حجت‌الاسلام نوری در ادامه گفت: با هماهنگی پلیس و شهرداری تهران، درب‌های مصلی تهران از نماز صبح که حدود ۴ صبح خواهد بود، بازگشایی خواهد شد و از ساعت ۸ صبح نیز نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب برپا خواهد شد. قرار است در نشست خبری که رئیس پلیس راهور در طول هفته جاری خواهد داشت مسیر‌های منتهی به مصلی از طریق وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعلام شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، گفت: امسال تمرکز بر جنبه‌ بین‌المللی نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش‌بنیان بیشتر است و برای حضور کشورهای دوست، همسایه و کشورهایی که صاحب فناوری هستند برنامه‌ریزی کردیم.
دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور و دبیر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گفت: رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.
امروز مطالبی همچون آخرین خبر تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان، دامنه نوسان تغییر می‌کند؟، ۱۰ خبر مهم بورس فردا ۲۷ خرداد ، ۳ نماد بانکی مجمع برگزار می‌کنند، عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شد؟، ضعیف ترین پالایشی در یک سال گذشته، جزییات و میزان نقدینگی عرضه اولیه کتوسعه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آزمون استخدامی هنرآموز و دبیری مردادماه امسال برگزار خواهد شد تا ۲۲ هزار و ۱۴۸ هنرآموز و دبیر جذب شوند.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
نحوه سیدبندی و محل برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا در کشور قطر مشخص شد.
با توجه به اعلام جزییات فعالیت شرکت کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان در نشست خبری ویژه عرضه اولیه سهام «زفجر» د رچندروز گذشته، انتظار می‌رود این نماد به زودی در بازار سرمایه عرضه اولیه گردد.
هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می شود.
یک ایرانی موفق به کسب کرسی دبیرکلی فدراسیون جهانی کلیستنیکس و ورزش‌های خیابانی شد.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلای تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
با توجه به استقبال نمازگزاران از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی تهران ناوگان حمل و نقل عمومی خدمت‌رسانی رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته است.
توضیحات امیر سرتیپ رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا را در خصوص رزمایش پدافند آسمان ولایت مشاهده می‌کنید.
نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، در روز چهارشنبه دهم اسفند صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ بعد از ظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جشن تکلیف دانش آموزان دختر از 19 تا 25 دی ماه در استان های مختلف کشور برگزار می شود، جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
وبگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نشست شورای حکام آژانس، چهارشنبه ۱۶ نوامبر [۲۵ آبان]، ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی در وین آغاز می‌شود و تا ۱۸ نوامبر [ ۲۷ آبان]ادامه خواهد داشت.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی درهفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
تهران-رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان تهران جزئیات برگزاری این مراسم را تشریح کرد.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟، چند نکته درباره تغییر اساسنامه پالایشی یکم و دارایکم، مجمع کدام نماد‌ها در هفته آخر شهریور برگزار می‌شود؟، نماد‌هایی که امروز افشای الف و ب خوردند!، اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امسال بالغ بر ۹۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی، فرهنگی، غرفه کودک و نوجوان و … در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برپا خواهد شد.
نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که ویروس‌های دنگی و زیکا بوی موش‌ها و انسان‌هایی را که آلوده می‌کنند تغییر می‌دهند تا آنان را برای پشه‌ها جذاب‌تر سازند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ