اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی یک شاخص اقتصادی در آمریکا نشان می دهد که این کشور به زودی وارد رکود اقتصادی خواهد شد.
یک کارشناس صنعتی با بیان اینکه در حال حاضر بازار ساخت و ساز وارد دوران رکود شده است، گفت: با توجه به طرح کاهش مصرف برق، بخش تولید کشور به ویژه در حوزه فولاد و نورد با افت مواجه می شود.
نماینده کتاب رکوردهای گینس گواهی رکورد جدید کریستیانو رونالدو را به او اهدا کرد.
منطقه یورو در حالی که تولید ناخالص داخلی کشورهای عضو آن در سه ماه اول سال ۲۰۲۳، ۰.۱ درصد کاهش یافته است، رسما وارد مرحله رکود اقتصادی شد.
مهاجم استقلال با انگیزه زیاد برای گرم کردن وارد چمن ورزشگاه آزادی شد.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل ترکیه گفت: "شاگردانم برای چندمین بار قدرت، شخصیت و انگیزه بالای خود را به رخ کشیدند."
نزدیک شدن به بازار شب عید باعث شد شاخص مدیران خرید در بهمن‌ با جهش ۹.۴۶ واحدی به بالای عدد ۵۰ برسد و وارد منطقه رونق شود. بررسی وضعیت صنایع نشان می‌دهد صنعت نساجی بهترین وضعیت را داشته است.
موسسه رتبه‌بندی فیچ گزارش داد، آلمان و ایتالیا تا پایان سال به علت افزایش تورم وارد رکود می‌شوند، آمریکا نیز معرض یک رکود و انگلیس در رکود قرار دارد.
دنیامالی گفت: ما الان تمام فشار‌ها را روی مالیات می‌گذاریم. مالیات زمانی است که شما رونق اقتصادی داشته باشید. وقتی که تورم است و کشور با رکود مواجه است چرا ما اینقدر با مالیات بر مردم فشار وارد می‌کنیم؟
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
نشست ۲۰۲۳ مجمع جهانی اقتصاد در حالی برگزار می‌شود که یک هفته پیش، کریستالینا جورجیوا، رییس صندوق بین‌المللی پول در اظهاراتی عنوان کرد که «سال ۲۰۲۳ «سال سختی» برای اقتصاد جهان خواهد بود.» او همچنین در ابتدای ژانویه هشدار داده بود که «در سال ۲۰۲۳ میلادی یک سوم از اقتصاد جهانی وارد رکود خواهند شد.» اقتصاد دنیا امروز با چالش‌های بزرگی روبروست.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
یک نهاد دولتی سوئد در گزارشی اعلام کرد موج ورشکستگی‌ها در این کشور در نیمه دوم پارسال افزایش یافته و اقتصاد این سوئد وارد دوره رکود پایدار شده است.
شرکت خودروسازی فولکس‌واگن سال ۲۰۲۳ سختی را برای واحد خدمات مالی خود به دلیل رکود اقتصادی، افزایش قیمت انرژی و افزایش نرخ بهره پیش‌بینی می‌کند.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۶۴ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است، گفت: در این شاخص رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.
سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت سیزدهم ۶۴ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشته است، گفت: در این شاخص رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.
اتحادیه اروپا روز جمعه هشدار داد که منطقه یورو در طول زمستان با افزایش قیمت انرژی وارد رکود خواهد شد.
بانک مرکزی انگلیس اعلام کرد که این کشور وارد طولانی ترین رکود در تاریخ خود می شود که ممکن است تا اواسط سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.
یک کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه با متوقف شدن پروژه‌های انبوه‌سازی بخش خصوصی، عملا ساخت و ساز مسکن در کشور وارد رکود سنگینی شده است، اضافه کرد: دولت نیز با توجه به این که قول داده بود سالی یک میلیون مسکن بسازد، عملاً تاکنون با گذشت یک سال از عمر دولت هیچگونه اقدام عملی برای ساختن این واحد‌ها انجام نداده که این موضوع بخواهد رونقی در بخش ساخت و ساز کشور ایجاد کند.
رئیس آژانس بین المللی انرژی گفت که کمبود گاز طبیعی مایع در بازارهای جهانی و کاهش عرضه نفت از سوی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا جهان را وارد اولین بحران واقعی انرژی کرده‌است.
موسسه «فیچ» هشدار دارد که اقتصاد آمریکا به دلیل افزایش تورم و نیز کاهش سرمایه‌گذاری، در بهار آینده وارد رکود می‌شود.
مدیرعامل بانک جی پی مورگان گفت شاخص های اقتصادی نشان می دهد اقتصاد ایالات متحده و جهان تا اواسط سال آینده وارد رکود جدی خواهد شد.
با گلی که محمد سالم وارد دروازه تیمش کرد، رکورددار گل بخودی در لیگ عربستان شد.
بنا به پیش بینی های اتاق بازرگانی انگلیس این کشور به زودی وارد دوره رکود اقتصادی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ