خالد البطش از رهبران ارشد جهاد اسلامی گفت که مرحله جدیدی از مقاومت با عنوان «آزادسازی کرانه باختری و اخراج اشغالگران» آغاز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنبش متبوعش برای هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر زمانی به ویژه در کرانه باختری آمادگی دارد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حضور در نشست قاهره را به آزادی مبارزان این جنبش که در بند تشکیلات خودگردان هستند، مشروط کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت جوان فلسطینی ۱۸ ساله در نابلس را تسلیت گفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رئیس‌جمهور ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.
منابع فلسطینی از سفر هیاتی از جنبش جهاد اسلامی به بغداد برای دیدار با مقامات عراقی خبر دادند.
«خالد البطش» از اتحادیه اروپا و «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی آن خواست تا در رویکرد خود در قبال مسئله فلسطین و جانبداری از اشغالگران صهیونیست تجدیدنظر کنند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که انتقام خون جوانان فلسطینی را خواهد گرفت.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین به عملیات شامگاه جمعه در قدس اشغالی که به کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست ها منجر گردید، واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی بر تداوم مقاومت تا زمان آزادی سرزمین و مقدسات فلسطین علیرغم تمام جنایات صهیونیست ها تاکید کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای هتک حرمت به اعتقادات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم کرد.
دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه‌ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز، تأکید کرد که این گونه اقدامات تروریستی هیچ ربطی به اسلام و انسانیت ندارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از احیای روابط میان جنبش حماس و جمهوری عربی سوریه استقبال کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه ملت فلسطین در انتظار آزادی همه اسرا از زندان های رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: اولویت ما ربودن نظامیان صهیونیست برای مبادله با اسرای فلسطینی است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم عظیم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش که به صورت همزمان در غزه، جنین و چند کشور عربی برگزار شد،از سامانه جدید موشکی ساخت داخل رونمایی کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت و در رأس آن مقاومت مسلحانه تنها راه آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین از دست اشغالگران است.
دادگاه رژیم صهیونیستی بار دیگر با آزادی «بسام السعدی» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین مخالفت کرد.
سخنگوی دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی به مناسب پنجاه و سومین سالگرد به آتش کشیدن مسجد الاقصی گفت که این آتش تا زمان آزادی قدس و مسجد الاقصی از دست صهیونیست ها شعله ور است.
«طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین خبر موافقت جنبش با میانجیگری برای توقف نبرد با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ