باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد از سرمربی و سرپرست صنعت نفت آبادان به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی به همراه دختر دیوید بکام وارد زمین مسابقه شد.
دبل لیونل مسی مقابل دالاس باعث شد تا او پس از تنها 4 بازی به جمع 5 گلزن برتر تاریخ اینترمیامی صعود کند.
آردا گولر، ستاره جوان رئال مادرید در تمرین امروز این تیم نشان داد که بی‌تاب بازی کردن برای این تیم است.
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
باشگاه گل‌گهر سیرجان به استقبال سرمربی یونانی و دستیاران او رفت.
نماینده کتاب رکوردهای گینس گواهی رکورد جدید کریستیانو رونالدو را به او اهدا کرد.
بعد‌ها و در جریان برگزاری دادگاه او قصد داشت با دادن دسته گل به قاضی، تصویر بی منطق و خشنی که از او ساخته شده بود، تلطیف کند... شعبان جعفری تا ۲۸ مرداد در زندان باقی ماند. عکس شعبان جعفری در دادگاه به همراه باقی متهمان در روزنامه اطلاعات ۲۸ خرداد ۱۳۳۲ منتشر شد.
افشین پیروانی 24 سال قبل کاپیتان پرسپولیس بود و با گل او پرسپولیس قهرمان حذفی شد و دبل کرد.
بعد از بازنشستگی، سلطان به طور دائم در واحد ایمنی زمینی فرودگاه مشغول به کار شد. او هر روز صبح از کرج می‌آید فرودگاه، سرکارش. بعد از آماده کردن تفنگ‌ها و پوشیدن لباس هم با یکی از ماشین‌های فرودگاه به کل باند و محوطه اطراف آن سرکشی می‌کند تا اگر حیوانی روی باند باشد آن را از آنجا دور کند.
رضا عنایتی به انتقادهایی که نسبت به انتخاب او به عنوان سرمربی تیم امید مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
لوکاس واسکز شاید تا دیشب محبوبیت خاصی بین هواداران رئال نداشت اما او از شب گذشته و به خاطر دفاع قاطعانه از وینیسیوس مقابل هواداران نژادپرست والنسیا، تحسین همه را باعث شده است.
متهم جنایت‌های وحشتناکی را که در کمپ رخ داده بود فاش کرد و گفت: من معتاد بودم که به کمپ ترک اعتیاد رفتم و بعد از سم زدایی وقتی وارد محوطه کمپ شدم فهمیدم که جنایت‌هایی در آن رخ می‌دهد. مدیر کمپ ما را مسلوب‌الاراده می‌کرد. او ما را کتک می‌زد و آزار می‌داد و اگر از شکنجه‌ها به خانواده‌هایمان حرفی می‌زدیم به آن‌ها می‌گفت ما دچار مشکلات روانی شده‌ایم.
بعد از دو سال متوجه شدم او وارد یک رابطه دیگر شده است. او از هرچه در اختیار من قرار می‌داد محرومم کرد و باعث شد دیگر نتوانم مثل سابق زندگی کنم، حتی وقتی اعتراض کردم مرا از کار اخراج کرد.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
گلر جوان هوادار اولویت در ضربات پنالتی را به مهرداد طهماسبی دروازه‌بان باتجربه این تیم می‌دهد که در دقایق پایانی به جایش وارد زمین شد.
سفر بایدن به کی‌یف پیش از سفر برنامه‌ریزی‌شده او به ورشو لهستان انجام شد. وی قرار است روز سه‌شنبه به ورشو برود و پس از آن با رهبران کشور‌های جبهه شرقی پیمان ناتو نیز دیدار کند.
کریم بنزما با گلی که وارد دروازه الچه کرد، از رکورد گلزنی رائول در لالیگا عبور کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال در واکنش به استوری انتقادی آرمان زنگنه گفت: رفتار او غیر منطقی بوده و من وارد بازی کودکانه او نمی‌شوم.
رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی النصر عربستان، پس از پیروزی یک بر صفر برابر الاتفاق، درباره عملکرد کریستیانو رونالدو در این مسابقه صحبت کرد.
علی اصغر مدیرروستا معتقد است که سرمربی بعدی تیم ملی باید یک مربی خوب و پرانرژی خارجی باشد.
دروازه بان با تجربه ملوان می گوید او و هم تیمی هایش کاملا متوجه شرایط حساس این تیم شده اند.
پیشکسوت کشتی معتقد است فشار زیادی که روی حسن یزدانی وجود دارد و آنالیز اشتباه دو دلیل از دلایل ناکامی این ورزشکار مقابل تیلور بوده‎‌اند.
دیه‌گو سیمئونه معتقد است آنتوان گریزمان وقتی از دقیقه 60 وارد زمین می شود، بهتر کار می کند، اما خیلی‌ها معتقدند دلیل ورود دیرهنگام گریزمان به زمین چیز دیگری است.
مهاجم ذوب آهن می‌گوید که این تیم با هدف شکست پرسپولیس وارد زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ