مشهد ـ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جوانان در معرض توطئه های سنگین دشمن هستند. دشمن تلاش می کند دین گریزی را در میان جوانان رواج دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن تلاش می‌کند تا مثلث ایران چین و روسیه را درگیر کند که ما نتوانیم همکاری‌های لازم را داشته باشیم.
آیت الله حسینی با بیان اینکه قم هراسی از سوی دشمن به صورت جدی دنبال شده است و تلاش می‌کنند که در نظر مردم دیگاه منفی نسبت به قم ایجاد شود، بیان کرد: نیمه شعبان ظرفیت فوق العاده ای است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن یک رویداد بزرگ را در عرصه بین المللی در قم ایجاد کنیم.
موضوع حجاب و عفاف دومین دستور جلسه امروز بود که اعضا با اشاره به اینکه دشمن با برنامه و نقشه به این موضوع ورود کرده و تلاش دارد از این طریق به کانون خانواده نیز آسیب جدی وارد کند، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنه به مناسبت سالروز تأسیس مدارس امام مهدی (عج) در لبنان سخنرانی کرد.
امام جمعه مشهد گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.
وی با بیان اینکه دعا معجزه می‌کند، ادامه داد: در خلوت اشک بریزید و مشکلات کشور را با دعا حل کنید. دشمن در جریان اتفاقات اخیر تلاش بسیاری برای صدمه به ایران اسلامی زد. حالا هم درگیر جنگ اقتصادی هستیم. جنگ اقتصادی سخت‌تر از جنگ نظامی و البته جنگ فرهنگی باز سخت‌تر از جنگ اقتصادی است.
رئیس طالبان در دیدار با شماری از علما، والی‌ها و مقامات نظامی و غیرنظامی ولایت‌های بدخشان، هرات، فراه، بادغیس و نیمروز اظهارداشت: دشمن در میدان نظامی شکست خورده است، اما با این حال باز هم برای تشویش اذهان و بی‌باوری مردم نسبت به نظام اسلامی تلاش می‌کند.
دیدیه دشان در نشست خبری بازی با مراکش ضمن تمجید از بازی دفاعی حریف گفت که تلاش می کنند فردا دروازه این تیم را باز کنند و کاملا آماده این چالش هستند.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: در شرایط فعلی دشمن در اندیشه فروپاشی نظام نیست بلکه تلاش می‌کند با ابزارهایش از سرعت پیشرفت جمهوری اسلامی بکاهد.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: گاهی اوقات تصادفاتی اتفاق می‌افتد و فردی بر اثر این تصادف فوت می‌کند یا کسی در اثر حادثه دیگری فوت می‌کند، دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند این فوت را به بازداشت و نیروی انتظامی و ضرب و جرح ربط بدهد.
بر اساس دستورات داده شده، ارتش روسیه تلاش می‌کرد با استفاده از موضع تهاجمی از تلفات طولانی در میدان‌های نبرد جلوگیری کند. از دیگر اهداف این برنامه، غافلگیر کردن دشمن با قدرت آتش بسیار زیاد، بی‌ثبات کردن رهبری اوکراین و هموار کردن شرایط الحاق این کشور به روسیه تا ماه مرداد بوده است. بر اساس این برنامه، روسیه در صدد بود در مدت ۱۰ روز کنترل سراسر اوکراین را در دست گیرد.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن تلاش می‌کند تا پیش از همه، سراغ پرستاران برود و آنان را به همراهی با خود تحریک کند، زیرا رسالت پرستاری، حیات بخشی به جامعه است.
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در ادامه به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: تلاش و توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت نظام بود و دشمن این هدف اصلی را دنبال می‌کرد.
سران قوا اعلام کردند: امروز دشمن تلاش می‌کند فعالیت مراکز علمی و پژوهشی و فضای تولید و خدمت به مردم با وقفه و مانع روبرو شود و روند پیشرفت کشور را متوقف سازد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: با وجود دسیسه‌های دشمن اما نیروی انتظامی با همه توان برای حفظ و پایداری امنیت و آسایش ملت تلاش می‌کند.
رئیسی گفت: تلاش دشمن برای فتنه‌انگیزی در کشور ناشی از احساس خطری است که از اقتدار و پیشرفت نظام می‌کند.
رئیس جمهور با تقبیح رفتار رسانه‌های غربی در تحریف و جعل واقعیت‌ها، خاطرنشان کرد: امروز نظام سلطه به اعتبار امپراطوری رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تعریف تروریسم را تغییر دهد و خودش را قهرمان مبارزه با تروریسم معرفی کند، لذا وظیفه‌ای سنگین بر عهده ما است که اجازه ندهیم این تلاش دشمن به نتیجه برسد.
معاون اول روحانی همه اطلاعات را در ذهنش دارد و کمتر نیازی به مراجعه به یادداشت‌ یا پرسش از همکاران وجود دارد. می‌گوید:«برجام حاصل تلاش ظریف، روحانی و مقام معظم رهبری بود. ترامپ آن را بهم زد. اگر بعد از ترامپ از برجام خارج می‌شدیم، الآن هیچ امکاناتی برای مذاکره نداشتیم و بدتر اینکه ترامپ را خوشحال کرده‌ بودیم.» در تمام مقاطعی که صحبت می‌کند، یاد حرف‌های تند سیاستمداران جناح مقابل می‌افتد و بازهم لهجه کرمانی‌اش مسلط می‌شود و صدایش هم بالاتر می‌رود:«عده‌ای انگار تمام منافعشان به این گره‌خورده بود که با تندروی، خواسته‌های امریکا را در ایران پیاده کنند. این‌ها دشمن ملت ایران هستند.»
این منبع مطلع با بیان اینکه برخی طرف‌های خارجی در تلاش هستند تا از فضاسازی رسانه‌ای برای اعمال فشار به ایران بهره گیرند و روزانه ادعاها و داده‌های غلط متعددی در مورد محتوا و روند مذاکرات منتشر می‌نمایند، تأکید کرد که در چنین شرایطی نباید به انتشار مطالبی دست زد که رسانه‌ای را به تریبون و پایگاه دشمن بدل می‌کند.
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه رسانه‌های دشمن تصویر واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان نمی‌دهند، گفت: دشمن همه تلاش خود را به‌کار گرفته است تا افکار عمومی را مورد هجمه سازمان‌دهی شده قرار داده و امید را از جامعه بگیرد.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در جامعه است، گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا وحدت این کشور را از بین ببرند.
تبریز- معاون اول قوه قضائیه گفت: دشمنان مردم و نظام امروز تلاش می‌کنند تا نسبت به روحانیت در جامعه بدبینی ایجاد کنند و با بهانه‌های مختلف به دنبال تضعیف اعتقادات دینی مردم هستند.
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن در جبهه جنگ نرم و به مرور زمان تلاش می‌کند تا باورها و ارزش‌های دینی و فرهنگی ما را تضعیف کرده و تغییر دهد.
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری آریا زیگورات اعلام کرد: تبدیل هتل‌های فرودگاهی به بهترین رتبه هتلی در کشور و راه‌اندازی خدمات جدید هتلی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این شرکت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ