یک مقام سعودی از سفر کاپیتان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ به این کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
بر خلاف شایعات درباره انتقال سرخیو راموس به عربستان یا گالاتاسارای در ترکیه، روزنامه آ اس می‌گوید این ستاره اسپانیایی راهی مکزیک و باشگاه کلوب آمه‌ریکا می‌شود.
پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی که برای لورکوزن حکم لیونل مسی را داشت، راهی آستون ویلا خواهد شد.
پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی راهی آستون ویلا خواهد شد.
پدرو رودریگز، ستاره سابق بارسلونا و حال حاضر لاتزیو، پیشنهادی خوب از فوتبال عربستان دارد و احتمالا فصل بعد راهی لیگ حرفه ای این کشور خواهد شد.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در هفته آتی و بازگشایی سفارت این کشور گفت: نگاه دولت سیزدهم زنده و فعال کردن مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری با همسایگان است.
کرمان- سخنگوی دولت با اشاره به سفر وزیر امور خارجه عربستان به ایران در هفته آتی گفت: نگاه دولت سیزدهم زنده و فعال کردن مسیرهای همکاری سیاسی و تجاری با همسایگان است.
وزارت حمل و نقل عربستان از برنامه‌های خود برای تأمین امنیت مسیرهای مواصلاتی این کشور و تجهیز ناوگان حمل و نقل برای استقبال از حجاج خانه خدا خبر داد.
پس از جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، شایعات پیرامون پیشنهاد الهلال عربستان به این فوق ستاره آرژانتینی به اوج خود رسیده است.
روزنامه مارکا مدعی شد که سران دولت عربستان خوش بین هستند که لیونل مسی راهی الهلال شود.
یک رسانه اسپانیایی مدعی شد باشگاه الهلال عربستان برای راضی کردن لیونل مسی برای انتقال به این تیم پیشنهاد نجومی‌اش به ستاره آرژانتینی را افزایش داده است.
شیمون مارسینیاک لهستانی یک بار دیگر راهی عربستان می شود تا این بار دیدار فینال جام حذفی را سوت بزند.
الهلال عربستان قصد دارد با جذب چند نفر از دوستان مسی، او را راضی به پوشیدن پیراهن این تیم کند.
لیونل مسی به خاطر سفر غیرمجاز به عربستان‌سعودی که منجر به محرومیتش از سوی پاری سن ژرمن شد، عذرخواهی کرد. اما یک ویدیو فان و انیمیشن از نحوه فرار او به عربستان و حضور در کنار کریستیانو رونالدو حسابی در فضای مجازی سر و صدا به راه انداخته است.
روزنامه اکیپ نوشت: مسی راهی لیگ عربستان نمی شود و از طرف دیگر هم بارسلونا هیچ پیشنهادی به او نداده است. پاری سن ژرمن تنها باشگاهی است که در حال حاضر به مسی پیشنهاد داده است و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شده است.
به نظر می‌رسد مهدی طارمی با این پیشنهاد موافق است و شاید در پایان فصل جاری راهی تیم عربستان شود. به خصوص که حضور کریس در ریاض نظر خیلی از فوتبالیست‌ها را نسبت به لیگ عربستان تغییر داده است و شاید در آیندهای نزدیک مسی هم راهی ریاض شود.
روزنامه اکیپ فرانسه از سه مشتری لیونل مسی در تابستان سال جاری سخن به میان آورد.
بازیکن سابق بارسلونا با تیم سعودی قرارداد امضا کرد.
یک تلویزیون پربیننده عربستانی مدعی شد که عضو افتخاری باشگاه الهلال برای مذاکره با لیونل مسی راهی پاریس شده است.
دولت عربستان قصد دارد با هدف میزبانی جام جهانی 2030 و کمک مالی به الهلال، لیونل مسی را نیز به این کشور بیاورد.
شبکه خبری CNN اعلام کرد که مسی قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید نخواهد کرد و از تیم جدا می‌شود تا پیراهن الهلال را بر تن کند.
عربستان با ستاره نامدارش سالم الدوساری در یک بازی نفس گیر آرژانتین را از دم تیغ گذراند تا مسی و یارانش بدانند برای قهرمانی راه سختی را در پیش دارند.او خاطره شماره 10بزرگ این کشور را زنده کرد.
مدافع تیم ملی فوتبال عربستان معتقد است هیچ راهی برای متوقف کردن لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین وجود ندارد.
قرار است در این طرح الزامات سخت‌گیرانه رعایت شود و فروش الکل تنها برای مسافرانی که در مسیرهای از پیش تعیین شده سفر می‌کنند در دسترس قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ