برخلاف تصورات ناظران و تحلیلگران سیاسی، سینان اوغان صاحب جایگاهی شد که می تواند او را به یک بازیگر سیاسی قدرتمند تبدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت محل ارز واردات انواع گوشت قرمز از گروه کالایی ۲۱ (ارز از محل تالار اول) به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) تغییر کرد که بر اساس گفته‌های قائم مقام وزیر جهادکشاورزی تغییر ارز مربوط به گوشت منجمد است که کاربری صنعتی و رستورانی داشته و نقش مستقیمی در تنظیم بازار ندارد.
سناریوی اول موفقیت نتانیاهو در رسیدن به هدف خویش است که در چارچوب آن نتانیاهو و ائتلافش موفق می‌شوند با تصویب این قانون یک گام به سوی هدف دین‌گرایان که از سال ۱۹۷۷ به دنبال تحقق آن بودند، برداشته و قوه قضاییه اسراییل را هم از دست سکولار‌ها پاکسازی کنند، با این حال این امر می‌تواند بشکه‌های باروت اصولا شعله‌ور شده در اسراییل را منفجر و شرایط دشواری را برای آینده اسراییل رقم بزند.
اسکندر کبیر در سن ۳۲ سالگی از دنیا رفت و امپراطوری وسیعی را که فتح کرده بود از خودش به جا گذاشت. اما آیا او وارثی نداشت که خلاء قدرت را بعد از او پر کند؟ آیا همسران ایرانی او فرزندانی داشتند که نسل او را ادامه بدهند؟
شوک عدم قهرمانی بوندسلیگا برای دورتموند بزرگ بود. آیا دورتموند می‌تواند به بایرن برسد؟ وضعیت بد است و سال سرنوشت سازی برای این تیم در پیش است.
رئیس کمیته فلسطینی تحقیق در مورد فوت یاسر عرفات، هشدار داد که احتمال «تکرار سناریوی ترور» عرفات علیه محمود عباس وجود دارد.
مرتضی افقه، عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران در پاسخ به این سئوال که آیا می‌توان امیدوار بود برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از سایر برنامه‌ها داشته باشد؟ گفت: متاسفانه ما در شرایطی به سر می‌بریم که پیش‌بینی وضعیت اقتصادی در شش ماه آینده برای اهل فن و فعالان اقتصادی غیرممکن شده است، چطور در این فضا می‌توان امید داشت برنامه هفتم توسعه سرنوشتی متفاوت از دیگر برنامه‌ها داشته باشد؟
در کشور ما دو بخش در خصوص خودرو فعالیت می‌کنند، یک بخش شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا هستند که خودرو می‌سازند و تولیدکننده‌اند و کارشان صرف همبندی نیست. این‌که آیا کیفیت کار آن‌ها مطلوب است یا نه، محل سوال است. وقتی دولت مدیران خودروسازان را تعیین می‌کند، نمی‌شود گفت مافیا، مافیا به خانواده‌ای گفته می‌شود که مثلا از نظر اقتصادی کل سرنوشت یک بخش را به‌دست می‌گیرد و آن را اداره می‌کند.
پرسپولیس سپاهان را در جام حذفی شکست داد و در لیگ برتر باخت تلخی مقابل این تیم داشت، آیا این سرنوشت برای گل‌گهر هم تکرار می‌شود؟
با مصدومیت نیمار که باعث شد او فصل را از دست بدهد بحث بر سر آینده او در پی‌اس‌جی داغ است و رسانه‌ها به دنبال پاسخ این سوال می‌گردند که آیا نیمار فصل آینده هم در پاریس بازی خواهد کرد؟
نسل Z (به عنوان اولین نسل اجتماعی که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده است نسلی که متولدین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۰ میلادی را در بر می‌گیرد) در حال منسوخ کردن آن چیز‌هایی که زمانی ما آن را دوست داشتیم. آیا اکنون زمان آن است که گوگل موتور جستجوی شماره یک به سرنوشتی مشابه بسیاری از موارد منسوخ شده گذشته دچار شده و در فراموشی محو شود؟
اینکه سرنوشت سد‌های ترکیه و سوریه چه خواهد شد، هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به سوابق قبلی کشور‌ها در کنترل سد‌های آسیب‌دیده به نظر می‌رسد امکان حفظ و نگهداری آن‌ها وجود داشته باشد تا از بروز فاجعه‌ای دیگر جلوگیری شود، اما باید گفت که شکستن سد هم تا حدودی شبیه به زلزله غیر قابل پیش‌بینی است و برای مشاهده سرنوشت این سد‌ها باید منتظر بمانیم.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
بستر تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و فرهنگیِ ایران، جامعه را به سمت «تضاد دولت و ملّت» سوق می‌دهد. با شدّت‌گرفتن این تضاد، فضا بیش‌ازپیش دوقطبی می‌گردد و سرنوشت ایران به‌شکل فزاینده‌ای در دستان دو قطب افراطی قرار می‌گیرد که هدف، مبنای اتّحاد و هویت‌شان در «تقابل با قطب مقابل و تلاش برای حذف او» خلاصه می‌شود.
«وزیر خارجه می‌گوید فروش سلاح به روسیه برای استفاده در جنگ اکراین نبوده است. نمی‌دانم برداشت آقای وزیر از این حرف چیست. انگار کشور‌ها هزینه می‌کنند، سلاح می‌خرند که آن‌ها را در انبار ذخیره کنند. روسیه با زیرکی و ذکاوت ایران را به سرنوشت خود در جنگ اکراین سنجاق کرده است. این موضوع می‌تواند تبعات سنگینی برای کشورمان در پی داشته باشد»
علی مطهری نوشت: پیشنهاد می‌کنم از طرف سازمان نظام پزشکی یک هیئت بی‌طرف تعیین شود تا روشن کند آیا ضربه مغزی در کار بوده یا نبوده است. نگذاریم در صورت وجود ضربه مغزی، مهسا امینی هم به سرنوشت زهرا کاظمی، زهرا بنی‌یعقوب و ستار بهشتی دچار شود.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ