مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مستند «شهید ایذه» درباره ماجراهای پشت پرده شهادت شهید قنبری و ادعاهای مادر کیان پیرفلک را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «جوان‌مرگ» که به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روایتی تحقیقی از حادثه تروریستی شهر ایذه و ناگفته‌های آن همراه با تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند موبایلی «منهای سیاست» فیلم جدیدی از امیر تاجیک است که به حواشی دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا می‌پردازد.
فیلم مستند «عملیات بزرگ» در یکی از غرفه‌های نمایشگاه وزارت اطلاعات به نمایش در آمد، این عملیات برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان توسط دیوید بارنیا رئیس موساد طراحی شده بود و عناصر کومله مسئول اجرای آن بودند که آن‌ها قبل از انجام عملیات در دام افتاده و این عملیات به شکست انجامید.
برای نخستین بار اعترافات دانشجویان دانشگاه شریف که قصد عملیات تروریستی داشتند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «سلاح ایرانی» روایتی متفاوت از پیشرفت تجهیزات نظامی در داخل کشور که برای اولین بار این تصاویر منتشر شده است که در این فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
فرهاد درودگر کارگردان مستند «میان این روزها ایستاده‌ام» همزمان با حضور این اثر در جشنواره فیلم عمار به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
مستدی از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند «میدان دیپلماسی» متن و حاشیه سفر رئیس جمهور به نیویورک و مطالبه مجازات قاتلان سردار سلیمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
گزارشی از توانمندی‌ها و صنایع دفاعی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستند به بهانه آزادی روایتی از اتفاقات و اغتشاشات اخیر در کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
آستان خورشید عنوان فیلم مستندی است که در جشنواره فیلم حقیقت به نمایش درآمد در این فیلم مستند تحولات شهر مشهد با هجرت امام رضا(ع) به خاک خراسان از گذشته تا کنون مورد بررسی قرار گرفته است.
در این فیلم روایتی از دیدار پنج‌شنبه‌ای فعالان جهادی و گروه‌های خدمت‌رسانی به مناطق محروم با رهبر انقلاب را مشاهده می‌نمایید.
مستند صفر تا صد که روند قدرت‌افزایی سپاه پاسداران در حوزه صنایع موشکی و پهپادی را بازخوانی کرده که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مستندی از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در آستانه جام جهانی و بالاگرفتن تب فوتبال، فیلم مستند سینمایی «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله ‌کرم رضائی‌زاده از روز چهارشنبه 18 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درآمده است.
مستندی از چگونگی دستگیری امیر منصور آریا ، شاه مهره آمریکایی‌ها برای تجزیه شرق ایران که توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بازداشت شد.
مستند «میدان دیپلماسی» با محوریت ناگفته های سیزده ماه سیاست خارجی دولت سیزدهم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ساره بیات و محمد احسانی، مرتضی پورصمدی، بهرام توکلی، نیما جاویدی، سیدجمال ساداتیان و مصطفی کیایی پس از بازبینی 57 فیلم سینمایی، 16 فیلم در رشته‌های مختلف را برای نامزدی در بخش سودای سیمرغ اعلام کردند و سعید پوراسماعیلی، امیر توده روستا، محمدعلی فارسی، محمد کارت و سام کلانتری پس از بازبینی 31 فیلم مستند بلند و 38 فیلم کوتاه نامزدهای این دو بخش را اعلام کردند.
سه مستند سینمایی با موضوع کارنامه دو فیلمساز مطرح تاریخ سینما، فدریکو فلینی و آندری تارکوفسکی روی پرده این دوره از جشنواره می‌رود.
رئیبس سازمان سینمایی تاکید کرد: سینمای ایران متعلق به ده هزار نفر است، نمی‌توانیم بگوییم که همه امکانات و تجهیزات در اختیار ۲۰ تا ۳۰ نفر باشد. دوران پدرخواندگی در سینمای ایران تمام شده و اکنون سینمای ما به پدری نیاز دارد که خوب بشنود و خوب عمل کرده و عدالت را رعایت کند. امروز در سینمای ایران قوانین حکم‌فرماست، دوران تلفن زدن و سفارش کردن تمام شده.
این دوره جشنواره فیلم فجر با نمایش 22 فیلم بلند داستانی، 10 فیلم کوتاه داستانی و 10 فیلم مستند در حالی از فردا آغاز می‌شود که با توجه به غیبت شماری از مدعیان، تردیدهایی نسبت به کیفیت این دوره از جشنواره وجود دارد؛ هرچند انتظار می‌رود از میان چهره‌های تازه وارد سینما شاهد کشف کارگردانان بااستعدادی باشیم که این عرصه صحنه درخشش‌شان باشد.
اولین نمایش جهانی این مستند در سی و‌ چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند «ایدفا» که معتبرترین جشنواره مستند جهان است، رقم خورد. «مشق امشب» در بخش مستندهای اجتماعی-انتقادی بیست و‌ چهارمین جشنواره فیلم مستند لیوبلیانا که از ۱۸ تا ۲۵ اسفند در کشور اسلوونی برگزار می‌شود، روی پرده می‌رود که بخشی غیررقابتی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ