"الیزر یودکوفسکی" می‌گوید بشریت برای زنده ماندن از رویارویی با هوش مصنوعی بسیار هوشمندتر آماده نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ معاصر ایران هم نسل‌های قبل به خاطر ندارند برای مجالس فرمایشی عصر پهلوی دوم بعد از ۲۸ مرداد تبلیغ خاصی صورت پذیرفته باشد و اساسا بسیاری از مردم نمایندگان خود را نمی‌شناختند. امام خمینی در نطق ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به این موضوع اشاره کرد و گفت اگر دست این نماینده‌ها را بگیریم و به حوزه‌های انتخابیه شان ببریم مردم آن‌ها را نمی‌شناسند.
اگر هری مگوایر از منچستریونایتد برود، محتمل‌ترین جانشین برای او ژان کلر تودیبو است. بازیکن سابق بارسا که این باشگاه 20 درصد از رقم انتقال او را دریافت خواهد کرد.
ژوزه مورایس برای ساختن سپاهان در لیگ بیست و سوم، توجه ویژه‎‌تری نسبت به استعدادهای آکادمی باشگاه داشته است.
اکونومیست نوشت: پوتین برای احیای اقتدار خود به سرکوب بی‌رحمانه‌تر خواهد پرداخت، اما دیر یا زود توان خود را برای مدیریت اوضاع از دست خواهد داد. جهان باید برای این موضوع آماده باشد. یکی از محتمل‌ترین خطرات ناشی از فروپاشی نظم در روسیه، سرنوشت ۴ هزار کلاهک اتمی این کشور است که بسیار ترسناک است.
همچنان بحث و گمانه‌زنی درباره آینده سردار آزمون به شکل داغی دنبال می‌شود.
نتایج نشان می‌دهد که آکسیون‌ها کاندیدای محتمل‌تری برای ماده تاریک هستند و توانایی آن‌ها در توضیح ناهنجاری‌های عدسی و سایر مشاهدات اخترفیزیکی دانشمندان را به هیجان آورده است.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: داوود منظور، محتمل‌ترین گزینه برای تصدی سازمان برنامه و بودجه است و خبر ریاست وی بر این سازمان مورد تایید است.
آندره‌آ استراماچونی اعتقاد دارد که تساوی، محتمل‌ترین نتیجه در دربی ایتالیا میان اینتر و یوونتوس است.
گری نویل تأکید کرد که منچستریونایتد در شرایط فعلی محتمل‌ترین گزینه برای هری کین در صورت ترک تاتنهام به شمار می‌رود.
تیمی از محققان دانشگاه جنوب غربی چین، مقاله‌ای را در مجله Nature Communications منتشر کردند و در آن مکانیسم ترتیبی را نشان دادند که در آن عنکبوت‌ها می‌توانند با تنیدن تار‌های ابریشمی مشبک، طعمه خود را شکار کنند.
چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی براساس مدل‌های زبان بزرگ ساخته شده‌اند: الگوریتم‌هایی که در بخش‌های وسیعی از اینترنت آموزش دیده‌اند. این بات‌ها محتمل‌ترین کلمه بعدی را در پاسخ به برخی پرس و جو‌ها بر اساس خواندن میلیارد‌ها جمله‌ای که از واژگان قبلی استفاده می‌کند پیش بینی می‌نمایند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران مستقل‌ترین کشور دنیا است، گفت: دشمن جرأت هیچ اقدام علیه ایران را ندارد و می‌داند اگر کوچک‌ترین خطایی از او سر بزند پاسخ دندان‌شکن می‌بیند.
آلن شیرر تیم منتخب خود در لیگ جزیره طی فصل کنونی را اعلام کرد که محتمل‌ترین گزینه شکستن رکورد خودش در نوک پیکان خط حمله آن حضور دارد.
تحلیل صحبت رئیس فدراسیون در خصوص سرمربی تیم ملی ما را به یک‌ نتیجه می‌رساند، انتخاب گزینه ایرانی محتمل‌تر است.
مجموعۀ سؤالات و تناقض‌ها از تصمیم شاپور بختیار یک معما می‌سازد هر چند که محتمل‌ترین پاسخ این است که او ۲۵ سال در حسرت و آرزوی نخست‌وزیری ایران تب‌وتاب داشت و به آرزوی خود رسیده بود و باقی را به قضا و قَدَر سپرده بود.
رئیس فدراسیون فوتبال جهان در احترام به اسطوره فقید فوتبال پله، از فدراسیون های ملی خواست که یکی از استادیوم های کشور خود را به نام این ستاره نام گذاری کنند.
محتمل‌ترین نتیجه، مذاکرات صلح خواهد بود که به دلیل ناآرامی‌های داخلی در هر دو کشور تحمیل خواهد شد. با گذشت زمان، احساس عدم امکان پیروزی، مذاکرات صلح را آغاز خواهد کرد.
احتمال توافق زین الدین زیدان با یوونتوس در ماه های آتی وجود دارد.
جدی‌ترین و محتمل‌ترین سناریویی که گمانه می‌رود در رونمایی از طرح جدید حجاب عمومی ارائه شود، اعمال محدودیت‌ها و احتمالا جرایمی ویژه برای افراد بی‌حجاب است. این سناریو به منظور بازگشت وضعیت حجاب عمومی زنان به وضعیت قبل از آغاز ناآرامی‌های اخیر کشور با بهره‌گیری از اعمال قدرت نرم است. بدین معنا که بدون هر گونه استفاده از مواجهه فیزیکی و تنبیهی مستقیم، افراد از طریق کی سری مجازات هوشمندِ نظارتی، اصطلاحا روسری‌ها را مجددا بر سر کنند. اما این سناریو نیز در دو حالت امکان اجرایی شدن دارد
در میان چهار سناریوی محتمل، در شرایط فعلی محتمل‌ترین آن تداوم کنترل دموکرات‌ها بر مجلس سنا و پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.
در فاصله ساعتی تا برگزاری قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، گمانه‌زنی‌ها درباره رقبای احتمالی هر تیم به اوج رسیده است.
هافبک ازبکستانی استقلال نتوانسته در این تیم به شرایط آرمانی برسد و محتمل‌ترین گزینه برای جدایی است.
شب بیست و یکم رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه و به روایات متعددی، محتمل‌ترین شب قدر است؛ اما حضرت علی (ع) یک بار شهید نشد. حیدر کرار بار‌ها دیدار با معشوق را تجربه کرده بود و از این باب روایات‌ فراوانی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ