ارسلان مطهری در شرایطی گل دوم استقلال را به ثمر رساند که صداوسیما شادی بعد از گل وی را سانسور کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد، پس از دیدن ویدیو خداحافظی جردن هندرسون، اشک ریخت.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
لحظه در آغوش گرفتن کریستین رونالدو و لیونل مسی در ورزشگاه عربستان پس از یک دهه تاریخ ساز شدن.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
سارق، که انگیزه او از ارتکاب این جرم هنوز گزارش نشده، ساعتی پس از تعقیب و گریز، در میان جاده‌ای در نزدیکی لنکستر و در حال حرکت، در خودروی سرقتی را باز می‌کند و به بیرون می‌پرد. او در اثر این حادثه در جا جان خود را از دست می‌دهد.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
این مرد برای اولین بار پس از عمل با اهدا کننده کلیه ناشناس خود ملاقات کرد و معلوم شد که اهدا دختر خودش است. این دختر موفق شد به مدت ۸ ماه قصد خود برای اهدای عضو را مخفی نگه دارد، در غیر این صورت پدرش از عمل جراحی خودداری می‌کرد.
یک گربه سیاه گوش که به شکلی هوشمندانه در کمین خرگوش چموش نشسته بود، در نهایت موفق شد که این حیوان بخت برگشته را پس از پرشی جانانه در هوا شکار کند.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
بوراک آشپز معروف ترکیه‌ای با گریه می‌گوید ارتش اعلام بسیج کند و همگی برویم کمک مردم، مردم در این سرما دوام نمی‌آورند.
گریه بی امان جوکوویچ پس از شکست سیتسیپاس و قهرمانی در اوپن استرالیا
جشن «توانایی متفاوت بودن» با حضور عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، شاهد صحنه‌ای جالب بود که در آن یکی از جوانان دارای معلولیت تلاش کرد تا دست رئیس جمهور را ببوسد، اما سیسی دست خود را پس کشید و مرد جوان را در آغوش گرفت. این جوان در حالی که گریه می‌کرد گفت: پدر و مادرم آدم‌های ساده‌ای هستند… من نمی‌توانم صحبت کنم. رئیس جمهور مصر نیز او را در آغوش گرفت و به سخنانش گوش داد.
پس از تمرین تیم ملی برزیل و درحالی که وینیسیوس جونیور درحال صحبت با خبرنگاران بود، یک گربه وارد محل کنفرانس خبری شد که واکنش حاضران را در پی داشت.
منابع محلی سوری اعلام کردند: أبو الحسن الهاشمی القرشی سرکرده گروه تروریستی داعش پس از آنکه عناصری از گروه‌های مسلح محلی نیمه ماه اکتبر او را با برخی از همراهانش در شهر جاسم در جنوب سوریه محاصره کردند، خود را منفجر کرد و کشته شد.
سرنوشت گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر هم امشب مشخص شد و تیم‌های ملی برزیل و سوئیس راهی مرحله حذفی شدند.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
عربستان سعودی اولین معجزه واقعی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با غلبه بر آرژانتین محبوب انجام داد. در جریان بازی‌های گروه C رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در بازی آرژانتین مقابل عربستان، تیم عربستان دو گل وارد دروازه تیم حریف کرد و نتیجه با توجه به تک گل مسی ۲ بر ۱ شد. تقابل دو تیم به قضاوت اسلاوکو وینچیچ در ورزشگاه لوسیل برگزار شد.
در آخرین شب از رقابت‌های گروه F لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید با برد پرگل راهی مرحله بعد شد.
صبح یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خبر دستگیری توماج صالحی؛ خواننده رپ منتشر شد. دادستان اصفهان درباره جزئیات اتهامات توماج صالحی و دستگیری او گفت: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. حالا ویدیویی از توماج صالحی منتشر شده است که پس از دستگیری می‌گوید: اشتباه کردم، منظور من شما نبودید.
پس از قطع روابط ۱۰ ساله میان حماس و دولت سوریه، این روند با حضور نمایندگان گروه های فلسطینی از جمله جنبش اسلامی فلسطین (حماس) در سوریه و دیدار آنها با بشار اسد تغییر کرد.
مهدی محسن‌نژاد، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم با وجود برتری ۹ بر ۳ مقابل حریف ترک، ناباورانه ضربه فنی شد.
‌علیرضا موسوی، کوهنورد ایرانی تصاویری شگفت‌انگیز بر فراز بالاترین نقطه بام ایران ثبت کرده که در اینجا می‌بینید. او می‌گوید که این یازدهمین صعود او و دومین بار است که با یک گروه از جوانان پس از تمرین دو ماهه به قله دماوند می‌رسد. این تصاویر در شهریورماه و با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه ثبت شده‌اند.
هنگام سخنرانی خواهر رهبر کره شمالی درباره بحران کرونا حاضران به گریه افتادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ