در حاشیه دیدار سپاهان و تراکتور نیمه اول این بازی را سیداسماعیل حسینی گزارش کرد و نیمه دوم با صدای محمدامین حیدری پخش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ژاپنی فولاد پس از دریافت حدود نیمی از مبلغ قرارداد امسالش، قراردادش با قرمزهای اهوازی را فسخ کرد.
وریا غفوری استوری معناداری منتشر کرده است.
علی قلی‌زاده در مراسم معارفه خود خاطره بازی مقابل تیم جدیدش را یادآوری کرد.
علی امیری اما برای اینکه باشگاه را به نوعی از مهلکه بیرانوند خارج کند مصاحبه‌ای انجام داده با این مضمون که نکونام در لیست جدید خود نام بیرانوند را قرار داده و به همین دلیل باشگاه با این دروازه‌بان وارد مذاکره شده است؛ جمله‌ای که به هدف کاستن از فشار هواداری از روی مسئولان باشگاه به زبان آورده شده و مقصود دیگری به‌دنبال خود ندارد.
شاید اگر شکست سپاهان به پیکان نبود این تیم می توانست قهرمان شود؛ این جمله‌ای است که مدافع پیکان می گوید.
ژوائو فلیکس که با قرادادی قرضی از اتلتیکو به چلسی پیوسته در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش جمله‌ای گفت که به عنوان تمایل او به دائمی شدن در چلسی تفسیر شده است.
چت بات مبتنی بر هوش مصنوعی براساس مدل‌های زبان بزرگ ساخته شده‌اند: الگوریتم‌هایی که در بخش‌های وسیعی از اینترنت آموزش دیده‌اند. این بات‌ها محتمل‌ترین کلمه بعدی را در پاسخ به برخی پرس و جو‌ها بر اساس خواندن میلیارد‌ها جمله‌ای که از واژگان قبلی استفاده می‌کند پیش بینی می‌نمایند.
در حاشیه بازی پرسپولیس - آلومینیوم یک اتفاق جنجالی دیگر هم رقم خورد که شماره یک سابق و کنونی تیم ملی بازیگران آن بودند.
عزت اللهی که این روز‌ها در وایله دانمارک عضویت دارد، دوباره و مثل تمام نقل و انتقالات چند سال اخیر مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار گرفته است.
پیش از شلیک آخرین پنالتی آرژانتین در فینال جام جهانی، لیونل مسی به آسمان نگاه کرده و دعای کوتاهی کرد. حالا جمله‌ای که مسی در این دعا به زبان آورد فاش شده است.
رسول خادم، قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک، جمله‌ای خطاب به فرزند شهید باکری منتشر کرد.
یورگن کلوپ در مصاحبه اخیر خود با شبکه ESPN درحالیکه نمی‌دانست مصاحبه‌کننده مدافع سابق منچسترسیتی است جمله‌ای به زبان آورد که خبرساز شده است.
«نرخ سپرده‌های سالیانه بانک‌ها حداکثر ۲۰ درصد است» این جمله‌ای است که امروز از سوی دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی مطرح شد. این در حالی است که بر اساس مصوبات بانک مرکزی، حداکثر نرخ سود قانونی ۲ واحد درصد کمتر از نرخ بیان شده است.
مجری تلویزیون در جمله‌ای کنایه‌آمیز به مسئولان در ماجرای آلودگی هوا گفت: جوری غافلگیر می‌شوید که انگار اولین بار است با آلودگی هوا مواجه می‌شوید!
صبح امروز خبری به نقل از رئیس قوه قضاییه با مضمون «برخورد سریع با متهمان اغتشاشات اخیر» منتشر شد که این خبر صحت ندارد.
صبح امروز خبری به نقل از رئیس قوه قضاییه با مضمون «برخورد سریع با متهمان اغتشاشات اخیر منتشر شد» که این خبر صحت ندارد.
فوتبال به خانه برنمی‌گردد - این جمله‌ای است که تلویزیون ایرلند بعد از حذف انگلیس به نمایش درآورد.
«کلید توقف امباپه؟ من!» این جمله‌ای است که وویژک شزنی دروازه‌بان تیم ملی لهستان به زبان آورده است.
صهیونیست‌ها در قطر احساس خوبی ندارند. این جمله‌ای است که با رسیدن مسابقات به دور دوم گروهی، از سوی رسانه‌های صهیونیستی و خبرنگارانشان شنیده می‌شود چون هیچ ملیتی حاضر به مصاحبه با آنها نیست.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهارات مقام ارشد اتحادیه اروپا درباره پیوستن اوکراین به این بلوک را با جمله‌ای کنایه‌آمیز پاسخ داد.
شاه چارلز، شاه جدید انگلیس هنگام ملاقات با لیز تراس، نخست‌وزیر بریتانیا جمله‌ای گفت که توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.
جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در نشست مطبوعاتی بازی حساس هفته مقابل استقلال حاضر نشد.
«کار در معدنِ دیجیتال سخت نیست!» این، جمله‌ای بود که مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در میزگرد تخصصی «نقش فناوری‌های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاری» بیان کرد.
صفحه رسمی اینستاگرام فیفا با استناد به جمله‌ای از علیرضا جهانبخش سوالی را از دنبال‌کنندگان خود پرسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ