مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان با معاون وزیر خارجه سوریه دیدار و بر عزم جمهوری اسلامی ایران در تداوم حمایت از گفتگوهای شکل گرفته برای حل و فصل سیاسی مسائل میان دمشق و آنکارا اشاره کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی در توییتی نوشت: تصمیم آمریکا به ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین، گویای عزم واشنگتن در استمرار و پیچیده‌تر کردن جنگ اوکراین است.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
معلون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی پاکستان عزم و اراده جدی تهران جهت گسترش بیش از پیش همکاری‌ها با اسلام آباد را مورد تأکید قرار داد.
وزیر امورخارجه یکصدوبیستمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و برزیل را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه روسیه با ابراز خرسندی از نتایج سفر اخیر الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه به تهران، و توافقات حاصل‌شده در زمینه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور، امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و نیز مشارکت بسیار خوب شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و همچنین سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو در تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست.
وزیر حمل‌ونقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات عمان در راس هیاتی با معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی دیدار و درباره توسعه همکاری‌های لجستیکی و تجارت دریایی گفت وگو کرد.
ستاره جوان فولاد از اراده و عزم خود برای بازی در لباس تیم ملی ایران به دور از حواشی اخیر خبر می‌دهد.
داوود دانش جعفری گفت: با توجه به سازوکار فعالیت این صندوق، زمینه مشارکت بین المللی و بخش خصوصی داخلی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشورمان از جمله توسعه کریدور شمال - جنوب وجود دارد.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین با بیان اینکه اجرایی شدن توافقات به همت و عزم جدی فعالان اقتصادی مربوط می‌شود، گفت: از اواخر بهار امسال افتتاح چهار دفتر نمایندگی ایران در چین برنامه‌ریزی شده است تا بتوانیم در بازار‌های هدف در کشور چین برگزاری نمایشگاه برای معرفی و عرضه محصولات را در دستور کار قرار دهیم
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در دانشگاه پکن با بیان اینکه جهان جدیدی در حال شکل‌گیری و نظم کهنه رفتنی است، تصریح کرد: دنیای نوین، نظمی نوین می‌طلبد که در آن چندجانبه‌گرایی واقعی، هم‌افزایی حداکثری، همبستگی و دوری هر چه بیشتر از یک جانبه‌گرایی رواج یابد تا در نهایت نظمی عادلانه و منصفانه پدید آید.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر خارجه ونزوئلا، بر عزم کشورمان برای تقویت روابط با ونزوئلا در تمامی زمینه ها و بدون هرگونه محدودیتی تاکید کرد.
مبارزه قاطع، مؤثر و بی‌امان با پدیده پولشویی و تأمین مالی تروریسم مستلزم رفع بسترهای فسادزا، توسعه شفافیت و در نهایت برخورد قاطع و بازدارنده با مرتکبان این دست از جرایم است.
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در گفتگوی تلفنی بر عزم و اراده جدی مقامات عالی دو کشور بر توسعه بیش از پیش روابط دوجانبه در ابعاد مختلف تاکید کردند.
رئیس جمهور گفت: به هیچ وجه اجازه ندهید هیچ جریان یا مسأله‌ای تمرکز شما را برهم بریزد و همه عزم و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشورتان کنید.
رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات جهانی، تاکید کرد: قرار گرفتن پی در پی بر فراز سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی نماد قدرت و عزم و اراده ورزشکاران ایران است.
ملی پوش ۱۷ ساله تکواندوی ایران و دارنده مدال طلای نوجوانان جهان از عزم خود برای کسب مدال طلای جهان در رده بزرگسالان خبر داد و گفت: هیچ ترسی از نام حریفانم ندارم.
رئیس‌جمهور در پیامی به نخست وزیر جدید عراق، گفت: ایران مانند گذشته بر عزم خود جهت تحکیم، تعمیق و توسعه همکاری‌های فیمابین تاکید می‌کند و برای توسعه این مناسبات آمادگی کامل دارد.
دکتر فرزین در آیین عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور که به قطر سفر کرده است بر عزم واقعی ‎ایران برای توسعه همکاری‌ها و پیشبرد سیاست همسایگی تاکید کرد.
امروز که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی آماده می‌کند، مطمئن است با عزم راسخی که دارد، مقابل حریف برزیلی‌اش به برتری دست پیدا می‌‎کند. پیش از اینکه عزیزپور به مصاف چاوز برود، رکورد خوب ۶۷ برد و ۴ باخت را به ثبت رسانده بود.
شمارش معکوس آغاز مهمترین رویداد کشتی سال ۲۰۲۲ به میزبانی صربستان در حالی رو به پایان است که اتحادیه جهانی از ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی یاد می‌کند.
شمارش معکوس آغاز مهمترین رویداد کشتی سال ۲۰۲۲ به میزبانی صربستان در حالی رو به پایان است که اتحادیه جهانی از ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی یاد می‌کند.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه با اشاره به ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی و تعاملات مردمی دو ایران و برزبل بر عزم و اراده جدی ایران برای توسعه همه‌جانبه روابط با این کشور تاکید کرد.
سرکنسول ایران در کراچی گفت: افتتاح پارک «سلمان فارسی» همزمان با برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان بیانگر روابط حسنه و دو جانبه دو کشور و عزم دو طرف برای تقویت روابط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ