سرلشکر باقری به دعوت رسمی رئیس ستاد نیروهای مسلح سلطنت عمان وارد مسقط شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار وزیر دفاع عربستان در حاشیه یازدهمین کنفرانس امنیت بین‌المللی روسیه در مسکو با جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کرد.
وزیر دفاع بلاروس عصر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه، در جریان سفر به مصر، با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور دیدار کرد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از سفر رئیس ستاد مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه به اراضی اشغالی خبر داد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با رئیس جمهور ضمن گزارشی از فعالیت‌های سال ۱۴۰۱ چشم انداز این ستاد را تشریح کرد.
رئیس جمهور در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: فلسفه قیام اباعبدالله زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و برافراشتن پرچم حقیقت برای همه عصرها و نسل‌ها بود.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
فرمانده ارتش پاکستان در رأس هیئت عالیرتبه نظامی با حضور در محل ستادکل نیروهای مسلح با سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان دیدار کرد.
سپهبد عبدالکریم محمود ابراهیم رئیس ستاد کل ارتش سوریه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران دیدار و گفت و گو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: ارتش سوریه محور مهم مقاومت ضد صهیونیستی است، لذا با همکاری یکدیگر این محور را تقویت خواهیم کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در دیدار با رئیس ستاد کل ارتش سوریه گفت: روابط ایران و سوریه با خون سربازان دو کشور اجین شده و عمق و استحکام زیادی یافته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در سفارتخانه جمهوری اسلامی ایران در مسقط با علی نجفی سفیر کشورمان در عمان و دیگر اعضای این سفارتخانه دیدار و گفتگو کرد.
سردار سرلشگر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با دانشجویان نخبه بیست دومین دوره رزم مقدماتی در مرکز آموزش شهدای وظیفه ۰۱ نزاجا دیدار و گفتگو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با سربازان نخبه گفت: پیشرفت هر کشور در جهان امروز منوط به داشتن سرمایه انسانی کارآمد، مؤثر، دانشمند، تلاشگر، ماهر و علاقمند به کشور و آرمان‌های آن است.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: وضعیت منطقه ایجاب می‌کند ایران و عراق با همکاری یکدیگر امنیت منطقه را تأمین کنند زیرا دو کشور با تهدیدات مشترکی مواجه هستند.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
امیر نصیرزاده به همراه مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح با خانواده شهید سید علی اندرزگو دیدار و گفتگو کرد.
وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
وزیر دفاع سوریه پیش از ظهر امروز با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در ستاد فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پیدا کرد و با سرلشکر سلامی دیدار کرد.
رئیس ستادکل ارتش جمهوری آذربایجان امروز با معاون رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا دیدار و گفتگو کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اینکه سه هزار نیروی مسلح پشت دیوار مرز ما مرکز ساخت بمب داشته باشند، به هیچ عنوان برای ما قابل تحمل نیست و با آن‌ها مقابله می‌کنیم.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
خالد صالح الصباح رئیس ستاد مشترک ارتش کویت با پاتریک فرانک فرمانده نیروی زمینی سنتکام دیدار و گفتگو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ