اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان ۱۰ پله رشد در توسعه هنرستان‌ها در سطح ملی داشته است و به عنوان استان دوم در این زمینه شناخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: رنبه اول تا پنجم خرید تضمینی گندم به تربیت به استان های خوزستان، فارس، کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی می رسد.
بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی خوزستان روز گذشته (۱۱ مردادماه) حداکثر دما در ایستگاه هواشناسی امیدیه ۵۱.۸، شوش ۵۱.۵، آبادان ۵۱.۳، بستان ۵۱.۲، صفی آباد دزفول ۵۰.۵، اهواز، رامهرمز و بندر ماهشهر ۵۰.۲ درجه سانتیگراد بوده است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب مناطق خوزستان مورد انتظار است.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته، هوای سه شهر استان به ۵۰ درجه سانتی گراد رسید.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به استقرار توده هوای گرم در استان از ثبت دمای بیش از ۵۰ درجه سانتی‌گراد در پنج شهر استان خبر داد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این استان تأمین کننده ۵۰ درصد نیاز کشور ام دی اف است که همواره در تلاش هستیم تا این میزان به ۷۵ درصد برسد.
اهواز- فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: با توجه به ظرفیت خوب پرسنل نیروی انتظامی، بسیجیان، عشایر، بزرگان و مسئولان خوزستان، این استان باید به محلی ناامن برای مخلان امنیت مردم شود.
سرمربی سایپا پس از پایان لیگ آزادگان و حضور این تیم در رتبه سوم جدول از سرمربی سابق نارنجی‌پوشان انتقاد کرد.
با پایان سی‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ خوزستان نایب قهرمان شد و توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
ذوب‌‌آهن در دیداری جذاب و مهیج موفق شد فولاد را با دو گل شکست دهد و رتبه خود را حفظ کند.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: طرح رتبه بندی یکی از برنامه‌های دولت برای ارتقای منزلت معلمان است که در این راستا نقص‌هایی در اجرا وجود داشت که در حال تکمیل و اصلاح است.
اهواز - مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: با پیشگیری های صورت گرفته، این استان عاری از بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان است.
در پایان سال ۱۴۰۱ جدول لیگ دسته اول فوتبال ایران نشانگر صدرنشینی قاطع شمس‌آذر قزوین است. تیم‌های استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و سایپا با ۴۱ امتیاز رتبه دوم را شریک شده‌اند و فجرسپاسی پشت سر آنهاست
اهواز- معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در سال‌های گذشته خوزستان رتبه اول غرق‌شدگی را داشت ولی از سال ۱۴۰۰ به بعد این رتبه به رتبه دوم کاهش یافت.
اهواز- فرمانده فراجا گفت: خوزستان سرزمین خاطره انگیزی شده و ما می‌بینیم که هم اکنون این سرزمین زیارتگاه مردم شده است.
تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان خوزستان با غلبه بر تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت.
تفاهم نامه میزبانی مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ زنان کشور با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون و رییس هیات خوزستان به امضا رسید.
اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند در فصل پائیز را در کشور دارد.
دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: راه‌های میانبر و معجزه همدلی را باید به میان بیاوریم تا رتبه آموزش و پرورش استان در سطح کشور ارتقا یابد زیرا رشد استان در گرو پیشرفت آموزش و پرورش است.
فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام حالا در هفت دیدار اخیر خود فقط چهار امتیاز به دست آورده و نکته مهم، سه شکست پیاپی فولادی‌ها برابر نساجی، گل‌گهر و ملوان است که باعث شده تا قرمزپوشان اهوازی به لطف یکی، دو تفاضل گل بهتر در رتبه دهم جدول جا خوش کنند
موسوی‌فرد گفت: ما حتی در فتنه ۸۸ که در آن نزدیک به هشت ماه کشور دچار آشوب شد، فعالان این فتنه چهار سال بعد مسئول عالی رتبه کشور شدند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از سه هفته ناکامی موفق به کسب پیروزی در ایگ دسته اول فوتبال کشور شد.
بهبهان- رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بهبهان گفت: به لحاظ آمار غرق شدگی‌ها خوزستان رتبه سوم کشور را کسب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ