مدافع راست سپاهان مدعی است که تعویض زودهنگامش در نیمه دوم به دلیل نگرانی کادرفنی بابت اخراجش بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در ساعات منتهی به برگزاری آزمون ۷ مرداد ۱۴۰۲ (۲۹ جولای ۲۰۲۳)، بر اساس گزارش ناظرین این سازمان به دلیل افشای سوالات و با هدف حفظ سلامت آزمون، پیشگیری از تقلب و تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با اطلاع مؤسسه IDP آزمون مذکور لغو شد.
همسر لیونل مسی دلیل شادی گل اخیر او را در یک استوری اینستاگرامی فاش کرد.
به دلیل یک اشتباه تایپی، میلیون‌ها ایمیل حاوی اطلاعات حساس نظامی آمریکا به یک کشور دیگر ارسال شده است.
باشگاه بارسلونا به دو دلیل از جذب نیمار در تابستان سال جاری صرف نظر کرده است.
سباستین لدور، ایجنت روملو لوکاکو مهاجم فصل گذشته اینترمیلان حقیقت شایعات مطرح شده در مورد این بازیکن بلژیکی را فاش کرد.
افشای دلیل اخراج ساپینتو در دربی فینال حذفی
مطالعات پیشین استخوان‌های مار، مار و گربه را در میان حیوانات در داخل جعبه‌ها و مجسمه‌های نذری مشابه پیدا کرده اند. با این وجود، بسیاری از این آثار به صورت تکه تکه کشف شدند که محتوای شان ناقص یا غایب بود. به همین دلیل است که این شش اثر مهر و موم شده بسیار غیرعادی هستند.
وزیر دفاع روسیه امروز با افشای دلیل «افزایش حضور نظامی آمریکا در آسیا- اقیانوسیه» گفت: حمله پهپادی به تاسیسات نظامی روسیه را خنثی کردیم.
پس از پایان زندگی مشترک، پیکه و شکیرا هر چند وقت یکبار داستان جالبی را برای رسانه‌ها ایجاد می‌کنند.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
زوونیمیر استویچ، نماینده صربستان به دلیل تماشای فیلم‌های مستهجن با تلفن همراه خود در یک جلسه پارلمان مجبور به کناره گیری شد.
لیونل اسکالونی هنوز با فدراسیون فوتبال آرژانتین برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. یک روزنامه نگار آرژانتینی ادعایی جدید در مورد تردیدهای مربی قهرمان جهان برای تمدید مطرح کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان اقدامات خود را برای دستگیری قاتلی که از صحنه متواری شده بود را از همان شب حادثه آغاز کردند، اما چون این فرد هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت به همین دلیل تلاش‌های کارآگاهان به نتیجه نرسید.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (پنجشنبه) تاکید کرد، رئیس جمهور این کشور نخست وزیر کانادا را در نشست گروه ۲۰ به دلیل افشای اطلاعات در رسانه‌ها مورد انتقاد قرار نداده و وی را تهدید نکرده است.
امروز سه شنبه ۱۰ آبان در حالی بازار کار خود را آغاز خواهد کرد که برخی از نماد‌ها به دلیل افشای الف متوقف می‌باشند. همچنین برخی نماد‌ها افشای ب خوردند و برخی دیگر مشمول رفع گره معاملاتی شدند. گزارش اولیه بورس امروز با یک خبر مهم برای سهامداران شتران را بخوانید.
در هفته گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا یک سلبریتی را به دلیل عدم افشای مبلغ تبلیغ برای یک رمزارز، ۱.۲۶ میلیون دلار جریمه کرد. در اردیبهشت ماه امسال نیز کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه فردی به خاطر فریبکاری در سیگنال‌دهی و عدم افشای برنامه‌های فروش سهام‌هایش اقامه دعوی صادر کرد.
رییس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک ظرفیت‌های لازم برای حمایت از گزارشگران فساد را افزایش دهیم، گفت: یکی از مدیران ارشد اقداماتی را علیه یکی از گزارشگران فساد انجام داده بود که به همین دلیل برکنار شد.
لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در مورد دلیل عدم دعوت از آنسو فاتی به اردوی پیش رو صحبت کرده است.
یکی از مهمترین دلایل لغو بازی‌های این هفته لیگ برتر، نگرانی مقامات فوتبال انگلیس و برگزارکنندگان مسابقات از بی احترامی تماشاگران حاضر در ورشگاه‌ها به ملکه بود و اینکه یک دقیقه سکوت با سوت و توهین همراه شود.
تیمو ورنر، ستاره سابق چلسی، مدعی شد فرار از نیمکت نشینی و از دست دادن جام جهانی، دلیل جدایی او از چلسی بوده است.
سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی، همچنان اهداف بزرگی برای کسب موفقیت در این باشگاه در سر دارد و به همین دلیل در لندن مانده است.
یک رسانه هندی مدعی شد که این احتمال وجود دارد به دلیل اختلاف میان رهبران طالبان، وزیر دفاع و خارجه این گروه محل اختفای سرکرده القاعده را به آمریکا لو داده باشند.
لالیگا مدارک و مستندات مالی بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز دو بازیکن تمدیدی این باشگاه را قبول نکرد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بتوانیم تا شب عید خبر خوبی برای جاماندگان سهام عدالت داشته باشیم و واگذاری سهام برای این افراد انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ