اصفهان- معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای پاتوق‌های گفت و گو محور پیرامون چالش های اجتماعی تحت عنوان «چهارباغ گپ» در روزهای پنجشنبه هر هفته خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
اصفهان- مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی اصلاح سیما و منظر ضلع غربی چهارباغ عباسی آغاز شده و حذف نازیبایی‌ها و آلودگی‌های بصری در دستور کار است.
حمید روبه روی قضات ایستاد و ۲ اتهامش را پذیرفت. وی گفت: آن روز باربد را برای اولین بار دیدم که مقابل خانه‌شان مشغول بازی بود. من به بهانه خرید خوراکی از او خواستم تا همراهم بیاید. او همراهم آمد و من او را به بیابان‌های چهارباغ بردم. من که اسیر وسوسه‌های شیطانی شده بودم او را آزار دادم.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: با همدلی که بین مدیران استانی ایجاد شده، امید است تا پایان ۱۴۰۲ برای همیشه جریان زاینده‌رود را در شهر اصفهان داشته باشیم.‌
مسجد سپهسالار بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین بنای مذهبی ایران پس از مدرسه چهارباغ اصفهان است.
کرج- فرمانده انتظامی البرز از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان چهارباغ راخبر داد.
داوود جعفری اظهارکرد: شب گذشته ماموران انتظامی چهارباغ در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موادمخدر با قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اخبار و شنیده‌ها حاکی از آن است که خیابان چهارباغ عباسی که بعد از چندین دهه فراز‌ونشیب به پیاده‌راه تبدیل شد، دوباره ماشین‌رو خواهد شد. ازاین‌رو نظرات متخصصان نیز حاکی از آن است که تغییر کاربری خیابان چهارباغ عباسی، به حل ترافیک این منطقه کمکی نخواهد کرد.
اصفهان – تغییرات صورت گرفته در چهارباغ عباسی مردم اصفهان را دلواپس این محور تاریخی کرده و زمزمه هایی از سواره راه شدن این گذر فرهنگی به گوش می رسد.
سردار چهارباغی گفت: حاج قاسم در یک مقطعی دید باید کمک بگیرد؛ لذا رفت و با پوتین صحبت کرد و به او گفت ما هم در سوریه منافع داریم، اما منافع شما، ابرقدرتی شماست. اگر امریکایی‌ها سوریه را بگیرند و یک رئیس جمهور امریکایی بر سر کار بگذارند شما دیگر ابرقدرت نیستید. پوتین هم وقتی فکر و مشورت کرد، دید حاج قاسم راست می‌گوید. او برای حفظ اقتدار خودش در جهان آمد. البته به گمان من تا الان هم خوب آمده و کمک کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شایعه تبدیل شدن فضای اجتماعی گذر فرهنگی چهارباغ به فضای امنیتی گفت: با نگاهی به حوادث و اتفاقات ماه‌های اخیر، با توجه به اینکه افرادی اقدام به برهم زدن نظم و آرامش نه‌تنها در محور چهارباغ، بلکه در کل شهر کردند، طبیعی است که نیرو‌های نظامی و انتظامی برای ایجاد امنیت در فضای شهر اقدام می‌کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ برای ۴۰‌میلیون تومان دکتر را کشتم/ گذشت اولیای دم؛ قاتلی را در چهارباغ نجات داد/ قتل به خاطر فیلم سیاه/ جنایت به خاطر حسادت/ ردیاب سگ بی‌وفا دزدان را گرفتار کرد!/ قداره کش‌های توس در پنجه اقتدار پلیس!/ مقتول، آزار شیطانی‌ام داد، او را کشتم/ دزدان معتاد در اسارتگاه مالخران!
گذشت اولیای دم ؛ قاتلی را در چهارباغ نجات داد
اصفهان- سرپرست پیشین هیئت باستان‌شناسی چهارباغ گفت: نزدیک به ۵ هزار قطعه شی تاریخی در کاوش‌های گروه پژوهشی ما در محور میانی چهارباغ در سال ۹۸ کشف شد اما مطالعات ما در ادامه ناتمام ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ