مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای قزوین- کرج محدوده پل فردیس و شهریار-تهران محدوده میدان معادن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر شمال - جنوب محدوده نساء و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی و ترافیک سنگین آزادراه‌های پردیس-تهران و قزوین-کرج خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور با اشاره به تردد روان در محورهای چالوس، هزار و فیروزکوه اعلام کرد: امروز شنبه سیزدهم خردادماه، حجم ترافیک در آزاد راه قزوین- کرج محدوده پل فردیس سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان درمحورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزاد راه‌های قزوین –کرج محدوده پل فردیس، خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در آزادراه قزوین–کرج را اعلام کرد و گفت: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آزادراه قزوین – کرج را دارای ترافیک سنگین و محورهای شمالی را دارای تردد روان اعلام کرد.
رفت و آمد روان در مسیر رفت و برگشت در جاده فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین– رشت برقرار است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان شمالی و گلستان خبر داد و گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.
در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران نیز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج _ تهران خبر داد.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محور چالوس و بارش باران در محورهای هراز و فیروزکوه و آزاد راه تهران - شمال خبر داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس، از بارش برف و باران در برخی از محورهای چهار استان کشور خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی محورهای استان‌های زنجان و کرمان خبر داد.
مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیرهای رفت و برگشت خبر داد.
طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۷.۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شهریار تهران و آزادراه‌های قزوین-کرج و تهران- ساوه خبر داد.
برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، البرز، تهران، قزوین، قم، مرکزی، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، کردستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، یزد واقع همدان بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های بوشهر و خوزستان گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در تمامی محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و محورهای شهریار-تهران و ساوه-همدان خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه قزوین کرج حد فاصل استاندارد تا پل کلاک خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را بارانی اعلام کرد.
تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج گفت: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت تردد روان است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در محورهای شمالی از ترافیک سنگین آزادراه قزوین - کرج خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ