طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال، سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون فدراسیون فوتبال منصوب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستانی که داماش گیلان نقش اول آن است، اگر با همین روند ادامه پیدا کند، می‌تواند یک داستان حماسی تازه در فوتبال ایران باشد.
بعد از صعود تیم ملی زنان اسپانیا به فینال جام جهانی برای اولین بار در تاریخ این کشور سرخیو راموس پیام تبریکی برای بازیکنان این تیم منتشر کرد و موفقیت‌شان را حماسی دانست.
سوپرگل صالح حردانی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، بار دیگر قدرت سنتی آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی را برجسته کرد.
رودری پس از قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت‌ها فاش کرد که قبل از شروع بازی دنی کارواخال با یک سخنرانی حماسی استرس و اضطراب بازی فینال را از بازیکنان دور کرد.
هواداران کرواسی یک صدا برای مودریچ ترانه خواندند: اینجا بمان، خورشید درخشان خواهد بود.
سردار حمیدی در خصوص ترافیک ساعات میانی روز گفت: تردید نکنید ترافیک ساعات ابتدایی و انتهایی هر روز تاثیر خود را بر ساعات میانی نیز گذاشته و شرایط فعلی متاثر از تغییر ساعت کار ادارات باعث شده است ما در ساعات میانی روز هم به جزء استثنائات که به حوادث و تصادفات مرتبط است شاهد ترافیکی روان و همراه با آرامش در شهر باشیم.
در ادامه نخستین روز از رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در تاشکند ارسلان حمیدی در ماده ۱۵۰۰ متر کشورمان را صاحب سومین مدال خود به رنگ برنز کرد.
در ادامه نخستین روز از رقابت های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا در تاشکند ارسلان حمیدی در ماده ۱۵۰۰ متر کشورمان را صاحب سومین مدال خود به رنگ برنز کرد.
سردار حمیدی گفت: تمامی سامانه‌هایی که در سطح شهر کار می‌کنند، بهره‌برداری‌های چند منظوره دارند و هر اطلاعاتی را در خود ذخیره می‌کنند.
مربی پرتغالی استقلال با تمجید از بازیکنان تیمش روحیه جنگندگی تیمش را ستود.
در کمال تعجب در این ویدئو می‌بینیم که گورکن عسل خوار به سرعت وارد مبارزه با سه پلنگ می‌شود و اجازه نزدیک شدن نمی‌دهد.
بازیکن سابق فولاد خوزستان می‌گوید اگر جواد نکونام از مربیگری تیم انصراف نمی‌داد، این تیم می‎‌توانست الهلال را با حضور سرمربی‌اش شکست دهد.
سخنگوی دولت گفت: حضور باشکوه مردم همیشه انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که همیشه محاسبات دشمن علیه کشور ما غلط بوده است.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از حماسه مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن ۱۴۰۱ قدردانی کرد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی از حماسی مردم در راهپیمایی۲۲بهمن۱۴۰۱ قدردانی کرد.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شد.
اتحادیه جهانی کشتی از مبارزه ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد به عنوان مبارزه حماسی یاد کرد.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
سرپرست حراست فدراسیون فوتبال تاکید کرد یکی از نواب رئیس دیگر در این فدراسیون فعالیت ندارد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: همان طور که حضور حماسی مردم در ۹ دی ۸۸ آتش فتنه‌ها را خاموش کرد، حضور حماسی مردم در روز ۱۳ آبان نیز فتنه‌ها را کنار می‌زند.
وزارت کشور با صدور بیانیه ای از حضور میلیونی مردم در اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) و در محکومیت اغتشاشگران اخیر تقدیر کرد.
رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با خانواده شهید «حسین اجاقی»، گفت: حضور حماسی مردم تبریز در تشییع این شهید، نشانه قدرشناسی از مدافعان امنیت و انزجار از آشوب‌طلبان است.
حمیدی مقدم درباره بحث برگشت مالی اکران فیلم‌های مستند تصریح کرد: یکی از نکات طرح «اکران حقیقت» این است که ما عام‌المنفعه و فقط برای کار فرهنگی، آن را آغاز نکرده‌ایم. دلایل ما در ابتدا ارتباط مستند با مردم و مخاطبان است، در مرحله بعد برگشت سرمایه حتی در شکل حداقلی خود اهمیت دارد. این نکته‌ای ا‌ست که به عنوان تیتر انتخاب و اعلام کردیم که باید از مستند درآمدزایی کنیم، شاید در ابتدا خیلی‌ها به آن امیدی نداشتند اما خوشبخانه انجام شد و ادامه می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ