شاهرود- جمعی از راهداران شهرستان‌های شاهرود و میامی برای پیگیری مطالبات خود گردهم آمدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میامی- وقوع سیل در محور میامی به شاهرود برای ساعتی جاده اصلی را مسدود کرد اما با تلاش راهداران محور بازگشایی شد.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه‌ای از محدودیت ترافیکی در محور چالوس (مسیر شمال به جنوب) خبر داد.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
شرفی اظهار کرد: با تلاش راهداران ۸ دستگاه خودروی سوخته شب گذشته از داخل تونل بیرون کشیده شد، اما این تونل همچنان مسدود است.
سازمان راهداری با پیش‌بینی تغییرات جوی جاده‌ها و هشدار طوفان شن در روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه، از کاربران جاده خواست تا احتیاط لازم را داشته باشند.
کرج- راهداران همچنان در سه شیفت مشغول کار هستند تا محور چالوس را بازگشایی کنند.
در پیش نویس برنامه هفتم توسعه پیشنهاد داده شده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جدول عوارض جبران خسارات وارده به جاده ها را تا پایان سال اول برنامه تهیه کند.
تور علمی گردشگری شورای بین‏‏ دولتی راهداران کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) در مسیر جاده ابریشم از مرز باجگیران در استان خراسان شمالی وارد کشورمان شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سردشت گفت: همچنین بر اثر باران شدید و طغیان رودخانه‌ها، چندین دهنه پل نیز دچار آبگرفتگی شد که راهداران در مسیر سردشت - پیرانشهر دو دهنه پل را که بر اثرطغیان رودخانه دریچه‌های آن‌ها مسدود شده بود پاکسازی و مسیر آب را رهاسازی کردند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی سفرها در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
بارش برف در محور بانه ـ سقز به بیش از ۴۰ سانتی‌متر رسیده و ‌هم‌اکنون ‌راهداران مشغول پاکسازی این جاده هستند.‌
کوثر - دقایقی پیش ریزش سنگ در محور اردبیل - سرچم ورودی تونل شماره ۹ اتفاق افتاده و راهداران شهرستان کوثر در حال پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر تردد هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده کرج - چالوس که درپی ریزش چهار بهمن مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
مدیرکل حمل و نقل و راهداری مازندران گفت: به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محور‌های کوهستانی را دارند توصیه می‌شود مجهز به امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ باشند و از تردد در مسیر‌های کوهستانی استان تا حد امکان پرهیز کنند.
راهبران مترو به‌جای ۲۰ روز گاهی بدون تعطیلی و حتی در ماه‌های خاص تا ۳۰ روز، سرکار حضور دارند که این امر باعث اضافه‌کار بالایی می‌شود.
جمعی از راهبران با در اختیار قرار دادنِ فیش حقوقی خود، خبر حقوق ۲۵ تا ۴۵ میلیون تومانی را خلاف واقع دانستند و گفتند: حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای ۹ تا ۱۲ ساعت کار، با توجه به سختیِ و حساسیتِ بالای کار و همچنین با توجه به اینکه خط فقر رسمی در تهران ۱۵ میلیون تومان اعلام شده، زیاد نیست و جوسازی در موردِ این حقوق و ارائه‌ی اخبار کذب، بی‌اخلاقی در قبال ماست.
راهبران متروی تهران و حومه با توجه به میزان اضافه‌کار، سختی کار و سنوات شغلی تا ۲۵ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.
تلاش راهداران برای بازگشایی محورهای مواصلاتی استان زنجان
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۶۹ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: همه راه‌های شریانی و اصلی استان که پیش از این به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
تبریز- همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان و به‌ویژه با بارش برف اولین نکته‌ای که به ذهن هرفرد می‌رسد، وضعیت راه‌های مواصلاتی است که برای این منظور راهداران در آماده باش کامل هستند.
تربت‌حیدریه- رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه گفت: اکنون ناوگان راهداری شهرستان تربت حیدریه فرسوده است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از تسریع در پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آبادان خبر داد.
مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت: سازمان راهداری تابع تصمیم ستاد اربعین برای جابه‌جایی زائران از پایانه‌های مسافربری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ