خرید سینا اسدبیگی می‌تواند برای پرسپولیس سنگین تمام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
سرمربی فولاد این قول را به هواداران تیمش داده که در ۲-۳ بازی آتی از بازیکنان ۱۶-۱۷ ساله آکادمی در زمین بهره ببرد.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: فرزند دوازدهم یک مرد ۸۷ ساله اهل بجنورد از مادر ۴۵ ساله متولد شد.
عکس سایت فدراسیون جهانی از تکنیک ناب نیما یعقوبی ژیمناست ایرانی
عکس سایت فدراسیون جهانی از تکنیک ناب ژیمناست ایرانی
باستان‌شناسان با حفاری ویرانه‌های یک بنای بزرگ باستانی در ارمنستان متوجه یک چیز غیرعادی شدند. لایه‌ای از یک ماده‌ی خاکستری روی خاک قهوه‌ای فشرده شده بود.
دوربین بسیار حساس و دقیقی که روی یک مداگرد کره ای نصب شده از منطقه ای از ماه عکس گرفته که همیشه در سایه است.
شواهد قبلی استفاده از مواد مخدر باستانی غیرمستقیم و عمدتاً بر اساس تصویر‌های هنری بود. بر اساس یک مطالعه جدید، انسان‌های باستانی در طی مراسمی که غار‌ها در ۳۰۰۰ سال پیش صورت می‌گرفت، از دارو‌های توهم‌زا استفاده می‌کردند.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
یکی از این تنه‌های خشک در باغ فردوس، چنار ۳۵۰ ساله به گفته اهالی است که با قطر ۳ متر پس از گذراندن دوران سرسبزی و شادابی خشک و تا یک ارتفاعی باقی مانده و حذف نشده که توسط هنرمند چوب تراش به نام استاد عالی، با استفاده از ابزار لازم در همانجا بدون جابه جایی به شکل مولانا طراحی و تراشیده شده است تا به صورت جلوه‌ای بصری برای شهر درآید.
ارسلان مطهری مهاجم باشگاه استقلال ۳۰ ساله شد.
اشعه گاما برای بدن انسان مضر است. زیرا می‌تواند از طریق لباس و پوست به بدن ما نفوذ کرده، و یونیزه شود، یا الکترون از دست بدهد؛ که این امر به بافت بدن و DNA آسیب می‌زند.
محمد عمری بعد از ناکامی برابر فولاد، امیدوار است دوباره به روند گلزنی بازگردد.
دو گل زیبا و برد قاطع مقابل گل‌گهر در سایه عملکرد دروازه‌بان پرسپولیس به‌عنوان مرد اول تیمش به دست آمد.
ستاره جوان تیم فوتبال سپاهان در حال فراموشی جام جهانی است.
دختر ۲۲ ساله گفت: پس از آن خلوت شیطانی، دیگر «امید» مرا رها کرد و بعد از گذشت دوماه از این ماجرا نزد پزشک زنان رفتم و تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده است. زمانی که دوباره با «امید» تماس گرفتم و ماجرا را توضیح دادم با خودروی مادرش به در منزل مان آمد و با لبخندی تمسخرآمیز گفت: اگر می‌خواهی با من ازدواج کنی، باید تا ۳۰ سالگی صبر کنی، بعد هم من از آن روز شیطانی، فیلم و عکس دارم! حالا هم گم شو برو پایین!
ستاره تیم فوتبال ولز نمایش دور از انتظاری در مصاف با تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه احمدبن علی داشت.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست درباره عکس ناسا از وجود گاز متان بر فراز سایت آرادکوه اظهار کرد: حجم مشاهده‌شده در آن مکان مشکوک است. شاید عکس در لحظه‌ای که باد غالب به‌صورت عمودی وزیده، گرفته شده باشد چراکه در بیشتر مواقع باد افقی می‌وزد. وی همچنین درباره ضخامت توده - نزدیک به پنج کیلومتر - گفت درباره ضخامت توده فرصت دهید تا بررسی کنیم.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
ظاهراً پورتو اقدامات را برای تمدید قرارداد مهاجم ۳۰ ساله و ایرانی خود آغاز کرده است.
کریم انصاری‌فرد مهاجم ۳۰ ساله فوتبال ایران با توافق دو جانبه از آاک آتن جدا شد.
کریم انصاری‌فرد مهاجم ۳۰ ساله فوتبال ایران با توافق دو جانبه از آاک آتن جدا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ