مارادونا قبلا گل «دست خدا» را ثبت کرده بود، و حالا رونالدو اصرار به ثبت گل «موی خدا» دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه الریاضیة اسامی چهار نفر ار بازیکنان خارجی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ابرستاره پرتغالی در فیلم تبلیغاتی جدیدش با چندین بار لکنت زبان برای اعلام این برند تجاری سوژه خنده شد.
ناتوانی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تلفظ نام یک برند سوژه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها شده است.
حتی تماس تلفنی اشتباه کریستیانو رونالدو هم به سرعت در فضای مجازی همه توجهات را به خود جلب می‌کند.
الخاندرو گارناچو، وینگر جوان آرژانتینی منچستریونایتد، بعد از مدتی مصدومیت برای اولین بار تمرین کرد اما به خاطر پیراهنی که به تن داشت سوژه شد.
رئیس باشگاه الشباب ریاض ریخت و پاش بی نتیجه النصر برای جذب ستاره پرتغالی را سوژه خود قرار داد.
آموزش شنا به سبک رونالدو سوژه ویژه ای در فضای مجازی شد.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
اعتراض رونالدو به اعلام نشدن پنالتی در بازی النصر-الرائد سوژه هواداران شد.
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران، اظهارنظرهای فراوانی در این خصوص مطرح کرده اند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران همراه مسی و رونالدو سوژه مارکا شد.
حضور رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر در مراسم سنتی‌ عربستان با پوششی‌متفاوت سوژه فضای مجازی شد. با اعلام رسانه‌های عربستانی؛ کریس رونالدو برای حضور در مراسم رقص با شمشیر عربستانی‌ها 40 میلیون یورو دریافت کرده است.
در جریان پیروزی النصر عربستان مقابل الوحده، کریس رونالدو در حالی با پوکر خود برد تیمش را رقم زد که دروازه بان رقیب تنها ۷۵ هزار یورو ارزش داشت و همین موضوع سوژه رسانه‌ها شد.
کریستیانو رونالدو که معمولا از زیورآلات استفاده می‌کند این بار گوشواره خود را با طرح نخل که یکی از نماد‌های عربستان می‌باشد، انتخاب کرده است.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
بادیگارد‌های خاص ابرستاره پرتغالی در عربستان سوژه شد.
برادران دو قلویی که سابقه انجام خدمت در افغانستان را دارند، محافظان شخصی رونالدو در عربستان هستند.
شب گذشته مراسم رونمایی از شماره هفت جدید النصر عربستان برگزار شد و ورزشگاه مرسول پارک پراز تماشاگر و آتش بازی بود. در این جشن همسر و فرزندان کریستیانو رونالدو هم حاضر بودند. حجاب جورجیانا همسر رونالدو در عربستان سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است. او با وجود هوای معتدل ریاض، لباس پوشیده‌ای بر تن کرد.
کریستیانو رونالدو تست پزشکی خود را در النصر با موفقیت به پایان رساند‌. فرم بدنی رونالدو در ۳۷سالگی سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است
حرکت بامزه وینگر آینده‌دار تیم ملی برزیل در مواجهه با رونالدوی بزرگ سوژه رسانه‌ها شد.
تیم ملی فوتبال پرتغال نخستین دیدار خود در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی را با پیروزی برابر غنا به پایان برد.
سایت «الکوره» واکنش این دو ابرستاره فوتبال به نیمکت نشینی هایشان را سوژه خود قرار داد و نوشت: از این به بعد عادی است که رونالدو را روی نیمکت ذخیره ببنیم و مسی در جریان بازی تعویض شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ