تیم های ذوب آهن و مس کرمان اولین بازی هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر یکدیگر برگزار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نیمار به زودی با قراردادی تا 2025 به الهلال خواهد رفت در حالی که برخی منابع ادعا کرده بودند او سپس از این باشگاه سعودی قرضی به بارسا می رود.
میلاد سرلک از یک شهریور ماه مشمول خدمت سربازی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بازی با آلومینیوم آخرین حضور او در بازی خانگی پرسپولیس بوده است.
تعویق غیر منتظره لیگ بیست و سوم اگرچه برای هواداران فوتبال و رسانه‌ها خوشایند نبود، اما این اتفاق هم برنده‌هایی داشت. هم در میان تیم‌ها و هم یک بازیکن خاص!
احمدرضا عابدزاده استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
برای دلایل امنیتی، زمانی که گوشی شروع به گرم شدن می‌کند (خصوصا در طول عملکرد‌های سنگین)، نیاز است گرما را از خود دور کند و حضور یک قاب که از مواد صنعتی ساخته شده است، از این اتفاق جلوگیری می‌کند. در واقع مانند این است که با داشتن یک کت ورزش کنید. انتخاب‌هایی که برای جلوگیری از این مساله وجود دارد، چندان خاص نیست، اما بیرون آوردن گوشی از قاب می‌تواند شروع خوبی باشد.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاهد حضور یک مربی یونانی باتجربه در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود؛ مردی 54 ساله که احتمالا روی نیمکت گل‌گهر خواهد نشست.
پیلاتس به‌عنوان یک روش تمرینی منطقی، الگو‌های حرکتی اشتباه را با متعادل کردن قدرت و انعطاف، برطرف می‌کند؛ چراکه وقتی بدن ما متقارن باشد و قدرت عضلات یکپارچه باشد، آسیبی اتفاق نمی‌افتد. پیلاتس بر حرکت از مرکز بدن برای تثبیت وضعیت بدن و محافظت از ستون مهره‌ها نیز تأکید خاصی دارد.
تقریبا ۱۰۰ میلیون سال پیش، یک گروه اولیه از شب پره‌ها به جای شب، در طول روز در محیط پراکنده شدند و از شهد گل‌های فراوانی که در نزدیکی زنبور‌های تکامل یافته بود، تغذیه کردند و این اتفاق خاص باعث تکامل تمام گونه پروانه‌ها در جهان شد.
در مطالعه‌ای که در ۸ مه در مجله Communications Biology منتشر شد، یک تیم بین‌المللی محققان دریافتند ژن خاصی که منجر به داشتن بینی بلندتر (از بالا به پایین) می‌شود، ممکن است نتیجه یک انتخاب طبیعی باشد. این سازگاری زمانی اتفاق افتاد که انسان‌ها قاره آفریقا را ترک کردند و باید با آب و هوای سردتر سازگار می‌شدند.
محمد ربیعی از یک بازیکن بومی رفسنجان برای اولین مرتبه درلیگ برتر استفاده کرد.
محمد ربیعی از یک بازیکن بومی رفسنجان برای اولین مرتبه درلیگ برتر استفاده کرد.
رکورد ریزش بورس در معاملات امروز شکسته شد در صورتی که هیچ اتفاق بنیادی خاصی در بورس نیفتاده است.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
خودرو چینی یک واقعیت در معادلات فعلی و آینده بازار جهانی خودرو است که راه گریزی از آن وجود ندارد. اینجا تنوع آنقدر زیاد است که حتی اگر ۹۰ درصد این برند‌ها شکست بخورند، بازهم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد!
استقلال سا پینتو در هفته‌های اخیر، توانسته بهترین تیم لیگ باشد و خط حمله این تیم هم، توقف ناپذیر به نظر می‌رسد.
از نظر علم زمین شناسی، پدیده‌ی زلزله تابعی مشخص از نسبت گرانشی انرژی ذخیره شده در سطح گسل موجود در یک منطقه‌ی زمینی به مقاومت آن صفحه است. تغییر در زمان وقوع زلزله زمانی اتفاق می‌افتد که تغییر در فشار وارده بر میدان تنش یا مقاومت سطح گسل ایجاد شود. حال این که چه مواردی دقیقا ممکن است در زمان اتفاق افتادن این پدیده‌ها موثر باشد، مختلف است و برای آن‌ها نمی‌توان علل خاصی را مطرح کرد.
آندری کراماریچ، ستاره کرواسی، که امشب دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه کانادا کرد در پایان مسابقه گفت چنین بردی برای کرواسی یک اتفاق خاص نیست و نباید بیش از حد شادی کرد.
آنچه در جامعه ما اتفاق افتاده در واقع آغاز یک اپیزود جدید است که هدف و وسیله آن متفاوت است و می‌خواهد نهاد‌های خاص خودش را بسازد. نهاد مورد نیاز این اپیزود طبعا مبتنی بر ایده آزادی، دموکراسی، حقوق برابر، دفاع از اقلیت‌ها و دفاع از جنسیت‌های متفاوت است. البته این اپیزود که یک شگفتی است از بیرون نیامده و حاصل آن اتفاقاتی است که از اپیزود احمدی‌نژاد شروع شده و از دل لایه‌های زیرین جامعه سر برآورده و امروزه خودش را به این شکل نشان داده است.
امروز دلایل اجتماعی، اقتصادی، محیط‌زیستی، فرهنگی و سیاسی بر همدیگر منطبق شده‌اند. شاهد حضور نیرو‌های دافعی و رانشی در داخل کشور و نیرو‌های کششی و جاذبه‌ای خارج از کشور هستیم. وقتی این حالت اتفاق بیفتد، موضوع فقط مهاجرت گسترده یا محدود یک طبقه خاص _استعداد‌های برتر و نخبگان_ نیست، دسته‌های مختلف مردم از جمله ورزشکاران، هنرمندان، استادان، معلمان، کارگر‌ها در صنف‌های مختلف مهاجرت می‌کنند. وقتی این شواهد را کنار هم می‌گذاریم، متوجه می‌شویم که وارد مهاجرت عام یا توده‌وار شدیم.
زمانی که یک سبد صادراتی از نظر تنوع محدود باشد، در صورتی که اتفاق خاصی رخ دهد آسیب بزرگی به صادرات و اقتصاد وارد می‌شود که نمونه آن را نیز طی ۴ سال اخیر و با بازگشت تحریم‌ها شاهد بودیم.
بخش قابل توجهی از نشست خبری جواد نکونام بعد از با صنعت نفت به انتقاد از داور بازی اختصاص داشت.
استقلال و سپاهان در حالی نیمه دوم را آغاز کرده اند که 45 دقیقه نخست بجز یک صحنه، اتفاق خاصی را در پی نداشت.
استقلال و سپاهان در حالی نیمه دوم را آغاز کرده اند که 45 دقیقه نخست بجز یک صحنه، اتفاق خاصی را در پی نداشت.
استقلال و سپاهان در حالی نیمه دوم را آغاز کرده اند که 45 دقیقه نخست بجز یک صحنه، اتفاق خاصی را در پی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ