کسی خبر دارد بازی تیم های پیکان- پرسپولیس ساعاتی دیگر، کجا برگزار خواهد شد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به وضعیت قراردادش گفت: مبلغ قراردادم خیلی پایین است و به سقف هم نمی‌رسد.
پیروزی و در واقع فتح تمام عیار ازبکستان با دستان صانعی و جوانانش با چنان ابهت چشمگیری شکل گرفت که گویی رویداد و فصل نوینی گشوده شده است.
تملق، چون به اوج رسد، فصل شورش‌ها و جنبش‌ها و انقلاب‌ها فرامی‌رسد. چنان‌که تاریخ‌نویسان در مورد تاریخ دربار در فرانسه می‌نویسند، اوج فراگیری تملق در سده‌ای بوده است که به انقلاب منجر شد، و اوج فراگیری تملق در دربار شاهان ایران، در دورانی بود که به قتل سیاسی ناصرالدین‌شاه ختم گردید.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۵۵۰ باب مدرسه در مناطق کم‌ برخوردار استان اصفهان در دستور کار ویژه طرح شهید عجمیان است و بهسازی و شاداب‌سازی خواهند شد.
حتی اگر فرض را بر این بگذاریم که حرف‌های نماینده افشا کننده ماجرای شاسی بلندها، یکی از تخلفات مندرج را شامل شود، موضوع دوم در ارتباط با مجازات‌های تعیین شده است. با نگاهی به مجازات‌های در نظر گرفته به وضوح می‌توان نتیجه‌گیری کرد که ممنوع النطق بودن به عنوان مجازات تخلف نمایندگان، جنبه وجودی ندارد
برت مک گورک، مشاور شورای امنیت ملی بایدن 8 می به عمان سفر داشت تا با رهبران مسقط در باب این که رهبران ایران آماده هستند تا در این مسیر گامی بردارند و محدودیت های اعمالی علیه برنامه هسته ای را پذیرا باشند، رایزنی داشته باشد. بعد از آن سلطان هیثم بن طارق، پادشاه عمان در سفری دو روزه به ایران با ابراهیم رئیسی و رهبری ایران دیدار داشت.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه حج پیش رو قرار خواهد گرفت و نگاه و آینده‌نگری ایشان باب جدیدی را در «حج» پیش روی همه باز کرد.
به هیچ وجهی مایل نیستم بار دیگر به تعاریف تکراری تن دهم ولی آنچه شاهد آن بودیم «قتل عامی» بود که نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذر کرد.
مظلوم مردمی هستند که با معادل هزینه‌های صرف شده برای خرید خودرو از سایپا و ایران‌خودرو، می‌توانند با کیفیت‌ترین خودرو‌های خارجی را سوار شوند. مظلوم مردمی هستند که «زه» و بالابر شیشه را برایشان تبدیل به آپشن کرده‌اند. مظلوم واقعی شهروندانی هستند که باید دغدغه نقض‌های فنی و دردسر سر زدن به نمایندگی بعد از تحویل خودرو‌های صفر کیلومتر را تجربه کنند
اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر از ریزش چهار باب منزل مسکونی بر اثر بارندگی در میدان باطنی و نجات دو مصدوم از زیر آوار خبر داد.
خارجی‌ها سعی کرده‌اند به طرزی زیرکانه و سریع بر این اتفاق موج‌سواری کنند و با استفاده از واژه‌هایی نظیر حمله شیمیایی به دختران یا ساختن عکس‌هایی همسان با سریال چرنوبیل، پروژه مسموم کردن افکار عمومی را سوار بر مسمومیت دانش‌آموزان پیش برند.
تاجیک نوشت: این تئاتر خیابانی که بساط خود را در مهلت خمیازه بازیگران تئاتر قدرت پهن کرده بود، صاعقه‌وار وارد عالم خواب آنان که دیری آسوده در زیر سایه درخت خیال خود آرمیده بودند، شد و حال و احوال آنان را آشفته کرد و به آنان فهماند که هیچ کس منتظر مهلت خمیازه آنان نیست.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی ۵ باب مغازه در خیابان چیذری و فوت یک خانم و یک آقا خبر داد .
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
هم‌ تیمی اسبق لیونل مسی به تمجید از رفتار این بازیکن پس از بازی با هلند پرداخت.
شهردار منطفه ۱۹ از رفع خلاف از ۵۰ باب واحد تجاری و ۵ هکتار زمین چهار دیواری در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی شرق به غرب تا ضلع شمالی بلوار شقایق و خیابان پیروز خبر داد.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید باب گفت‌‍وگو را در کشور گسترش دهیم و گفت‌وگومحوری را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: سعه‌ صدر و برخورداری از ظرفیت بالا، یکی از اساسی‌ترین لوازم شرکت در یک فرآیند گفتگو محور است.
سرمربی آلومینیوم می گوید که جوان‌تر شدن تیمش حاصل جلسات متعددی بود که پیش از فصل صورت گرفته بود.
یک نهاد وابسته به سازمان ملل گزارش داد که رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۹ تاکنون، بیش از ۸ هزار خانه متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده که موجب آوارگی و بی سرپناه شدن هزاران نفر شده است.
تحلیلگر فلسطینی درباره یورش شهرک نشینان صهیونیست از طرف «باب الاسباط» به مسجدالاقصی و سکوت در برابر این اقدام هشدار داد.
تصویری از باب اسفنجی، یک شخصیت‌ کارتونی بر سنگ قبری در بهشت زهرا در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.
شب بیست و یکم رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه و به روایات متعددی، محتمل‌ترین شب قدر است؛ اما حضرت علی (ع) یک بار شهید نشد. حیدر کرار بار‌ها دیدار با معشوق را تجربه کرده بود و از این باب روایات‌ فراوانی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ