سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در فصل نقل‌وانتقالات یک بازنده تمام‌عیار در رقابت بر سر جذب بازیکنان بزرگ بوده است.
پی اس جی با مالکیت قطری ها هرگز جنگ با بازیکنانش را نباخته و توانست حرف خود را به کرسی بنشاند. باید دید وضعیت دوئل با امباپه به کجا می رسد.
حالا که سپاهان سه مهاجم جدید خریده این پرسش مطرح می‌شود که سرنوشت شهریار مغانلو چه می‌شود؟ شاید این‌طور ارزیابی شود که سپاهان برای مدعی‌بودن در سه جبهه نیاز به ترکیبی قوی در همه خطوط دارد، ولی واقعیت این است که بازیکنان تازه به خدمت گرفته، سخت نیمکت‌نشینی را قبول می‌کنند. از طرف دیگر بعید است مواریس بخواهد هم‌زمان در ترکیبش از سه مهاجم استفاده کند. اینجاست که باید به شایعاتی که این روز‌ها درباره آقای گل لیگ بیست‌و‌دوم مطرح شده بیشتر دقت کرد.
سفارت آمریکا در شهر آنکارا پس از گذشت ۸۵ روز از انجام امور اداری ویزا، سرانجام برای روز جمعه نهم تیرماه وقت صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران را داد.
اختلاف نظر درباره تعداد سکه‌های اهدایی از سوی رئیس‌جمهور در شرایطی به اوج رسیده که به نظر می‌رسد تردید درباره سرنوشت ۱۰۰ سکه به قوت خود باقی است. کاروان اعزامی ایران به جام جهانی متشکل از بازیکنان و کادر، تقریبا ۵۲ نفر بوده‌اند که از این تعداد، افرادی مانند تدارکات و ماساژور برخلاف بقیه که ۱۰ سکه گرفته‌اند، ۵ سکه دریافت کرده‌اند. با حسابی سرانگشتی می‌توان پی برد که عددی نزدیک به ۵۰۰ سکه (حالا کمی کمتر و بیشتر) به این مجموعه اهدا شده است. از طرفی اگر واقعا نامه‌ای که ادعا شده ۶۰۰ سکه به مجموعه تیم ملی داده شده، وجود داشته باشد، واضح است که این وسط سرنوشت ۱۰۰ سکه نامشخص است.
مدیر تیم فوتبال انپی مصر از ناپدید شدن یکی از بازیکنان این تیم خبر داد؛ او گفته همسر این بازیکن هم اطلاعی از سرنوشت او ندارد.
میلان در تلاش است تا با مذاکره با رئال مادرید، براهیم دیاز را پس از پایان قرارداد قرضی‌اش، در جمع بازیکنان خود حفظ کند.
ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی فصل درخشانی را در ایتالیا سپری کرده است و در لیست بازیکنان مدنظر اریک تن هاخ حضور دارد.
بازیکنانی که با تیم صعود کننده به فینال 2018 سرنوشت عجیب و جالبی را دنبال کرده‌اند.
ظهور در 16 سالگی و پایان در ابتدای 30 سالگی: سرنوشت یکی از بازیکنان خاص بعد از انقلاب فوتبال ایران.
مارکو وراتی، ستاره پی‌اس‌جی، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس خبری پیش از دیدار با بایرن شرکت کرده بود گفت همه بازیکنان این تیم آماده بازی بزرگ با بایرن و کاملا امیدوار به صعود هستند.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاه‌های ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
چند تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران که در باشگاههای ترکیه مشغول فعالیت بودند، در زلزله این کشور سرنوشت تلخی پیدا کردند.
مربی تیم پیکان معتقد است سوت داوران می‌تواند در سرنوشت یک باشگاه تاثیرگذار شود.
یکی از نمادین‌ترین بازیکنان فوتبال در سال‌های اخیر، تاریبو وست، ستاره سابق تیم ملی نیجریه است.
استقلال هفته چهاردهم لیگ برتر را در حالی شروع کرده بود که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اخیار نداشت.
یکی از بازیکنانی که همچنان دور از تفکرات ساپینتو قرار دارد، سیاوش یزدانی است که سرنوشت عجیبی را طی ماه‌های اخیر تجربه کرده است.
سامورایی‌ها با درخشش و گلزنی بازیکنان تعویضی خود به پیروزی مقابل آلمان رسیدند.
انتخاب‌های اشتباه سالهاست سرنوشت برخی بازیکنان را تغییر داده و بهترین فرصت‌ها را از آنها گرفته است. اتفاقی که برای چند استقلالی رخ داد و منجر به از دست دادن جام جهانی قطر برای آنها شد.
بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم‌های مهم منتقل شدند.
بازیکنان روی نیمکت تیم ملی هر کدام ستاره‌ای هستند برای تغییر سرنوشت ایران.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین زاده یا به مانند کاوه و قلی زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ