«برادر عزیز! یک کلمه راست و حسینی به مردم بگویید وعده احداث یک میلیون خانه در سال، کشک بود و امکانش از اول هم وجود نداشت. »
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری بار دیگر به دخالت همسر ابراهیم رییسی در تصمیم‌های دولت واکنش نشان داد.
محمد مهاجری نوشت: سال ۸۸ برای بسیاری از نخبگان حتی در جریان اصولگرا مشهود بود که دولت احمدی‌نژاد دچار سوءتدبیر و ضعف عملکرد است و با وجود پول‌پاشی‌هایی که انجام داده ممکن است، سقوط کند. این تحلیل البته در رسانه‌ها فرصت بازتاب پیدا نکرد، اما در محافل مطرح می‌شد.
محمد مهاجری گفت: اتفاقات ۱۴۰۱ آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد. آن آتش اصلا مهسا امینی و اغتشاشات خیابانی نیست، بلکه موضوع اصلی بی‌اعتمادی مردم است. آن آتش با موضوع مهسا «گُر» و به قولی «الو» گرفت. بخش بزرگی از جامعه ما به هیچ یک از قوا اعتمادی ندارد. در واقع مردم اعتماد خودشان را به بیشتر دستگاه‌های حکومتی از دست داده اند. این بی‌اعتمادی حضور مردم در انتخابات را کمرنگ می‌کند.
فعال سیاسی اصول‌گرا می‌گوید: جریان جبهه پایداری به شدت کاسب است به این معنی که هر وقت سهم خود را بگیرد با هر یک از جریانات ائتلاف خواهند کرد تا جایی که بنده بر این باور هستم اگر اصلاح‌طلبان تندرو هم سهم خوبی به این جبهه بدهند با آن‌ها ائتلاف می‌کند.
مهاجری درباره قالیباف گفت: او به‌دنبال یک بازی دوگانه است؛ اول اینکه بتواند رئیس مجلس شود و دوم اینکه، از صندلی ریاست مجلس برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری ۱۴۰۴ استفاده کند. به همین دلیل، جریان جبهه پایداری، با یک پارادوکس مواجه است، از یک طرف اگر به نفع آقای قالیباف کار کند، عملاً آقای رئیسی را برای انتخابات ۱۴۰۴ ضعیف می‌کند و اگر بخواهد آقای قالیباف را تضعیف کند، به این معنا است که مجبور است به اصولگرایان سنتی و اصولگرایان معتدل میدان بیشتری دهد.
خیبر خرم آباد با رضا مهاجری برای سرمربیگری این تیم در لیگ دسته اول به توافق نهایی رسید وقرارداد امضا کرد.
محمد مهاجری نوشت: بی‌حجابی به عنوان یکی از مظاهر فرهنگ ناصحیح، وقتی به مساله اول کشور تبدیل می‌شود قابل حل نخواهد بود. برای هر اقدامی در این زمینه که عمدتا نسل جوان زیر ۳۰ سال را دربرمی‌گیرد، باید پژوهش‌های حرفه‌ای و کاملا علمی انجام گیرد و مبتنی بر آن با حضور همه سازمان‌ها و افراد ذیصلاح، تصمیمات شدنی و قابل اجرا اتخاذ شود.
یک مربی را نمی توانید با یک فصل بسنجید هر سه مربی رزومه های خوبی دارند ولی در یک پروسه دو سه ساله و از لحاظ نتیجه گیری باید آن ها را سنجید
هنوز وقتش نرسیده ۲-۲ برگ از برنامه ۷۰۰۰ صفحه ای تان را رونمایی کنید و اقتصاددانانی را که گفتید به خط کرده اید به کاربگیرید؟
عملکردهای ضعیف و بدعهدی افغانستان برای تحقق حق آبه ایران از هیرمند، زخمی بزرگ و کهنه برای مردمان دیار رستم بر جای گذاشته که بیکاری، مهاجرت و هجوم ریزگردها بخشی از تبعات آن است.
جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
مهاجری: دلواپسان می گویند با رویکرد به شرق بدون برجام به همه چیز رسیده ایم.
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
یک فعل سیاسی پیشنهاد داد که: اقتصاد را هم مانند دیپلماسی از دولت بگیرید!
همین تدبیر اگر درباره اقتصاد تکرار شود و کار را از دولت بگیرند و به اهلش بسپارند آینده روشن‌تر خواهد بود. دولت هم بماند و فیلترینگ‌اش!
مهاجری نوشت: اپوزیسیون، ناکارآمدی نظام سیاسی و اقتصادی کشور است. این ناکارآمدی هزاران برابر بزرگ‌تر از ضدانقلاب خارجی است و کنار گوش‌مان هم هست. به جای حرف و تبلیغ، عمل می‌کند. جلوی برجام می‌ایستد؛ در مقابل گفت‌وگوی مقتدرانه با دنیا مقاومت می‌کند و از ملت ایران، ملتی ترسو و فراری از گفتگو معرفی می‌کند.
رضا مهاجری در کنار بابک حاتمی ‌و محسن قهرمانی مهمان ویژه دیدار خیبر خرم‌آباد و‌ چوکا تالش بودند.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
محمد مهاجری نوشت: قرار است اموال از طریق بنگاه‌های اقتصادی شناخته شده خریداری و سپس از طریق وکالت بلاعزل در اختیار بخشی از #مااصولگرا‌ها قرار گیرد.
سید محمد امین آقامیری امروز به عنوان دبیر شورای عالی‌ فضای‌ مجازی منصوب شد.
سید محمد امین آقامیری امروز به عنوان دبیر شورای عالی‌ فضای‌ مجازی منصوب شد.
رضا مهاجری معمولاً درباره تیم‌هایی که با آن‌ها خداحافظی می‌کند، حرفی نمی‌زند.
مهاجری با بیان اینکه جریان اصولگرا چند ویژگی دارد که باعث شده از چشم مردم بیفتد ادامه داد: کاملاً تمامیت‌خواه هستند، رای مردم را کاملاً تزییناتی و تشریفاتی می‌دانند و به شدت جزم‌اندیش.
محمد مهاجری در واکنش به انتصاب سردار رادان به فرماندهی انتظامی ناجا نوشت: یاد برنامه تلویزیونی ۱۵سال پیش کوله پشتی و فرزاد حسنی می‌افتم. برنامه‌ای که سردار رادان با تهور و شجاعتی غیرقابل انتظار پاسخ انتقاد‌های تند مجری را داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ