مرمت بنای دو هزار ساله دژ رشکان مورد انتقاد جامعه باستان شناسی کشور قرار گرفته است. این جامعه از متولیان میراث فرهنگی خواست تا درباره این اتفاق پاسخگو باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه اصلاح طلبان و دوستان آقای خاتمی همه صف بستند تا در انتخابات از هنجارشکنی در موضوع حجاب به نفع باند و گروه خودشان استفاده کنند.
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه اصلاح طلبان و دوستان آقای خاتمی همه صف بستند تا در انتخابات از هنجارشکنی در موضوع حجاب به نفع باند و گروه خودشان استفاده کنند.
رضا عنایتی نیز درگذشت دو تن از فعالان رسانه ای اصفهان را تسلیت گفت.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه‌ای در واکنش به‌ هتک‌حرمت به‌ قرآن کریم در سوئد تأکید کرد: جامعه جهانی باید به‌این نقض شرم‌آور حقوق مومنان پاسخ دهد.
کنعانی با اشاره به تلاش‌های جامعه بین‌المللی و مجامع حقوق بشری برای ارتقای احترام به ادیان و مذاهب و آموزه‌های اصیل دینی تصریح کرد: اهانت به کتب آسمانی مصداقی از خشونت گرایی و نفرت پراکنی و مغایر با ارزش‌های اصیل حقوق بشر است.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
محمد فاضلی، جامعه شناس در توییتر نوشت: حتى سخن گفتن از فروش جزایر وطن کیش و قشم مستحق سرزنش و عقوبت متناسب است.
ناصر کنعانی در واکنش به شهادت شیخ خضر عدنان اظهار داشت: شهادت این مجاهد در بند، حقانیت و مظلومیت مقاومت ملت فلسطین را بیش از پیش به تصویر کشید.
ابطحی نوشت: اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
یک فعال سیاسی با بیان اینکه تصمیمات سیاسی خارج از کشور به حال مردم مفید نخواهد بود، گفت: راهکار برون رفت از شرایط فعلی کشور، تصمیم‌گیری در داخل و با حضور اکثریت مردم است.
هیئت علمای عربستان ضمن محکوم کردن هتاکی به قرآن در اروپا خواستار واکنش جامعه جهانی شد.
در روز تاریخی فوتسال زنان ایران، جامعه ورزش نسبت به پخش زنده مسابقات فوتسال زنان، واکنش مثبتی نشان داده است.
مرکز حقوق بشری عین یمن به جنایت جدید سعودی علیه غیرنظامیان یمنی واکنش نشان داد و اعلام کرد: جامعه جهانی فقط نظاره گر جنایات ائتلاف سعودی علیه ملت یمن است.
روزنامه رسالت نوشت: دشمنان خدا با هیچ‌چیزی به‌اندازه اقامه حدود الهی در جامعه مشکل ندارند. رأفت، صفتی پسندیده است، ولی پسندیده‌تر از آن، اجرای حکم خدای حکیم است؛ هم‌او که در قصاص، حیات قرار داده است.
احمدحسین فلاحی، نماینده همدان می‌گوید آن دسته از بی‌حجاب‌هایی که حتی شال و روسری هم با خودشان ندارند، بهایی و جاسوس رژیم صهیونیستی هستند.
محمد فاضلی جامعه شناس در صفحه شخصی اش نوشت: غرور از این برد به معنای ندیدن روز‌های غمبار و تیره این سرزمین و مردمانش نیست، چشم پوشیدن بر همه رنج و غمی نیست که از بلوچستان تا کردستان را در برگرفته، تایید سیاست و روش نادرستی نیست که از اقتصاد تا محیط زیست را در برگرفته؛ این فقط غرور غمبار برای ایران است.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد جامعه حق نقد و انتقاد دارند، اما انتقاد نباید به گونه‌ای باشد که به بیت‌المال تعرض شود.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرد: براساس گزارش جامعه اطلاعاتی ایران، آمریکا متهم ردیف اول اغتشاشات است.
این قطبیت امروز به وجود نیامده و چیز ناشناخته‌ای هم نبوده است، چرا تاکنون به آن توجه رسمی نمی‌شد؟ آقای حداد عادل که نخبه فرهنگی و فکری اصولگرایان است و همواره در میان چند مقام بالای سیاسی و فرهنگی جای داشته است، چرا متوجه این مساله نشده بود؟
وزیر ورزش و جوانان به اتفاقات اخیر در کشور واکنش نشان داد و گفت: ما در آحاد و اقشار مختلف به هیچ عنوان از این اتفاقات استقبال نمی‌کنیم.
جامعه این ریا و تناقض را می‌بیند که مسئولان مدام به غرب حمله می‌کنند و پیوسته از بحران‌های غرب می‌گویند و از نظام جهانی جدید شرق‌محور و جاذبه‌ها و دستاوردهای ایران حرف می‌زنند ولی بعضا فرزندان خودشان زندگی در کشورهای توسعه‌یافتهٔ غربی را به ایران و روسیه و چین ترجیح می‌دهند.
الجزایر حمله تروریستی اخیر در جمهوری مالی را به شدت محکوم کرد و از جامعه بین الملل خواستار حمایت مادی برای مبارزه با تروریسم شد.
محقق داماد در واکنش به ابراز نگرانی درباره افزایش دین‌گریزی در جامعه گفت: دین‌گریزی اگر از روی اندیشه باشد، خطری ندارد. اما مشکل اینجاست که هم دینداری و هم دین‌گریزی برخی توام با جهل است. این که کسی به واسطه عملکرد ضعیف چند روحانی، کل دین را کنار بگذارد جاهلانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ