نابغه آرژانتینی یک آمار شگفت‌انگیز در دوران ورزشی‌اش به جا گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیرمینیو با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و باید ۵تا ۷ روز استراحت کند.
رستمی و اکرمی در صف بهترین‌های تورنمنت کافا 2023 جای گرفتند.
عبدالله المعیوف، سنگربان الهلال توانست عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته این تیم را کسب کند.
اروین انگاپت، بهترین بازیکن المپیک توکیو و لیگ ملت‌ها به هالک بانک ترکیه پیوست.
بهترین بازیکن دنیا در رقابت های قهرمانی جهان سال گذشته کابوس تیم ملی ایران در مسابقه امروز بود.
مهاجم تیم ملی ایران با زدن سه گل در بازی با قرقیزستان به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.
تیم هندبال شهید شاملی کازرون در اولین مسابقه خود در جام باشگاه های آسیا در شهر اصفهان برابر تیم جونیور چین به برتری رسید.
بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران با رکوردشکنی مهاجمی همراه بود که توانست اسم خود را به عنوان جوانترین بازیکنی ثبت کند که در یک مسابقه سه گل به ثمر می رساند.
محمد حسین مرادمند روز گذشته در رفسنجان نه به سبب گلزنی بلکه به سبب نمایش خوب درفاز دفاعی یکی از بهترین های مسابقه بود، شاید هم بهترین بازیکن زمین.
کاپیتان تیم ملی با نمایشی درخشان در مسابقه شب گذشته برابر المپیاکوس، ضمن کسب عنوان جایزه برترین بازیکن زمین، در آستانه ثبت دبل قهرمانی در یونان قرار گرفته است.
بهترین نتیجه استقلال در بازی های این فصل در هفته بیست و ششم به دست آمد. در مسابقه ای که نیمه نخست آن گلی نداشت اما در نیمه دوم 7 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.
توماس مولر، ستاره بایرن و بهترین بازیکن مسابقه امشب، با فروتنی بخشی از پیروزی تیمش مقابل پاریس را به شانس نسبت می‌دهد.
امین حزباوی بار دیگر تفاوت خود را در یک مسابقه حساس به نمایش گذاشت.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
کمتر کسی فکر می‌کرد بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که در اولین فصل حضورش در بهترین لیگ جهان عملکرد قابل توجهی داشت، به خاطر بی توجهی و عدم حمایت، ۴۰ روز از شرایط مسابقه دور باشد.
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن اولین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 در ورزشگاه لوسیل انتخاب شد.
بهترین بازیکن مسابقه امشب آلمان مقابل کاستاریکا بدون شک کای هاورتز بود که سه گل پایانی آلمان را با فولکروگ ستاره جدید مانشافت سهیم شد.
روزبه چشمی هافبک تیم ملی ایران در پایان بازی با ولز کاپ بهترین بازیکن این مسابقه را در دست گرفت.
دروازه بان سعودی ها که در این مسابقه چهار بار دروازه‌اش باز شد، جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفت. با دخالت کمک داور ویدیویی، سه گل از چهار گلی که کاپیتان عربستان خورد، آفساید اعلان شد
یک سوم ابتدایی لیگ در شرایطی به پایان رسید که این هفته ۱۵ گل از خط دروازه‌ها گذشت و پنج مسابقه برنده داشت.
مارکو وراتی که در جریان تساوی 1-1 پاری سن ژرمن مقابل بنفیکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد در پایان مسابقه با خبرنگاران صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ