برای شاگردان فرزاد حسین خانی تنها سه گام تا بقا باقی مانده است، آنها امیدوارند امروز فاصله خود را دوباره با نفت آبادان زیاد کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر چین در روسیه از کشورهای عضو ناتو خواست تا ذهنیت جنگ سرد را کنار گذاشته و از برنامه‌های خود برای گسترش این ائتلاف نظامی به سمت شرق دست بکشند.
قهرمان شمشیربازی آسیا گفت: ژاپنی‌ها چند بار ما را شکست داده بودند و با توجه به امکاناتی که داشتند، جنگ نابرابری با آنها داشتیم که خداراشکر آنها را در قهرمانی آسیا شکست دادیم.
سهمیه ایران در رقابت های سوپر لیگ یا همان لیگ نخبگان آسیا اعلام شد که باشگاه ها 2 سهمیه مستقیم و یک سهمیه غیرمستقیم خواهند داشت.
برای شاگردان فرزاد حسین خانی تنها سه گام تا بقا باقی مانده است، آنها امیدوارند امروز فاصله خود را دوباره با نفت آبادان زیاد کنند.
الهلال عربستان امروز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان اوراوا ردز ژاپن است.
شمارش معکوس برای برگزاری مهمترین بازی فوتبال ایران و حتی آسیا آغاز شده است.
تیم‌های آسیایی بیشتر از گذشته به استخدام سرمربیان اسپانیایی علاقه‌مند هستند و سرمربیان اسپانیایی هم بیشتر از همیشه به این پیشنهادات پاسخ مثبت می‌دهند.
نخست وزیر چین با بیان اینکه قاره آسیا باید به دور از آشوب و درگیری باقی بماند، تأکید کرد که پکن مخالف شکل گیری جنگ سرد است.
یک ژانرال آمریکایی مدعی شد که متحدان این کشور در آسیا می توانند در برابر رقبای این کشور در این قاره بایستند.
مقام وزارت دفاع آمریکا می‌گوید تصمیم واشنگتن برای حمایت از عناصر تروریستی در آغاز جنگ داخلی سوریه فاجعه‌آمیز بود و باعث ظهور داعش و سایر گروه های شبه‌نظامی در غرب آسیا شد.
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
با برپایی لیگ نخبگان، حالا انتظار می رود که سهمیه فوتبال ایران به طرز قابل توجهی کاهش یابد و این مسئله، رقابت تیم ها را افزایش خواهد داد.
ژاپن اعلام کرد که ایجاد تاسیسات نظامی به ارزش ۳۲۰ میلیارد دلار را آغاز خواهد کرد. این تاسیسات از آنجایی که قبلاً تنش های منطقه ای و حمله روسیه به اوکراین ترس از جنگ در شرق آسیا را افزایش داده، قرار است ژاپن را برای یک درگیری جدی آماده کند.
اردوغان توانست پوتین را برای ورود مجدد به توافقی که در ماه ژوئیه با میانجیگری آنکارا و سازمان ملل متحد صورت گرفت، متعهد سازد. روسیه در ازای پذیرش تضمین‌هایی از سوی طرف مقابل با این توافق موافقت کرده است.
پس از وقوع دور جدید درگیری‌ها، با وجود اعلام آتش‌بس از سوی دو طرف، اکنون مساله قابل توجه این است که آینده تنش‌ها میان باکو و ایروان به چه سمتی سوق پیدا می‌کند؟ به روایت دیگر مساله این است که آیا درگیری نسبتا شدید اخیر می‌تواند عاملی برای دور جدید درگیری‌ها میان دو طرف باشد یا این‌که بحران به سمت مهار شدن پیش خواهد رفت؟
غرب دو راه بیشتر ندارد؛ حذف تحریم روسیه و ایران یا تحمل زمستانی با گرانترین هزینه ها که ممکن است با جنگ در غرب آسیا به جهش قیمت ها هم منجر شود.
در ۲۲ مهر سال ۱۳۵۹ (فقط ۲۲ روز پس از آغاز جنگ) با ۳۰ سال سن، در خرمشهر با درجه ستوان یکمی اسیر نیروهای عراقی شد، اما بواسطه آمادگی جسمانی و روانی بالایش، توانست شرایط غیر قابل تحمل اسارت را ده سال تاب بیاورد
در حال حاضر ارتش تایوان فاقد تسلیحات هسته‎ای است و در صورت وقوع هرگونه درگیری نظامی با ارتش آزادی بخش چین مجبور است تا از راهبرد «جنگ نامتقارن» بهره ببرد.
چالش اصلی میان واشنگتن و پکن به حکومت بر جهان مربوط است و این درحالیست که هر دو نیازمند گلوبالیسم و سروری بر جهان هستند تا بقای خود را در اقتصاد جهانی تضمین کنند.
رئیس اتحادیه کل انجمن‌های کشاورزی عراق می‌گوید: گرانی نهاده‌های دام و طیور موجب تلف شدن هزاران راس دام شده و هزاران مرغداری را در معرض خطر تعطیلی قرار داده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تصادف مرگبار وانت و پراید در بزرگراه آزادگان/ آتش سوزی در پاساژ فاقد پایان کار گلشن مال/ مرد چوپان فرشته نجات پسر ۸ ساله/ فرار از چنگ مرد چاقوکش!/ اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد/ چشم در چشم خونبار!/ نقص فنی عامل سقوط مرگبار هواپیمای جنگنده
حریف طلبی مرگبار در فضای مجازی!
جبهه‌گیری دو نهاد اصلی متولی ورزش ایران درست حین سفر یک مقام عالی‌رتبه ورزش قاره آسیا به تهران رخ داده است که می‌تواند اتفاقی هم نباشد! عیان شدن شکاف عمیق و دخالت بر سر انتخابات قریب الوقوع کمیته المپیک و داستان تکراری جنگ قدرت.
مجید جلالی مربی سرشناس فوتبال ایران که با پاس قهرمان لیگ برتر شد و در صبا نیز جام حذفی را فتح کرد، با اطمینان از انگلیسی بودن شکل‌گیری رقابت قرمز و آبی و جدال بین پرسپولیس و تاج می‌گوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ