درحالیکه تنش بین پاری سن ژرمن و لیونل مسی به اوج رسیده او نامزد دریافت جایزه بهترین ورزشکار سال لاروس است که فردا در مراسمی در شهر پاریس اهدا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی یکی از سه نامزد یوفا برای جایزه بهترین بازیکن فصل 23-2022 است. او نامزد جایزه‌ای شده که اگر این دوره دریافتش نکند دیگر به آن نخواهد رسید.
نوبو کاواکامی، موسس شرکت رسانه‌ای و مخابراتی ژاپنی DWANGO جایزه‌ای یک میلیون دلاری را برای اولین نفری که موفق به نوشتن مقاله‌ای که نشان‌دهنده نقض ذاتی اثبات موچیزوکی شود، تعیین کرده است.
شهریار مغانلو، در آستانه آغاز سومین فصل حضورش در سپاهان است.
ارلینگ هالند که در دیدار دوستانه منچسترسیتی مقابل یوکوهاما مارینوس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده بود جایزه‌ای یک میلیون ینی دریافت کرد. جایزه‌ای معادل 6 هزار یورو!
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، برای سپری کردن تعطیلاتش راهی مصر شده و وزارت گردشگری این کشور جایزه‌ای را به او اهدا کرده است.
در کجای دنیا مؤسسات غیرمجاز را ساماندهی می‌کنند؟ همه جای دنیا غیرمجاز‌ها را تنبیه می‌کنند. شما تنبیه که نکردید هیچ بلکه تحت عنوان ساماندهی، جایزه‌ای غیرعادی در ابعاد بسیار بزرگ دادید که همین الان هم این رقم حیرت‌انگیز و تکان‌دهنده است. پس وقتی ما می‌گوییم دولت تعهدات حاکمیتی را انجام دهد یک بحث ما این است که دولت با توهم اینکه به قیمت‌های کلیدی شوک وارد می‌کنم و پولدار می‌شوم، خودش را به افلاس و در معرض ورشکسته شدن انداخته است.
مهدی طارمی بعد از دریافت جایزه بهترین گلزن فصل سوپر لیگ پرتغال تاکید کرد که از هر گلی که زده لذت برده است.
پس از پیروزی 2 بر یک منچستریونایتد برابر فولام، بازیکنان یونایتد در زمین ماندند تا با هواداران وداع کنند. در مراسم بعد از بازی، دستکش طلای داوید دخیا هم به او اهدا شد.
در صورت قهرمانی اوساسونا در جام حذفی اسپانیا، جایزه‌ای ویژه به ستاره اسپانیایی فولاد اهدا می‌شود.
ترکی آل شیخ وزیر و مستشار سعودی جایزه اول مسابقات قرائت قرآن عطر الکلام به مبلغ ۳ میلیون ریال سعودی (بیش از ۴۰ میلیارد تومان) را به یونس شاهمرادی اعطاء کرد
در پیچ و خم‌های مختلف زندگی حاشیه کم نداشته. خیلی‌ها هم این حاشیه‌ها را برایش درست کردند، اما برای او که هدفش مشخص بود گاهی واکنش‌اش به همه این حاشیه‌ها فقط یک لبخند ساده بود. او خود خودش است. هادی چوپان. به قول خودش متر به تنش نمی‌زند، سرش توی کار خودش است و هر کاری را که دلش بخواهد انجام می‌دهد. مثل ساز زدن و خواندن حتی اگر فالش باشد؛ که البته برای خودش دلنشین.
هادی چوپان بدون شک یکی از برترین چهره‌های تاثیر گذار در سال 1401 بود.
سر الکس فرگوسن پیش از دیدار مقابل وستهام، یک تندیس ویژه به داوید دخیا دروازه بان منچستریونایتد اهدا کرد.
Joy Awards جایزه‌ای است که همه ساله به چهره‌های مهم و تاثیرگذار جهان عرب اهدا می‌شود. در بخش ورزشی، جایزه به اشرف حکیمی مدافع راست تیم ملی مراکش و باشگاه پاری سن ژرمن به عنوان فوتبالیست شاخص بهترین تیم عربی در سال ۲۰۲۲ اختصاص یافت. اشرف حکیمی به همراه مادرش روی صحنه رفت و این جایزه را دریافت کرد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو جایزه خود را از اتحادیه بازیکنان پرتغال دریافت کرد.
نابغه آرژانتینی یک آمار شگفت‌انگیز در دوران ورزشی‌اش به جا گذاشته است.
وقتی در تماس‌های تلفنی به شما می‌گویند برنده‌ی جایزه‌ای فوق‌العاده از یک مسابقه شده‌اید که احتمالاً شما هیچ‌گاه در آن مسابقه شرکت نکرده‌اید؛ زمانی که می‌گویند برای دریافت جایزه باید مبلغی پرداخت کنید و یا از شما می‌خواهند، اطلاعات کاملاً شخصی و محرمانه‌ی مالی خود را در اختیارشان قرار دهید، مشخص است که باید محتاط باشید، زیرا سیستم‌های تجاری مطمئن و قانونی، هیچ‌گاه نیاز بر جزئیات حساب مالی شما ندارند و حتی اگر قرار باشد پولی یا جایزه‌ای را به شما بدهند، نیاز به رمز عبور کارت شما را ندارند و دادن شماره حساب یا شماره کارت کفایت می‌کند.
کای هاورتز با چهره‌ای درهم کشیده جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کرد.
دیسانتیس با کسب حمایت لاتین تبارهای فلوریدا و دور کردن آنان از دموکرات‌ها جایزه‌ای حیاتی در مسیر پیروزی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی به آن حزب داد. شکست نامزدهای مورد حمایت ترامپ در انتخابات نشان داد کنترل ترامپ بر حزب جمهوری خواه بالاخره ممکن است از بین برود.
فیروزجا در این مسابقات با عملکرد درخشان خود حدود ۱۰۷.۶ واحد ریتینگ فوق سریع خود را افزایش داد و با ۵ پله صعود، در رده دوم بهترین شطرنج بازان فوق سریع جهان قرار گرفت.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.
به‌مناسبتِ روزِ تهران و با هدفِ اهمیت‌دادن به جاذبه‌ها و دغدغه‌های این شهر که چندی است فراموش شده «نخستین جایزه‌ی ترانه‌ی تهران» برگزار می‌شود.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ