عملیات تعمیرات واحد تثبیت میعانات گازی پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی بدون کاهش تولید و با انجام اقدام‌های نوآور و شاخص با موفقیت پایان یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات تجهیز کارگاه و تکمیل خاکبرداری پروژه کارخانه آهن اسفنجی بافق تا پایان آذر ماه به اتمام می رسد.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از عملیات تکمیل ساخت، تجهیز و بهره‌برداری کلینیکی ۱۱ طبقه در شهر کربلای معلی خبر داد.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش شبانه‌روزی متخصصان این شرکت، ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد.
با نصب پایه سکوی F۱۹ میدان مشترک فروزان در آینده نزدیک، عملیات حفاری تا پایان سال جاری بر روی آن آغاز خواهد شد که با تکمیل چاه‌های مربوطه تولید از این میدان مشترک افزایش می‌یابد.
دزفول- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل عملیات اجرایی تکمیل پل میانرود دزفول برآورد شده است.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
بانک آینده با رویکرد تکمیل چرخه خدمات‌رسانی و ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان، خدمت بانکی جدیدی را در قالب دریافت مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی به مجموع خدمات خود، افزود.
شعبانی با اعلام اینکه اگر امسال مطالعات را تکمیل کنند و به ما ارائه دهند، نوروز سال آینده عملیات عمرانی آن انجام خواهد شد، گفت: برداشت پل فرصتی همچون تعطیلات نیاز دارد؛ چراکه نباید شهر با مشکلات ترافیکی ناشی از اجرای این پروژه مواجه شود.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: حفار مردان این شرکت در ساعات پایانی سال ۱۴۰۱ موفق به تکمیل نود و نهمین حلقه چاه نفت و گاز شدند.
اصلاح نظام پرداخت و کارمزد عملیات خرید از پروژه‌هایی است که با جدیت در حال پیگیری است و بخشی از تکمیل فرایند آن در سال ۱۴۰۲ است.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال ۱۳۶۲ تا سال ۱۳۶۵ به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه ۱۳۶۴ آغاز شد، ۷۵ به روز به طول انجامید و تا فروردین ۱۳۶۵ ادامه داشت. عملیات‌ کربلای ۴ و ۵ نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای ۵ به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها، ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
در تحولات تاریخ دفاع ماندگارمان، سال 1362 تا سال 1365 به شهادت رسیدند. عملیات والفجر هشت نیز اگرچه در بهمن ماه 1364 آغاز شد، اما 75 به روز به طول انجامید و تا فروردین 1365 ادامه داشت. عملیات‌های کربلای 4 و 5 نیز در دی ماه اجرا شد، اما تکمیل عملیات کربلای 5 به اسفندماه نیز رسید. در این عملیات‌ها نیز تعدادی از فرماندهان آسمانی شدند. فرماندهان شاخصی که بعد از روزها،‌ ماه‌ها و سال‌ها مزد مجاهدت‌های خالصانه‌شان را گرفتند.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی از تکمیل عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تبریز تا خرداد سال آینده خبر داد.
مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از تکمیل و بهره برداری نخستین رادار داخلی در اوایل سال آینده خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح در مناطق مختلف پایتخت در نوزدهیمن شنبه «امید و افتخار» خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر گفت: پرونده بیمه حدود ۵۵۰۰ امدادگر در مرحله اول، تکمیل و بیمه این امدادگران برقرار شد.
اسطوره تاریخی فوتبال الجزایر با اظهار رضایت از عملکرد تیم ملی مراکش در دیدار با بلژیک امیدوار است این تیم با شکست کانادا در روز پایانی عملیات صعود را تکمیل کند.
چین یک کپسول باری جدید به ایستگاه فضایی تازه تکمیل شده خود ارسال کرده است. این عملیات مقدمه ای بر ماموریت ارسال فضانوردان به ایستگاه در آینده نزدیک است.
عملیات تکمیل و بازسازی ورزشگاه شهید عضدی رشت به شکل شبانه‌روزی و در دو شیفت کاری در حال انجام است. به گفته مسئولان محلی چنانچه اعتبارات این مجموعه به موقع تخصیص یابد ورزشگاه عضدی تا اواخر آذرماه تکمیل خواهد شد. ورزشگاه شهید عضدی رشت با گنجایش حدود ۱۵ هزار نفر در خیابان جهان پهلوان نامجو این شهر قرار دارد و ورزشگاه خانگی تیم‌های فوتبال رشت در لیگ‌های مختلف نیز محسوب می‌شود. این ورزشگاه سال ۹۶ مورد بازسازی کلی قرار گرفت که با تخریب سکو‌های اصلی روبروی جایگاه، انجام بازی‌های فوتبال تیم‌های رشتی در این روزشگاه لغو و هم اینک بازی نمایندگان فوتبال رشت در ورزشگاه سردار جنگل این شهر برگزار می‌شود.
رجب طیب اردوغان می‌گوید ماموریت امداد و نجات در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تکمیل شده است.
سرپرست شهرداری آبادان در خصوص فعالیت کسبه اطراف متروپل گفت: تا زمانی که ارتفاع طبقات ساختمان کم نشود، خطر رفع نخواهد شد بنابراین پس از تکمیل عملیات آواربرداری امکان فعالیت کسبه وجود دارد.
با تصویب هیئت وزیران، اعتبار لازم به منظور مدیریت خشکسالی و تکمیل عملیات پروژه انتقال آب از سد آزاد به شهر سنندج در استان کردستان اختصاص یافت.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: وزیر نیرو : همدان از دهه ۷۰ دچار تنش آبی است. هفده سال پیش عملیات آبرسانی به همدان کلید خورده و به دلایلی پیشرفت کندی داشته است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از برنامه ریزی به منظور تکمیل عملیات اجرایی پروژه احداث خانه شهر با بهترین کیفیت فنی و اجرایی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ