بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال خانه هایی هستند که با بودجه خود همخوانی داشته باشد و از سوی دیگر مردم خانه های خود را نمی فروشند که یک وقت مستاجر نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه‌ به حجم بالای تجارت کشورهای حوزه خلیج فارس با آمریکا و نیز روابط درهم‌تنیده اقتصادی با این کشور، در نخستین روزهای رکود اقتصادی در واشنگتن تأثیرات آن در این کشورها نمایان می‌شود.
رکود بزرگترین اقتصاد اروپا
بررسی یک شاخص اقتصادی در آمریکا نشان می دهد که این کشور به زودی وارد رکود اقتصادی خواهد شد.
هالند اگر در جزیره بماند بی‌شک رکورد گلزنی تاریخ لیگ برتر که در اختیار شیرر است و بزودی توسط کین شکسته می‌شود را می‌شکند اما اگر بار سفر ببندد باید کین را میراث‌دار مطلق جزیره بدانیم.
رکود گردشگری ایران نسبت به ترکیه
رکود اقتصادی آمریکا نزدیک است؟
قیمت نفت تحت تاثیر نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به احتمال بروز رکود در آمریکا و تقاضای ضعیف‌تر برای سوخت، در معاملات روز پنجشنبه به روند افزایشی که در دو روز گذشته داشت پایان داد و کاهش پیدا کرد.
نزدیک شدن به بازار شب عید باعث شد شاخص مدیران خرید در بهمن‌ با جهش ۹.۴۶ واحدی به بالای عدد ۵۰ برسد و وارد منطقه رونق شود. بررسی وضعیت صنایع نشان می‌دهد صنعت نساجی بهترین وضعیت را داشته است.
رئیس جمهور سابق آمریکا سیاست های دولت کنونی این کشور را زمینه ساز رکود اقتصادی بی سابقه در آمریکا دانست.
به بهانه رکورد زنی هری کین در تاتنهام، چالش جذابی میان این دو انجام گرفت.
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
رکود وارد اقتصاد هند شده است؟
بازار خرید و فروش مسکن در رکود به سر می برد، با این حال اما در منطقه هفده شهریور قیمت هر متراژ خانه به حدود 57 میلیون تومان رسیده است.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
اصفهان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان در نامه ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه خواستار رسیدگی به وضعیت ناگوار دفاتر اسناد رسمی شد.
تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با قبول پنجمین شکست متوالی در فصل جدید لیگ NBA قهرنشین مطلق کنفرانس غرب شد.
فرابورس دیروز میزبان پذیره‌نویسی سهام در دست انتشار تأمین سرمایه کیمیا با نماد «تکیمیا» بود که در نخستین روز از پذیره‌نویسی شاهد به فروش رفتن ۸ میلیارد سهم این شرکت و پایان پذیره نویسی بودیم. جزییات این پذیره نویسی را در این مطلب می خوانیم.
شستا با اتمام سال مالی منتهی به خرداد، زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد و علاوه بر برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به مجمع فوق العاده نیز می رود. همچنین زمان واریز سود سهامداران نیز مشخص گردید. به جزییات این خبر در این مطلب می پردازیم.
روزنامه بیلد طی گزارشی به نقل از وزیر اقتصاد آلمان، رابرت هابک نوشت که وقوع رکود و تورم در اقتصاد آلمان در سال ۲۰۲۳ حتمی است.
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع مطلع از سفر قریب الوقوع هیاتی از جنبش حماس به سوریه خبر داد.
اقتصاددان استاندارد اند پورز گلوبال مارکت اینتلیجنس، گفت: رکود در منطقه یورو وجود دارد، زیرا شرکت‌ها از بدتر شدن شرایط کسب‌وکار و افزایش فشار قیمت‌ها مرتبط با هزینه‌های انرژی خبر می دهند.
مقامات دولتی آمریکا بر این باورند که رکود اقتصادی در اروپا به این کشور سرایت نخواهد کرد.
اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی طی ماه‌های گذشته اقدامی برای برگزاری انتخابات نداشته در حالیکه هفت هیات این استان در بلاتکلیفی به سر می‌برند.
با روی کار آمدن دولتِ روحانی و سیاست‌های خاص آن در جلب نظر قدرت‌های جهانی خصوصاً آمریکا، برنامه فضایی کشور دچار رکود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ