اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم هال سیتی تنها هشت هفته فرصت دارد تا خودش را به این باشگاه برای فصل آینده تحمیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سینا شاه‌عباسی با دریافت دو کارت زرد در ۸ دقیقه از زمین مسابقه تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اخراج شد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بازار‌ها فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲، بورس به مدار مثبت باز می‌گردد؟، نتایج ۷۳ نماد که در هفته اول مرداد مجمع برگزار کردند، خبر‌های مهم برای سهامداران بورس، خبهمن و وکغدیر، اخبار مهم بورس فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پس از چند هفته کش و قوس درمورد ابطال یا عدم ابطال حکم انتصاب میثم لطیفی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی، حالا به نظر می‌رسد خداحافظی او قطعی شده است.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با فرانسه در هفته سوم لیگ ملت‌ها 2023 را از آن خود کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت ویژه توسط پلیس به انجام رسیده است، گفت: در جریان این ماموریت‌ها هشت نفر دستگیر شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی هفته گذشته هشت حادثه رانندگی در محورهای استان رخ داده است، گفت: این حوادث، مصدومیت ۱۹ نفر را رقم زده است.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
هفته پایانی لیگ برتر پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت با برگزاری ۸ دیدار همزمان در شهر‌های مختلف برگزار و تکلیف بیست‌ودومین دوره لیگ برتر نیز مشخص شد.
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص اتفاقات در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال صادر کرد.
جنگ یمن از سال ۱۳۹۴ شروع شده است. این جنگ بر خلاف تصور عربستان نه تنها در چند هفته به پایان نرسید بلکه اکنون هشتمین سال آن نیز به پایان رسیده است.
شهردار منطقه ۸ از انجام خدمات عمرانی با صرف هزینه دو میلیار تومان و اهدای وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان در مدارس دولتی این منطقه خبر داد.
۸ وزیر دولت در هفته آتی با حضور در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، پاسخگوی نمایندگان بوده و گزارشاتی را ارائه خواهند داد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که چهار تیم دارای دو بازیکن در این جمع هستند.
تیم‌ فوتبال بایرن مونیخ بازی هفته سیزدهم خود در بوندس‌ لیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
برنامه هفته ۷ و ۸ لیگ برتر فوتبال ایران
شاخص کل بورس سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۳۸۷۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۱ هزار و ۲۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور برگزار شد.
همایش ملی «خدمت ماندگار» همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، در سالن اجلاس سران کشور با حضور حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور آغاز شد.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از روز دوشنبه ۷ شهریور به مدت ۲ روز به صورت مقطعی از ساعت ۸ صبح الی ۴ عصر در حد فاصل کف هزارچم تا سیاه بیشه محور کندوان ممنوع است.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد دمای هوا از روز جمعه در مناطق مختلف استان اردبیل بین ۲ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: هلال احمر از ۸ مرداد تا صبح امروز جان ۵۸۲ هموطن را نجات داده‌ و به طور کلی در یک هفته گذشته به ۲ هزار و ۷۹۶ نفر امدادرسانی کرده است.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ