با پیروزی پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم استقلال رسما از رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
علی خطیر حکم مدیرعاملی خود را از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال دریافت کرده است.
استقلال خوزستان پس از دو‌ فصل دوری از لیگ برتر، از امروز رسما دوباره در این لیگ به میدان خواهد رفت.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
استقلال رسما خواهان دروازه‌بان تیم ملی شد
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن اعلام خبر جدایی اش از این باشگاه گفت: اعتماد به هیات مدیره کاهش یافته بود و ادامه کار در این شرایط را غیر ممکن می‌دانم.
ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال رسما از این تیم جدا شد.
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به قطعی بودن حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: آقای قربانزاده کارهای اداری را به طور رسمی دنبال کند چون اینکه مدام در رسانه باشد جالب نیست.
استقلال به عنوان تیمی که دو بار قهرمان آسیا شده از جمع تیم های پرافتخار این قاره خارج شد.
‌نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز به طور رسمی شروع می‌شود تا در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اهمیت این بازی دست‌کمی از جدال برای رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد
کاوه رضایی، مهاجم ۳۰ ساله تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان بردیف اضافه شد.
سیاوش یزدانی با عقد قراردادی به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست.
این بازیکن بعد از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را با این باشگاه امضا کرد تا یک سال به صورت قرضی در جمع آبی‌پوشان پایتخت باشد.
قرارداد محمد محبی بازیکن فصل گذشته تیم سانتاکلارا پرتغال با استقلال امضا شد.
جزئیات بسته سیاستی مصوب در جلسه شورای‌عالی سران قوا اعلام شد که بر همین اساس، افزایش سقف تمدید قراردادهای اجاره‌بها در سال ۱۴۰۱ در شهر تهران و سایر کلانشهرها ۲۵ درصد و در سایر شهرها حداکثر ۲۰ درصد است.
شانزدهمین روز آواربرداری متروپل در آبادان در حالی به انتها نزدیک می‌شود که هنوز ابعاد این فاجعه در حال رشد و تکوین است؛ فاجعه‌ای که امروز بر شمار جان باختگانش افزوده شد و احسان عباس‌پور، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در توضیحش گفت: در ادامه عملیات آواربرداری متروپل آبادان دو پیکر دیگر کشف و از زیر آوار بیرون کشیده شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۵۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۱۴ تن از ایشان وخیم است.
نجات خلبان و کمک خلبان پس از سقوط جنگنده
مرگ دختر ۴ ساله در خودروی داغ
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۹۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۴ تن از ایشان وخیم است.
باید دید جنجال و کشمکش تازه سرخابی‌ها بر سر یک بازیکن جوان به کجا خواهد کشید.
ساپینتو رسما سرمربی استقلال شد
هافبک استقلال رسما خواهان جدایی شد
کاپیتان استقلال که شایعاتی درباره انتقالش به یک تیم اروپایی شنیده می‌شد، رسما با آبی ها تمدید کرد و یکسال دیگر درون سنگر استقلال خواهد ایستاد. حسینی از آماده‌ترین دروازه‌بان های ایران و عامل مهم قهرمانی بدون باخت شاگردان مجیدی بود و خیلی‌ها شماره یک تیم ملی را حق وی می‌دانند. بعداز عدم تمدید قرارداد وریا غفوری، حالا حسینی کاپیتان اول استقلال خواهد بود، هرچند بدلیل نیمکت نشینی وریا، در اغلب بازی‌ها حسینی بازوبند را می‌بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ