عبدالله ویسی می‌گوید صنعت نفت در جریان بازی با استقلال خوش‌شانس بود که گل دوم را دریافت نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
پرداختی‌هایی که در قرارداد ثبت نمی‌شود را نهادهای نظارتی بررسی می‌کنند. وقتی یک باشگاه در بورس است و نهاد بالادستی دارد، برای دخل و خرج باید سند داشته باشد.
اگر مقابل تیم‌های صدرجدولی شکست نمی‌خوردیم و امتیاز از دست نمی‌دادیم الان با اختلاف قهرمان ما بودیم. در کل فوتبال مرسوم است وقتی برابر تیمهای بالای جدولی قرار می‌گیری باید طوری به میدان بروی که اگر برنده نمی‌شوی حداقل شکست هم نخوری.
وقتی دو خودرو با یکدیگر تصادف می‌کنند، یک خسارت مستقیم و ظاهری داریم که همه آن را می‌بینند و یک خسارت غیر ظاهری داریم که دیده نمی‌شود.
ناصرالدین‌شاه وقتی که در تشکیل ارتش مدرن موفق نمی‌شود از روسیه کمک می‌گیرد و بریگاد قزاق را ایجاد می‌کند و سربازان آن هم با بنچیه‌بندی (روستا‌ها و ایالاتی که قادر به دادن مالیات نبودند، تعدادی از جوانان را به جای مالیات به مرکز می‌فرستادند) تامین می‌شد و، چون جوانان روستا به زور به سربازی فرستاده می‌شدند میلی به ماندن نداشتند و فرار می‌کردند و همین دردسر‌های دیگری برای کشور درست می‌کرد.
رئیس دستگاه قضا گفت: همدلی و همکاری وجود دارد؛ اما وقتی رهبر انقلاب در فاصله کم دو بار نسبت به همدلی و همکاری قوا تذکر می‌دهند یعنی هنوز یک خلایی در مدل همدلی و همکاری قوا وجود دارد.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
من نمی‌دانم سکوت رسانه‌ای در آغاز شکل گیری بحران مسمومیت دانش آموزان، چه دلیلی داشت، اما باعث بروز شائبه‌های فراوانی شد. در خلاء اطلاعات شفاف هر ویروسی می‌تواند حمله کند. وقتی بحران شکل می‌گیرد، اما اطلاعات لازم داده نمی‌شود، ویروس شک و تردید زبانه می‌کشد.
اعتماد نوشت: به‌رغم ادعای این دولت، هیچ نشانه‌ای که تغییری در وضعیت حاصل شود، دیده نمی‌شود.
کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس با اشاره به نتایج فصل جاری سرخ پوشان گفت: وقتی شما وارد یک دوره از مسابقات متوالی می شوید، باید دو جنبه برد و باخت را با هم مقایسه کنید.
پیرزنی که دندان هایش در اثر پیری ریخته بود نزد پیامبر صلی الله علیه وآله آمد. وقتی پیامبر صلی الله علیه وآله او را دید فرمود: «پیرزنِ بی دندان وارد بهشت نمی‌شود.» پیرزن بسیار ناراحت شد. رسول اکرم صلی الله علیه وآله که دید او بسیار ناراحت است پرسید: «چرا گریه می‌کنی؟» با بغض پاسخ داد: «ای رسول خدا! من دندان ندارم.» پیامبرصلی الله علیه وآله نیز با خنده فرمود: «غمگین مباش! منظور من این بود که تو با این وضع وارد بهشت نمی‌شوی.»
در روزگاری نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران حامیان قدرتمندی داشت که این روزها اثری از آنها دیده نمی‌شود.
بگذارید بی‌پرده سخن بگوییم؛ وقتی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مشکلات مختلف موجود در کشور را برمی‌شمارد و هیچ برنامه‌ای برای رفع یا توقف آن ارائه نمی‌شود، آیا می‌توان گفت که بخش‌های اجرائی پتانسیل عبور از مشکلات را دارند؟ و آیا این راه به تغییر شکل توانایی دولت منجر نخواهد شد؟
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اعتراض به‌جا است و قانون اساسی اعتراض به حاکمیت را مشروع می‌داند و کسی مانع نمی‌شود، اما وقتی تبدیل به اغتشاش شود و تجزیه‌طلبها میدان‌دار باشند باید به مردم گفت که اگر بخواهید از تمامیت ارضی کشور دفاع کنید اکنون وقت دفاع است.
پیشنهادهای شغلی به بدل کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود:"من را برای جشن تولد استخدام می کنند."
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
در بیشتر موارد سکسکه طولانی نمی‌شود، اما در هر صورت بروز آن ناراحت کننده است. علت بروز آن هم انقباض دیافراگم است. با انقباض دیافراگم، ریه‌ها اکسیژن دریافت می‌کنند و وقتی که دیافراگم شل می‌شود، ریه‌ها دی‌اکسیدکربن آزاد می‌کنند. با به هم ریختن ریتم دیافراگم، سکسکه شروع می‌شود.
نمی‌توان پذیرفت وقتی حتی اجازه بردن یک بطری آب‌معدنی ساده به داخل ورزشگاه داده نمی‌شود، چطور باید نگران سناریوی خطرناک‌تر بود؟ آیا از چنین اظهاراتی تعبیر به وجود مشکل در برقراری تأمین امنیت برای رقابت‌های ورزشی نخواهد شد؟ اصولا بیان این جملات با اینکه عده‌ای از مسئولان دلخوش به میزبانی از تماشاگران جام جهانی فوتبال در ایران هستند، در تضاد نیست؟
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
وزیر ورزش گفت: وقتی در رسانه ملی از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت کردیم برخی از مدیران ورزشی از این صحبت‌ها انتقاد کردند و گفتند که این امر شدنی نیست ولی توانستیم این مهم را انجام دهیم.
وزیر اقتصاد گفت: امروز رئیس جمهوری دستور داد که به تمام افرادی که تا ماه پیش یارانه بگیر بودند، در صورتی که متقاضی باشند، برای ماه اول یارانه پرداخت شود.
وقتی خانم‌های محجبه مخالف عدم ارائه خدمات عمومی به کم حجاب ها هستند و همه می‌دانند اینگونه با کاری که دافعه دارد نه جاذبه، کسی محجبه نمی‌شود. / چند ثانیه
وقتی مجوزی برای کنسرت یا تئاتری صادر نمی‌شود، بخشی از هزینه‌ها و دستمزدها برای تمرین اعضای گروه، اجاره سالن، تبلیغات و... پرداخت نمی‌شود و ریسک تولید به شدت کاهش می‌یابد؛ اما وقتی مجوزی داده می‌شود و این مجوز در نهایت لغو یا اجرایش معلق می‌شود، عملاً این هزینه‌ها در شرایط اقتصادی کنونی انجام و برنامه نیز لغو شده است؛ اتفاقاتی که خسارات معنادارای برای تهیه کنندگان دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ