاس قهرمانی خود را در لیگ امارات قطعی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعویق غیر منتظره لیگ بیست و سوم اگرچه برای هواداران فوتبال و رسانه‌ها خوشایند نبود، اما این اتفاق هم برنده‌هایی داشت. هم در میان تیم‌ها و هم یک بازیکن خاص!
احمدرضا عابدزاده استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
مسیر زندگی شخصی و حرفه‌ای ناهید کیانی وارد راهی جدید شد. کیانی با انتشار تصویری که در آن حجاب بر سر نداشت و با نوشتن عبارت «سکوتم از رضایت نیست» شایعات جدیدی به وجود آورد که اغلب آن‌ها خبر از مهاجرتش از ایران می‌داد. می‌گفتند مربی مورد علاقه‌اش در تیم ملی راهی آمریکا شده و قرار است او هم به زودی به آمریکا مهاجرت کند
محمدحسین زرندی مدیر رسانه تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس به چند نکته مهم اشاره کرد.
اکثریت قریب به اتفاق سران دولتی در کشور‌های مختلف جهان تحصیلات تکمیلی دارند. برخی از رهبران جهان، به طور خاص رشته علوم سیاسی یا حقوق را در دانشگاه خوانده اند.
دیشب قبل از ورود سردار آزمون به زمین مقابل رم اتفاق جالبی رخ داده است.
محمد ربیعی از یک بازیکن بومی رفسنجان برای اولین مرتبه درلیگ برتر استفاده کرد.
محمد ربیعی از یک بازیکن بومی رفسنجان برای اولین مرتبه درلیگ برتر استفاده کرد.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
تیم شباب‌الاهلی با هدایت «لئوناردو ژاردیم» در آستانه کسب عنوان قهرمانی لیگ امارات قرار دارد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که اگر برنامه‌ریزی‌ها تا جام ملت‌ها خوب پیش برود، این تیم می‌تواند اتفاق خوبی را در این مسابقات رقم بزند.
قرارداد جدید فرهاد مجیدی برای دومین سال مربیگری در تیم اتحاد کلبا امارات آماده امضا شده است و قرارداد این مربی ایرانی در چند روز آینده امضا می‌شود.
استقلال سا پینتو در هفته‌های اخیر، توانسته بهترین تیم لیگ باشد و خط حمله این تیم هم، توقف ناپذیر به نظر می‌رسد.
نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین حالا رسانه‌های اروپایی به‌ویژه یکی، دو رسانه آلمانی از آن به‌عنوان جایگاه سیاسی علی دایی در مراسم فیفا حرف زده‌اند. روز گذشته «آگزبورگر» آلمان با اشاره به همین مراسم از انتخاب مسی و حضور علی دایی به‌عنوان دو اتفاق مهم در این مراسم یاد کرد و صندلی علی دایی را صندلی سیاسی فیفا توصیف کرد.
تیم های ذوب آهن و مس کرمان اولین بازی هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.
هیپوکسی می‌تواند در نتیجه مصرف دارو‌های خاص یا حمله آسم رخ دهد؛ این عارضه زمانی اتفاق می‌افتد که اکسیژن خون بویژه در شریان‌ها پایین‌تر از حد معمول باشد.
روز گذشته پیش از بازی گل‌گهر با پرسپولیس اتفاق جالبی رخ داد.
طی هفت روز گذشته صنعت کریپتوکارنسی پویا بوده زیرا کل سرمایه بازار آن به میزان قابل توجه ۷۰ میلیارد دلار افزایش یافته است؛ این اتفاق به دلیل سودهای عمده اکثر سکه‌ها با استثنائات خاص رخ داد.
آنچه در جامعه ما اتفاق افتاده در واقع آغاز یک اپیزود جدید است که هدف و وسیله آن متفاوت است و می‌خواهد نهاد‌های خاص خودش را بسازد. نهاد مورد نیاز این اپیزود طبعا مبتنی بر ایده آزادی، دموکراسی، حقوق برابر، دفاع از اقلیت‌ها و دفاع از جنسیت‌های متفاوت است. البته این اپیزود که یک شگفتی است از بیرون نیامده و حاصل آن اتفاقاتی است که از اپیزود احمدی‌نژاد شروع شده و از دل لایه‌های زیرین جامعه سر برآورده و امروزه خودش را به این شکل نشان داده است.
علیرضا بیرانوند می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سه رکورد خاص فوتبال ایران را از آن خود کند.
محمد انصاری به اتفاق اخیر در خصوص مهسا امینی واکنش نشان داد.
سرمربی پیکان بعد از برد مقابل نفت مسجدسلیمان بابت مصدومیت مدافع چپ تیمش بسیار ناراحت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ