زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اولین روز از سال ۱۴۰۲ با ثبت ۱۱ فوتی بر اثر حوادث ترافیکی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عوامل سازمان اطلاعات فراجا ‌دو باغ در اطراف کرج که اقدام به برگزاری مراسمات شیطان‌پرستی در قالب پارتی‌های مختلط همراه با مصرف مشروبات الکی و اعمال منافی عفت می‌کردند را مورد ضربه قرار دادند.
شاگردان منصوریان در نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم در سیرجان به میدان می‌روند.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
بنابر اعلام رئیس مرکز اورژانس استان تهران، در حادثه ریزش ساختمان در جنوب تهران، ۱۱ نفر مصدوم شدند.
طبق فرمان رئیس جمهور تا شهریور ۱۴۰۱ باید واگذاری ایران خودرو و سایپا تعیین تکلیف می شد اما با گذشت حدود ۱۱ ماه از این موعد زمانی، حتی یک گام هم در این راستا برداشته نشده است.
به گزارش مقامات محلی، یک دیوار که بر اثر باد و باران شدید آسیب دیده بود، بر روی چادرهای کارگران در یک محل ساخت و ساز فروریخت.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که کارش برای چهار سال آینده سخت است گفت: اعتقاد دارم ۱۱ طلا برای کشتی ایران در المپیک کم است.
یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی از ساخت کیت آزمایش ادرار با قابلیت ارزیابی فوری ۱۱ پارامتر حیاتی بدن به کمک تلفن همراه خبر داد.
سمنان- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان با بیان اینکه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان استان به ۱۱ هزار نفر رسید، گفت: آخرتیرماه مهلت نهایی سنجش سلامتی نوآموزان است.
نوشابه رژیمی به دلیل نداشتن کالری اغلب به‌عنوان یک نوشیدنی سالم در نظر گرفته می‌شود، اما تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف این نوشیدنی نه‌تنها باعث کاهش وزن نمی‌شود بلکه با افزایش وزن نیز ارتباط دارد. علاوه بر این، مصرف نوشابه رژیمی می‌تواند با قند خون و فشار خون بالا همراه باشد.
لباس نوزاد را در اولین فرصت بعد از کثیف‌شدن بشویید. شست‌وشوی لباس‌های بدون لکه با آب گرم مناسب‌تر است.
متخصص اطفال در کاشمر: امروز متاسفانه یک پسر ۱۰-۱۱ ساله در حین ورزش دچار حادثه قلبی شد که علی رغم تلاش‌ها، کادر درمان موفق به احیا وی نشد. این نوجوان پسر کاشمری هیچ علائمی از مسمومیت نداشته است و به صورت ناگهانی دچار حادثه قلبی می‌شود.
رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر در جریان حادثه تصادف دو اتوبوس در محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در ۱۱ خودرو گرفتار شده بودند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۹ تن از ایشان وخیم است.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۱ نفر و فوت سه نفر در سه سانحه رانندگی در خوزستان خبر داد.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
سبزوار ـ مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: قاتل خاموش جان مادر جوان سبزواری به همراه ۲ فرزند پسر و دخترش که حدود هفت و ۱۱ سال سن داشتند را گرفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۸۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۲۲ تن از ایشان وخیم است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، خبری خوش برای سهامداران سهام عدالت، بیمه سهام چیست؟، مصوبه ۱۰ بندی برای حمایت فوری از بورس چیست؟، برگزاری مجمع عمومی توسط ۱۱ نماد | کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، عرضه یکجا سهام فارس | قیمت پایه هر سهم چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
۱۱ ماه گذشته رئیس‌جمهور دستوری برای تأمین سریع دارو داد، اما در این مدت حدود ۲۶ بیماری که عضو انجمن حمایت از بیماران اس‌ام‌ای بودند، جانشان را از دست دادند. تعدادی از نوزادان بیمار هم در ابتدای تولد روی تخت بیمارستان فوت کردند و آمار دیگری از مابقی بیماران فوت‌شده در دست نیست.آمار قربانیان روز‌به‌روز بیشتر شده و به خاطر نبود برنامه‌های پیشگیرانه و درمانی، هر سال به تعداد این بیماران نیازمند به دارو و درمان افزوده می‌شود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و 816 هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۴۴ تن از ایشان وخیم است.
براساس گزارش‌های اولیه انفجار در پمپ بنزین شوملی در استان بابل عراق، ۱۱فوتی و ۳۰مصدوم به جای گذاشته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۲۳۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۸۴ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ