کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، که یکی از بزرگترین منتقدان نیمار است از شنیدن خبر مصدومیت نیمار و اینکه او فصل را از دست خواهد داد، بسیار خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز دولت برای شنیدن سخنان و انتقادات، به‌ویژه از سوی اصحاب رسانه گوش شنوا دارد و نظرات و تحلیل‌های اصحاب نظر و رسانه‌ها را برای خود نعمت می‌داند. البته رعایت انصاف نیز اصلی مهم در بیان انتقادات است.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
پس از پایان آخرین بازی فینال NBA در سال ۲۰۲۳ که با قهرمانی معدنچی‌های دنور به پایان رسید، نیکولا یوکیچ بدون در دست داشتن جایزه‌اش در کنفرانس خبری حاضر شد.
اگر به دنبال کاهش وزن هستید، چربی‌سوزی بی‌نهایت مهم است. لازم است تعداد کالری‌هایی را که طی رژیم غذایی روزانه‌تان دریافت می‌کنید بررسی نمایید و می‌توانید این کار را با یک کالری شمار انجام دهید تا به روش درست و بادقت در روند کسر کالری مصرفی قرار بگیرید و بتوانید در نهایت به طور مؤثر چربی بسوزانید.
آبی های پایتخت بهترین نمایش خود را در شبی فراموش نشدنی برابر هوادار به نمایش گذاشتند، آنها برای دربی خط و نشانی جدی کشیدند.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان می‌گوید اشتباهات سهوی حس اکرمی و دستیارانش سبب شکست سپاهان در برهه‌ای بسیار حساس شده است.
تا جایی که من می‌بینم، نشست‌های دموکراسی حتی در رسیدن به آن دستاورد‌های محدود هم ناکام خواهند ماند. آینده دموکراسی از مجالس بیشتر برای پرحرفی، سودی نمی‌برد، بلکه بسته به این خواهد بود که آیا دمکراسی‌های جهان می‌توانند نتایج بهتری برای شهروندان‌شان داخل و خارج از کشور ارائه کنند یا نه. موفقیت، تلاش بسیار خواهد خواست و حتی ثروتمندترین دموکراسی‌ها هم وقت یا منابع بی‌نهایت ندارند. به همین خاطر است که من امیدوارم دومین نشست دموکراسی، آخرینش هم باشد.
دو سرمربی مطرح لیگ برتر ایران در یک مسابقه بی‌نهایت حساس برابر هم قرار خواهند گرفت.
هواداران پی اس جی در دیدار مقابل لیون بار دیگر علیه لئو مسی سوت زدند ولی فوق ستاره به نظر اهمیتی به این اتفاق نمی داد.
در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.
زیدآبادی معتقد است: سال آینده می‌تواند به سالی بی‌نهایت خونین و همراه با هرج و مرجی دیوانه‌وار در سه منطقۀ مهم جهان منجر شود، اما احتمال بیشتر حرکت هر سه منطقه به‌خصوص خاورمیانه به سمت نظم تازه‌ای است که همکاری‌های منطقه‌ای برای توسعه را جانشین نزاع و خونریزی و بی‌ثباتی سازد.
تصاویر جدید از دیدار دیشب چلسی و دورتموند نشان می‌دهد جود بلینگام در پایان بازی کنترل خود را از دست داده و در نهایت عصبانیت حرکاتی انجام می‌دهد که تنش را در استمفوردبریج به اوج می‌رساند.
شاهین بحری یک پرنده شکاری کوچک در آمریکای شمالی است که به دلیل شیرجه زدن با سرعت بی‌نهایت بالا، معروف است. گزارش شده که این پرندگان با سرعت تقریبی ۳۲۰ کیلومتر در ساعت شیرجه می‌زنند.
شبیهْ شدن به اولین تجربه از بداهه‌ترین اشکال، شبیهْ دیدن. دیدن دنیای بسیار دور، خیلی نزدیک، زیر پای خودم، تقلیدِ دیدنِ کهکشان، اجبارِ ذهن به شباهت، به همان تجربه‌های اولیه از دیدن غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اشکال و بی‌نهایت رنگ‌ها. تصاویری که مدت‌هاست روی زمین و خیابان پنهان شده و برای ظهور نیاز به آب دارد؛ مانند نگاتیو و محلول ظهور. نام مجموعه برگرفته از نام آلبوم گروه موسیقی Pink Floyd، «نیمه تاریک ماه» است، به خاطر آخرین عکس مجموعه که برایم یادآور کاور آلبوم این گروه بود؛ معنایی که نشان از همان دنیای دور است، «نیمه دیگر کهکشان».
فرانک رایکارد، مربی هلندی سابق بارسلونا، از قهرمانی لیونل مسی با آرژانتین در جام جهانی بی‌نهایت خوشحال شده بود.
گاردین در گزارشی تحلیلی با اشاره به روند کسالت‌بار و عجیب انتخاب رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته پوپولیست‌های دست‌ راستی به قدرت می‌چسبند، اما توان حکومت ندارند.
فلاحت‌پیشه گفت: کشور‌ها ممکن است دچار سختی شوند، اما دچار بحران‌های کمرشکن نمی‌شوند که حاضر باشند هر امتیازی را بدهند و با این تحلیل‌های فرسوده، کهنه و تاریخ مصرف گذشته عملاً منافع ملی کشور فدای یکسری ادعا‌های سخنرانی محور شد.
حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ما اگر باور داشته باشیم که خداوند دانای بی‌نهایت و مطلق و توانا و بخشنده‌ی مطلق است، مشکلات‌مان حل می‌شود. اما برخی از افراد سکولار هستند و سردسته آنها شیطان است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی تهران ضمن برشمردن ایرادات مبارزه با قاچاق در حوزه لوازم یدکی و قطعات خودرو، گفت: ۲.۵ میلیارد دلار کالای بی هویت در بازار وجود دارد.
تلگرام در آخرین به روزرسانی خود ویژگی‌های جدیدی را در کتابخانه ایموجی ها، واکنش‌های بی‌نهایت، ورود به سیستم ساده‌تر و فرمت نام کاربری جدید ارائه کرده است.
مکرر پیشنهاد دادیم عاقلانه‌ترین اقدام از جانب حاکمیت جمع شدن بساط گشت‌های به‌اصطلاح ارشاد و حذف قانون حجاب اجباری است. توصیه‌های مکرری که آنقدر به آن توجه نکردید که این‌بار به فاجعه‌ای بی‌نهایت تلخ تبدیل شد.
توماس توخل بعد از اخراج غیرمنتظره‌اش از چلسی سکوت خود را شکست و درباره آنچه رخ داده بیانیه‌ای صادر کرد.
عده معدودی از نمازگزاران جمعه، روز گذشته در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
شعار علیه تاج در نمازجمعه تهران؛ این تاج بی‌کفایت،اخراج باید گردد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ