بندرعباس - معاون فنی و نگهداری بنادر و دریانوردی هرمزگان از اتمام تعمیرات زیرآبی و اساسی دو فروند یدک و یک فروند شناور لایروب در حوضچه بندر شهید رجایی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
هر چقدر شفاف سازی بیشتری در اقتصاد کشور داشته باشیم، امکان پایش و پیش بینی بیشتر امور به وجود می‌آید و به نفع کلیت کشور و مردم است. شفاف سازی دارایی‌های شرکت‌های دولتی نیز اهمیت بالایی دارد. این روند از خیلی وقت پیش قرار بود شروع شود.
به نظر می‌رسد مصدومیت رندی اورتن، شرایطی سخت‌تر از آنچه تصور می‌شد را برای او به وجود آورده است.
اردوی ژاپنی‌ها در ترکیه به اتمام رسید و آماده سفر به ایران هستند.
کاپیتان استقلال روزگاری در پرسپولیس حضور داشت که این باشگاه در حفظ آن ناموفق بود.
مسابقات نیمه نهایی پنج وزن اول رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان عصر امروز (دوشنبه) در شهر امان اردن برگزار شد.
اولین دوره مسابقات تنیس جایزه بزرگ دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش منطقه سر آسیاب تهران که با تهدید با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی بین شهروندان کرده بود، خبر داد.
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر چهارشنبه (۱۸ مرداد ۱۴۰۲) در ورزشگاه آزادی برگزار و با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. در شرایطی که تعمیرات این استادیوم همچنان ادامه دار است، شاهد گودبرداری و تعمیرات در بسیاری از بخش‌ها مثل سکوها، راهروها، اتاق کنفرانس و .... هستیم.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: عملیات تعمیرات سامانه آتش‌نشانی بخشی از مخازن ذخیره‌سازی نفت‌خام و تعویض خط آب آتش‌نشانی در پایانه نفتی خارک به پیمانکاران واگذار شد.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های این پایانه تأکید کرد.
مشهد ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از کشیک‌های سازمان تعزیرات در ایام نوروز خبر داد و گفت: برنامه کشیک‌ها از ۱۴ اسفند آغاز و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
بزرگترین عملیات تعمیرات اساسی خطوط ارتباطی آب دریا و تعویض ولوهای عظیم واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس با صرف ۱۶۰ هزار نفر ساعت کار مداوم و شبانه روزی و بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.
مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه پارس با توجه به پایان بزرگ‌ترین عملیات تعمیرات اساسی واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس، در عملیاتی هستند.
عملیات تعمیرات واحد تثبیت میعانات گازی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بدون کاهش تولید و با انجام اقدام‌های نوآور و شاخص با موفقیت پایان یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ