شهردار تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد عملیات احداث ۵ پارکینگ آغاز شده‌ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
طبق اسناد دریافتی، یکی از پرونده‌هایی که در چند روز اخیر توسط بهرام‌پور، معاون شهردار به‌عنوان درخواست جدید به کارگروه کمیسیون ماده ۵ برگشت داده شد، پروژه ۲۷ طبقه‌ای است که می‌تواند امنیت فرود فرودگاه مهرآباد را به خطر بیندازد. شواهد موید این است که طرح مجدد این پرونده در راستای قانونی کردن ساخت ۲۸ طبقه است.
منابع فلسطینی از وقوع ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند.
ساعات بازدید از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از ۲۰ تا ۲۸ اسفند افزایش یافت.
یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
تیم چادرملو اردکان در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با شکست رازین پلیمر به لیگ برتر صعود کرد.
مقامات وزارت دفاع تایوان مدعی شدند در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک‌شدن ده‌ها جنگنده و کشتی ارتش چین به به بخش جنوب‌غربی این جزیره را رصد کردند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۶۹ تن از ایشان وخیم است.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۲۱۶ خانه بهداشت در ۱۳۶ شهر ۲۸ استان کشور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت و درمان بیماران احداث شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۳۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۲۰۲ تن از ایشان وخیم است.
منابع فلسطینی از انجام ۲۸ عملیات مقاومتی توسط فلسطینی ها در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت خبر دادند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۹۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۴ تن از ایشان وخیم است.
یک مرکز آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته را منتشر کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۷ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۹ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۰۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۹ تن از ایشان وخیم است.
عملیات ساخت برج آزادی در یازدهم آبان ۱۳۴۸ آغاز شد و پس از ۲۸ ماه کار، در مهر۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۶۶۸ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۴۹ تن از ایشان وخیم است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه: پس از دستگیری این افراد، تعداد قابل توجهی بی‌سیم، کتب ضاله، لوح‌های فشرده مستهجن و حاوی مسائل تبلیغی و همچنین ادوات ساخت مشروبات الکلی نیز ضبط شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۵۰۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش حدود ۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۸۶ تن از ایشان وخیم است.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
۲۱ فروردین ماه، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از آغاز واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در سال جاری خبر داد و گفت: از خردادماه، فراخوان واگذاری سهام به این مشمولان انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ