به گفته دبیر اجرایی ستاد برگزاری روز ملی پارالمپیک، مراسم امسال روز ملی پارالمپیک با شعار «تحرک، توانمندی و افتخارآفرینی» برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر ساله انجمن هفته جهانی فضا موضوعی را برای این هفته انتخاب می‌کند تا فعالیت‌ها و رویدادهایی که در سرتاسر جهان طی روزهای ۴ تا ۱۰ اکتبر برگزار می‌شود، حول این محور برنامه‌ریزی شود.
تصاویری از اشتباه عقاب در انتخاب شکار
یک پلتفرم نمایش خانگی شعار خود را «همه هزینه‌ها با من» انتخاب کرده و باعث شده داوود هزینه یکی از چهره‌های شناخته شده به شاخ اینستاگرام از این پلتفرم درخواست هزینه‌ی طراحی شعار کند!
الهلال برای انتخاب سرمربی جدید خود، با پائولو فونسکا مذاکرات مثبتی داشته است.
در اختتامیه نمایشگاه کار که با شعار "دانشگاه تهران به گستردگی یک اکوسیستم" برگزار شد، شرکت بیمه معلم بر اساس امتیاز دانشجویان و شاخص‌های ارزیابی مرکز توسعه مهارت و اشتغال دانشگاه تهران، به عنوان یکی از ۲۰ شرکت برتر و کارآفرین این نمایشگاه انتخاب و موفق به دریافت تندیس شد.
رسولی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید روند معرفی و انتخاب وزیر آموزش و پرورش تسریع شود، بیان کرد: توجه به فرهنگیان و مقام معلم نباید در حد شعار باشد.
یک تحلیلگر سیاسی تاکید کرد: انتخاب شعار سال یعنی دولت در یک سال و نیم گذشته در مسأله مهار تورم موفق نبوده است زیرا اگر موفق بود، چنین شعاری توسط رهبری انتخاب نمی‌شد.
تبریز-رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به اینکه رهبر انقلاب شعار سال را مهار تورم و رشد تولید انتخاب کرده‌اند، هدف اصلی ما رفع موانع تولید و میدان دادن بیش از پیش به بخش خصوصی است.
منصوریان روز گذشته به عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد.درخواست هواداران از باشگاه فولاد، جذب سرمربی خارجی بود، امروز هواداران با حضور در ورزشگاه اعتراض خود را به تصمیم اخیر باشگاه نشان دادند.
"پخته خواری"، افزون بر انقلابی که در ساختار مغز انسان به پا کرد، با از بین بردن بسیاری از انگل‌ها و ریزجانداران ناشناخته بیماری زا، نخستین گام بهداشتی و پیشگیرانه انسان از همه گیری و گسترش بیماری‌ها هم به شمار می‌رود.
«مسعود نجابتی» استاد هنر‌های تجسمی ایرانی، دیروز روی دیوار مرز سرزمین‌های اشغال‌شده توسط رژیم موقت صهیونیستی شعار «سَنُصَلّی فی القدس - در قدس نماز خواهیم خواند» را خطاطی کرد.  او می‌گوید این جمله را برای نوشتن انتخاب کردم، چون هم وعده الهی است و هم وعده بنده‌ای الهی یعنی رهبرم آیت‌الله خامنه‌ای.
حمید رسایی در یک برنامه تلویزیونی گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
حمید رسایی، عضو جبهه پایداری گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
امسال شعار «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» به عنوان شعار هفته ناجا انتخاب شد تا بار دیگر انتظامی کل کشور همراهی مردم در تامین نظم داخلی کشور را یادآور شود.
«کلیدواژه‌هایی چون ملت، رویا، تاریخ و ... در شعار بسیاری از کشورها تکرار می‌شود، به همین دلیل کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.»
شعار «تا پای جان، برای ایران» به عنوان شعار رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انتخاب شد.
کارگروه تصمیم گرفت برای پرهیز از شباهت و همچنین تکرار کلیدواژه ایران، از نام کشور در شعار استفاده کند و شعار «تا پای جان، برای ایران» با توافق جمعی انتخاب و به کمیته برگزار کننده مسابقات ارسال می‌شود.
تعدادی از نمازگزاران جمعه در تهران با دادن شعارهایی تند، نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند. / نسیم آنلاین
عده معدودی از نمازگزاران جمعه، روز گذشته در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
عده معدودی از نمازگزاران جمعه، امروز در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
سخنگوی دولت اعلام کرد: شعار هفته دولت امسال با توجه به اولویت‌های عملکردی دولت و گفتمان دولت سیزدهم «دولت مردم» انتخاب شده است.
سخنگوی دولت اعلام کرد: شعار هفته دولت امسال با توجه به اولویت‌های عملکردی دولت و گفتمان دولت سیزدهم «دولت مردم» انتخاب شده است.
کافه بازار ماجرا را به‌زبانی ساده توضیح می‌دهد و می‌گوید پس از به‌روزرسانی، با اینکه ظاهرا نسخه اپلیکیشن کاربر دچار تغییر نشده است، اما در حقیقت مایکت زیرکانه «درگاه پرداخت درون برنامه‌ای» آن را به نفع خود تغییر داده است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر، بر زبده‌گزینی در شعر، صدا و آهنگ در سرودها و انتخاب موضوعات اسلامی، انقلابی و ملی تأکید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ