عضو سابق تیم ملی تفنگ و دارنده مدال‌های نقره و برنز بازی‌های آسیایی که مدتی به خاطر آسیب‌دیدگی و زندگی شخصی از تیراندازی دور شده بود اکنون تمریناتش را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینشتین می‌خواست که جسدش سوزانده شود، اما هاروی مغز او را برداشت و از تحویل آن به بیمارستان خودداری کرد. نمونه‌های بافت دارایی پاتولوژیست بیمارستان محسوب نمی‌شوند. اما هاروی توانست نهایتاً اجازه پسر اینشتین را برای استفاده از این مغز برای اهداف علمی بگیرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
ضربه‌ای که به سرش خورده بود بی‌تأثیر نبود، اما فکر می‌کنم غم و غصه خیلی او را ضعیف کرده بود. بعد از طلاقش پسرش را دیر به دیر می‌دید و همیشه دلتنگ او بود. حتی یک بار به من گفت می‌خواهم خودکشی کنم! من او را نصیحت کردم و دلداری‌اش دادم تا آرام شود.
برخلاف تصورات ناظران و تحلیلگران سیاسی، سینان اوغان صاحب جایگاهی شد که می تواند او را به یک بازیگر سیاسی قدرتمند تبدیل کند.
محمد مایلی‌کهن گفت: محرم در دو سالی که مربیگری کرد آیا یک بار دیدید به داوری اعتراض کند یا به همکاران خود توهین کنید؟ آیا بعد از برکناری علیه کسی صحبت کرد؟
دوره سوم طائب، دوران پس از کنار رفتنش از ریاست سازمان اطلاعات سپاه است؛ دوره‌ای که هنوز هم در آن به سر می‌برد. در این دوره طائب را سیاستی دیگر آمده و دیگر از آن طائبی که به مجلس هم پاسخگو نبود، خبری نیست و خود را در معرض سوال دانشجویان قرار می‌دهد. طائب که نوع برخورد‌های سازمانش با فعالان سیاسی و رسانه‌ای، باعث ایجاد ذهنیت سیاسی‌کاری شده بود، حالا بیش از قبل اظهارنظر می‌کند و حتی میان سخنانش اطلاعات جدیدی از وقایع رخ داده، بیان می‌کند.
دوره ملی سامان قدوس با دودلی و تردیدهای او به دلیل اتفاقات گذشته در تیم ملی ایران متوقف شده است.
منتقدان اردوغان می‌گویند دولت او منابع مالی گسترده‌ای را که برای مقابله با زلزله دراختیار دولت قرار داشت، در جا‌های دیگر هزینه کرده است و به جای آماده کردن کشور برای مقابله با چنین فاجعه‌ای، منابع را صرف ساختن بزرگراه‌ها و پروژه‌های بزرگی کرده است که پیمانکاران آن نزدیک به مقام‌های دولتی بوده‌اند.
در گذشته بایدن معامله‌های نامطلوب زیادی وجود داشته است. به نظر می‌رسد مبهم‌ترین دوره زندگی سیاسی او در دوره دوم ریاست جمهوری «باراک اوباما» بوده است زمانی که جو هنوز معاون رئیس جمهور بود و خانواده‌اش تلاش می‌کردند تا جایی که ممکن است از نفوذ او به نفع خود استفاده کنند.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
جوان نوشت: در جریان فتنه ۸۸، پس از نگاشتن نامه بی سلام، سخنان هاشمی رفسنجانی در آخرین نماز جمعه خویش، دومین مرحله دمیدن بر کوره اغتشاشات قلمداد می‌شود. وی در آن خطبه با پذیرش تلویحی تقلب در انتخابات، خواهان گشوده شدن فضا بر فتنه گران و بازگشت آنان به عرصه سیاسی و مطبوعاتی شد. علاوه بر این، نفس حضور هاشمی در نماز جمعه، موجد اغتشاشاتی اطراف دانشگاه تهران شد که تا ساعت‌ها ادامه یافت.
همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
نامزد انتخابات فدراسیون جودو گفت: آیا نباید دبیر مجمع تا آخرین ساعت پروسه مهم ثبت‌نام در انتخابات در محل کارش باشد و آیا غیبت او مجاز است؟
جایگاه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تیم ملی کشورش با خطر جدی روبرو است.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد به کار در ایران ادامه دهد، گفت: جواب این سوال در دستان من نیست و فعلا باید شرایط را بررسی کنیم.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
«جیدیپ بینز» شروع به بررسی چگونگی انتقال استرس از فردی به فرد دیگر در موش‌ها کرد. او متوجه شد که یک موش هنگام استرس از غدد مقعدی خود عامل شیمیایی فِرِمون را ترشح می‌کند که سپس توسط موش مجاور استشمام می‌شود. اتصالات عصبی در موشی که بوی فرمون ترشح شده را استشمام می‌کند تغییر می‌کند و شبیه به موشی می‌شود که برای اولین بار عامل استرس‌زا را تجربه کرده است.
مانوئل نویر، دروازه‌بان آلمانی، همچنان قادر به حضور در تمرینات نیست و این تردیدها درباره حضور او در قطر را افزایش داده است.
با محرز شدن جدایی مهدی مهدوی کیا از تیم ملی امید هنوز جانشین او انتخاب نشده است.
شی خود را در حال مبارزه مرگ یا زندگی برای بقای حکومت حزبی علیه نیرو‌های براندازی می‌داند که توسط دولت‌ها و سازمان‌های خارجی متخاصم هدایت می‌شوند.
زلنسکی به خاطر حواشی بازدید گروسی از نیروگاه جنجالی زاپوریژیا به شدت از دست او و آژانس عصبانی ست. کارکنان اوکراینی حاضر در نیروگاه اشغال شده به دست نیرو‌های روسی، بیش از حد کار می‌کنند و استرس دارند، شرایطی که به گفته آنها، ممکن است به بروز اشتباهات خطرناک از جانب آنان منجر شود
در محافل رسانه‌ای و ادبی این‌طور مطرح شد که میان فرزندان هوشنگ ابتهاج برای انتقال پیکر او به ایران یا خاکسپاری‌اش در آلمان اختلاف پیش آمده و به همین دلیل انتقال پیکر این شاعر فقید به ایران با مانع روبه‌رو شده است. برخی هم در تحلیل این اتفاق معتقد بودند افراط‌هایی در رسمی کردن مراسم تشییع و تدفین او در ایران، این تلقی را در خانواده‌اش به وجود آورده که هویت این شاعر مصادره به مطلوب می‌شود، در نتیجه برخی از آن‌ها با انتقال پیکر پدرشان به ایران مخالف شده‌اند.
به اصطلاح «انقلاب خودجوش مسالمت آمیز» تحت رهبری مقتدی صدر روحانی شیعه عراقی بیش‌تر تلاشی از سوی او برای حفظ نفوذش و وضعیت سیاسی موجود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ