زیاده روی در خوردن شیر، مشکلات گوارشی، جوش زدن یا مشکلات قلبی را به همراه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
یک مطالعه جدید به نوجوانان نسبت به خوردن تنقلات و فست فود در نیمه شب هشدار داده است.
در روز‌های بسیار گرم که چند روز آینده نیز اعلام شده، افراد حتی الامکان نباید بین ساعات ۱۰ تا ۱۶ از منزل خارج شوند. خوردن آب و مایعات خنک مثل شربت آبلیمو و قرار گرفتن در مکان‌های خنک توصیه همگانی است. مایعات بدن باید حتما در روز‌های گرم تامین شوند.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
هر ماوریک دارای ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد از جلو، و کمک خودکار نور بالا است. به دلیل قیمت ماوریک، انتظار نمی‌رود که هیچ تغییری در لیست ویژگی‌های ایمنی استاندارد این خوردو برای سال ۲۰۲۴ شاهد باشیم.
انجمن بلاکچین ایران درباره «کربلا کوین» اعلام کرد: این پروژه تمامی مولفه‌های یک پروژه فریبکارانه را لذا از تمام کاربران دعوت می‌نماییم ضمن توجه بیشتر به ادعا‌های مطرح شده در چنین پروژه‌هایی، در آگاه‌سازی سایر کاربران نیز کوشا باشید تا هرگز شاهد فریب خوردن هموطنانمان توسط سوداگران قریبکار به واسطه روی فروشی نباشیم.
گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی نسبت به استفاده از پهپادها برای ترور نیروهای مقاومت فلسطین هشدار داد.
هسته‌های آلو، هلو، سیب و زردآلو و بادام تلخ خطرناک هستند. بیشترین مقدار اسیدهیدروسیانیک در بادام تلخ وجود دارد. ۱۰۰ گرم هسته زردآلو می‌تواند باعث مرگ شخص شود.
کودکان به طور فزاینده در محیط‌هایی رشد می‌کنند که خوب غذا خوردن و فعال بودن را برای آنان دشوار می‌کند و این موضوع علت اصلی بروز اپیدمی چاقی است.
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان کشور با بیان اینکه تا زمان تامین ارز مورد نیاز برای واردات قطعات خاص و مواد اولیه و ملزومات وارداتی، خودروسازان از برنامه تولید در نظر گرفته شده عقب خواهند ماند، گفت: شاید تا امروز به دلیل وجود قطعه و مواد اولیه در مسیر تامین و انبار، خودروسازان توانسته باشند برنامه تولید ابتدای سال را محقق کنند، اما با وجود مشکلات موجود، قطعا برای ادامه روند تولید خودرو به مشکل خواهند خورد.
هنگامی که سیب‌زمینی، پیاز و سیر برای مدت طولانی در انبار می‌مانند، شروع به جوانه زدن می‌کنند. بعضی از مردم استفاده از این سبزیجات جوانه زده را بی‌خطر می‌دانند، اما بسیاری از افراد هم در مورد مصرف آن‌ها هشدار می‌دهند و معتقدند که برای سلامتی مضرند.
گلر پرسپولیسی‌ها می‌گوید قبل از بازی با ون‌پارس به بازیکنان هشدار داده است که حریف را دست کم نگیرند.
انجمن متخصصان پوست آمریکا می‌گوید نشانه‌های سرطان پوستی ملانوم در ناخن شامل ظهور یک خط تیره، سیاه شدن پوست اطراف ناخن، جدا شدن ناخن از بستر آن، شکاف خوردن ناخن و ایجاد یک برآمدگی یا گره روی ناخن است. این انجمن همچنین توصیه می‌کند هر کسی که دچار تغییراتی در ناخن می‌شود، به یک متخصص پوست مراجعه کند.
یک متخصص گفت:برای هضم بهتر میوه‌ها باید از مصرف آب بعد از خوردن میوه تا نیم ساعت اجتناب کنیم. البته اگر هموطنان تشنه باشند می‌توانند قبل از مصرف میوه تشنگی خود را با آب یا نوشیدنی مناسب رفع کنند.
رویداد‌هایی که انتظار می‌رود به دقت مورد بررسی قرار گیرند و بر این اساس ضرورت دارد که وزارت علوم و حتی وزارت بهداشت به سرعت در این مسیر گام برداشته و مانع از تکرار این رویداد‌ها و ریشه یابی موارد رقم خورده تا به امروز شوند تا در شرایط حساس کنونی مانع از اجرای نقشه‌های شوم احتمالی برای ایجاد ناآرامی با تهدید سلامت دانشجویان گردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین گفتگوی خود از احتمال خط خوردن چند بازیکن تیمش خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم که مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده سال‌های قبل را علیه کشورمان ادامه ندهد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به اتحادیه اروپا هشدار می‌دهم که مسیر غیر سازنده، تکراری و شکست خورده سال‌های قبل را علیه کشورمان ادامه ندهد.
بسیاری از افراد اغلب بلافاصله پس از خوردن شکلات سردرد می‌گیرند، این امر منجر به این باور می‌شود که شکلات باعث سردرد می‌شود. اما شاید همیشه اینطور نباشد. بسیاری از افراد مبتلا به میگرن، درست قبل از شروع سردرد، دچار اشتهای شدیدی به برخی مواد غذایی از جمله شکلات می‌شوند. به‌عبارت‌دیگر، مصرف یک تخته شکلات ممکن است هشداری برای شروع سردرد باشد نه علت آن.
پدر کودک در اقرار به ضرب‌وجرح منجر به قتل گفت: چند بار به فرزندم هشدار داده بودم که در خانه دستشویی نکند، اما باز هم او بی‌اعتنا بود برای همین او را تنبیه کردم. البته چند روز قبل هم با اسکوتر زمین خورد و دسته آن به شکمش ضربه زده بود. آثار سوختگی هم به علت این است که قاشق داغ روی دستش گذاشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ