ظهر امروز و پس از ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه اصفهان توسط آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در حالی که وی قصد خروج از محل نماز را داشت، فردی به سمت امام جمعه اصفهان تعرض کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی و مناسک تحریک‌آمیز تلمودی را به جا آوردند.
کرج- پرترافیک ترین محدوده آزاد راه تهران -کرج با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و برای رفع گره ترافیکی در محدوده پل فردیس تا پل کلاک تعریض شد.
منابع فلسطینی صبح امروز یکشنبه از تعرض ده‌ها شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
در پی شکایت دو دختر ۱۷ ساله از سه پسر ۱۷ تا ۲۰ ساله آن‌ها مدعی شدند که این پسر‌ها به آن‌ها تجاوز کرده و از آزارشان فیلم گرفته و منتشر کرده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی در تعرضی جدید ۳ متر از خط موسوم به عقب‌نشینی در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی جلوتر آمد و چندین بلوک بتنی را در نزدیکی منطقه بعثائیل در تپه‌های کفرشوبا نصب کرد.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی به همراه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت شدید پلیس این رژیم به مسجدالاقصی تعرض کردند.
اواسط خرداد ماه جاری، «تبسم»؛ دختری ۱۵ ساله برای ثبت نام در آموزشگاه زبان در شهرستان محلات در حال گذر از خیابان بوده که ناگهان در کوچه‌ای خلوت یکی از سارقان مو‌های بلند او را از پشت سر می‌کشد تا بتواند گوشی او را سرقت کند. تبسم در همین حین از دادن گوشی‌اش ممانعت می‌کند و سارقان او را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو در کنار دستکم یک هزار نفر از شهرک نشینان صهیونیست امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی ادامه دارد و امروز نیز ۲۶۸ شهرک‌نشین صهیونیست این مکان مقدس را مورد تعرض قرار دادند.
خود را آماده کنند که اگر فردا و پس‌فردایی، گفتار‌هایی از این نویسندگان و شعرا نظیر ویکتورهوگو یا تولستوی، با مستندات قطعی روانه کوچه و بازار شد و با جملات قصار فعلیشان در تضاد و تعارض بود، پاسخی درخور برای آن موقعیت نیز داشته‌باشند.
شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی تعرض کردند.
همزمان با یورش صدها شهرک‎‌نشین صهیونیست در مسجدالاقصی، منابع محلی از ادامه حضور مسلمانان در این مکان مقدس اسلامی خبر می‎‌دهند.
وزیر تندرو صهیونیستی به مسجد ابراهیمی در الخلیل تعرض کرد.
در توضیحات سازمان زندان‌ها آمده است: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت سعید باران زهی که ادعا می‌شود در زندان مورد شکنجه و تعرض قرار گرفته است، اصلا در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با محکوم کردن تعرض به سفارت جمهوری آذربایجان تاکید کرد که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی این پرونده را تا دستیابی به نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.
رسانه های عبری اعلام کردند رئیس شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) شرایط ویژه ای برای تعرض ایتمار بن گویر به مسجدالاقصی تعیین کرد تا این اقدام وی موجب واکنش فلسطینیان نشود.
ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر امنیتی شدید به مسجد مبارک الاقصی تعرض کرد.
میانه، نه به معنای «نه این و نه آن»، بلکه وضعیتی است که معیارها و اصولی که فرد بدان معتقد است در عقاید هیچ کدام از طرفین نمی‌گنجد اما این اصول و ارزشها ممکن است در جایی بر این سو یا آن سو منطبق شده و گاهی هم در تعارض قرار گیرد‎
طی روز‌های گذشته تصاویر و فیلم‌هایی از حضور ۳ فرد پلنگ ایرانی در پارک ملی توران توسط محمد کلانتری، محیط‌بان پارک ملی توران ثبت و منتشر شد. انتشار این تصاویر در کنار اخبار امیدوارکننده حضور پلنگ در این زیستگاه، نگرانی‌هایی را نیز بابت حضور پلنگ در نزدیکی زیستگاه یوز و احتمال تعارض این ۲ گونه ارزشمند ایجاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ